Permalänk
Medlem

Half-Life2 Mods

Tänkte bara kolla om det har kommit ut några schyssta moddar än eller bara kanske några schyssta mappacks till HL2DM kanske? CS:S kanske? får mitt HL2 i julklapp av tjejen idag så jag ska hinna få alla updates till imorrn när hon jobbar och jag sitter hemma själv.

(Äntligen en ensam julafton utan småbarn som skriker ständigt)

Visa signatur

Ryzen 7 5800X | 32GB DDR4 3200MHz | GeForce RTX 3080

Permalänk
Medlem

Mappacks finns till HL2DM. Inte så hög kvalitet på alla maps men...

Själv tänker jag vänta tills slutet av Januari (?) när Valve's mapping contest är över. så borde det komma många trevliga (och färdiga) maps till HL2DM

I övrigt så finns det inte många färdiga moddar till HL2 än, förutom mindre moddar, vapenmoddar osv.

Permalänk
Medlem

Det undrar jag med skulle det inte finnas en massa moddar redan vid realesen av hl2 eller iallafall strax efter?
Trodde man skulle kunna vraka och välja men jag har inte hittat en enda?

Visa signatur

Det är mycket nedslående att leva i en tid då det är lättare att spränga en atom än en fördom.A. Einstein

Öh en dag närmare döden:)

Permalänk
Medlem

ehh, Half-Life 2 har varit ute i drygt en månad så de är lite lite tid att hinna släppa en mod på eller? Vänta några månader till så ska du se att de kommer en jävla massa moddar.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Det finns ju en hel del moddar. Strider mod (du kör en strider)

JBMod, du kan svetsa ihop saker. Jag och en kompis svetsade fast massor med gastuber på en bil. Sedan "activate canister" bilen flög som f*n. Vi hade max styrka på hur kraftiga canisterna var. skit skoj!

Permalänk
Medlem

finns mappacks men som andra har sakt är dom riktigt dåliga men det finns en riktigt bra map dm_watergate