Permalänk
Medlem

Sony PSP, hur ser den ut egentligen?

Har sett lite olika bilder...

Bild 1:

Bild 2:

Hur ser den ut egentligen? Och hur kommer det sig att jag bara får upp bild 1 när jag söker på google image search?

Permalänk
Medlem

Det är bild 2 som gäller, i vartje fall för den japanska maskinen. Bild 1 var en tidig prototyp.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Prototypen var då grymt mycket snyggare, dock kanske svårare knappar att spela med.

Permalänk

^ men den ser lite väl glansig ut, hade nog blivit duktigt flottig efter en spelsession.

Visa signatur

Intel Core 2 CPU 6600 @ 2.4 GHz 4,00 GB RAM ATI HD 4670 TSSTcorp DVD+-RW TS-H553A Windows XP Home SP3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sassafras
^ men den ser lite väl glansig ut, hade nog blivit duktigt flottig efter en spelsession.

Ja, Lik-Sang skriver i deras artikel att de var tvugna att ta i den med diskhandskar under fotosessionerna, för att inte kladda ner den med fingeravtryck.

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk
Medlem

Okej, konstigt att jag bara får fram bilder på prototypen när jag söker på google... Hursomhelst är den läcker
Men jag vet inte om jag vill ha PSPn eller Nintendo DS

Permalänk
Medlem

Köp båda? Det ska jag göra iaf

Visa signatur

THOR Lorride / Intel i7 3770K / GeForce GTX 680 / Corsair 16GB DDR3 1600MHz /
THOR Display IPS LED by Fujitsu / 23"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nakith
Prototypen var då grymt mycket snyggare, dock kanske svårare knappar att spela med.

Det är säkerligen lättare att göra en snygg prototyp än en snygg slutprodukt. Men jag skulle iaf föredra att den funkar bra än att den är snygg och funkar dåligt.

Visa signatur

Sapphire Pure Innovation/ Athlon X2 4400+@2.7GHz/ 2GB OCZ/ X1800XT

Permalänk

undrar om den är så ergonomisk, sitter inte knapparna väldigt långt ut?

Visa signatur

Abit NF7-S | xp1700+@2212MHz | 512MB DDR333+DDR266@369MHz i DualDDR | Ati Radeon 9800SE AIW |
4G iPod 20GB | Nec e616 & Motorola A925 & Motorola E1000 | Nintendo DS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nilsrock
Det är säkerligen lättare att göra en snygg prototyp än en snygg slutprodukt. Men jag skulle iaf föredra att den funkar bra än att den är snygg och funkar dåligt.

Jag är helt enig med dig.