Vill ni köpa Ultra kort nu? Det går bra här

Permalänk
Medlem

hehe..bara en fråga..någon av er killar någon gång orkat vänta på Avi lappen? hehe inte jag iaf..

Visa signatur

Intel Core i7 12700K • MSI MPG Z690 FORCE WIFI • Corsair 32GB DDR5 5200MHz CL38 Dominator Platinum RGB • MSI 3060 Ti Ventus 3X OC • AOC 27" 27G2U • Razer Basilisk V3 • Razer Cynosa • Lian-Li O11 Dynamic - Razer Edition • Seasonic FOCUS GX 850W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bulan
Antar du säger att du gav Fedex ditt kortnummer?

Så jag inte missförstår

Skrattar, hadu du vart tös hade vi kanske kunnat gifta oss.. Nått gemensamt.. Kan inte vänta 1 sek på paket osv, jag får ADHD när det väl är på G. Jobbar på posten ibland och antar dom börjar tröttna på när ja ska ha ett paket.. ringer och trackar osv.. =P

Men kul när det kommer fram, dock bor ja rätt nära Arlanda men kunde lika gärna brännt 20 mil.. haha, jag är i psykos när jag bränner till

MM det gjorde jag, dom ringde därifrån.

Angående avi:n så fick jag mitt paket hemkört, men det kanske bara var för att jag valde den snabbaste frakten? får man det genom posten om man tar den långsammare frakten?

Hakan78: När du skall beställa därifrån så registrerar du dig först och sedan handlar du och sedan går du till kassan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Krasharen
MM det gjorde jag, dom ringde därifrån.

Angående avi:n så fick jag mitt paket hemkört, men det kanske bara var för att jag valde den snabbaste frakten? får man det genom posten om man tar den långsammare frakten?

Hakan78: När du skall beställa därifrån så registrerar du dig först och sedan handlar du och sedan går du till kassan.

Mja, man får det hemmkört vilken metod man en använder men eftersom jag betvivlade dom skulle hitta hem till leveransadressen som var oss min fader så tog ja det säkra före det osäkra.. jag klarade ju inte av att vänta 5h extra på att fedex skulle villa omkring i skogarna *otålig* Bor nära Arlanda också så det va lugnt, ringde och sa ja hämmtade upp det.

Visa signatur

Bomba.nu

i7 950 @ 4ghz | Asus P6X58D-E | Corsair 6GB 1600MHz XMS3 | Asus GTX 770 OC | 50 TB SSD

Permalänk
Permalänk
Medlem

Låter BFG 6800 GT mycket med sin speciella kylning?

Visa signatur

X2 3800+ A64 Manchester (10*240, 2400 mhz 1.55v), MSI K8N NEO 2 Platinum, 2048 mb Corsair TwinX 3200C2 (2.5-3-3-8, 200 mhz, 2.75v), AIW X800XT (544/544), 74 gb Raptor, 250 Seagate, Tagan 480w

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av opiumhandlarn
Låter BFG 6800 GT mycket med sin speciella kylning?

Låter inte mer än med orginal kylningen.

Permalänk
Medlem

OBS! Angående BFG. Köpte ett Ultra och det var fel på det. Mailade supporten som har öppet dygnet runt. tog EN vecka innnan svar. Fick pröjsa för frakten själv. Fick inget besked via mail när dom skickade tillbaks det utan jag fick ringa upp dom. Det tog 8 dagar att skicka dit det(helg inräknad då) Fick svar av dom att kortet hade skeppats och att det skulle ta 4-6 Veckor innan det skulle komma fram .UTAN försäkring.
Inget tracking nummer heller fick man!!
Fy Fan säger jag!
Akta er om kortet funkar är det schysst men är det fel på det räkna inte att ha ett graffekort på ett par månader!!!!!!!

Visa signatur

Thermaltake damier 5000+MSI K8N NEO Platinum AMD64 +3400 1024 OCZ 533Mhz+BFG6800ULTRAOC 256MB 200Gb s-ata