Extra HDD gör så att ja fastar i bootscreen

Permalänk
Medlem

Extra HDD gör så att ja fastar i bootscreen

ja gjorde så att ja stoppade in min gamla xbox HDD alltså den på 8 gb o ville koppla den till datan..men kruxet är när datorn checkar igenom alla komponeter så säger de att det är nått errror me juts den disken o sen när ja går in i BIOS o kollar så stämmer allt..o senare när ja testar att köra datan hänger den sig när den kommer till windows loading screenen lr boot screen lr d nu heter...den kör fast där o den loading grejen bara håller på att laddar..nån som vet hur ja ska göra...ja tror själv att de e fel format på den HDD men ja kan ju inte formatera lr något efter som ja intekommer in i windows

tack på förhand

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk
Medlem

Ladda ner Darik's Boot and Nuke från http://dban.sourceforge.net/ och välj om du vill ha ner floppy eller cd-versionen. Vad jag vet så skriver den över disken och tar bort all information så den kan ta en stund och för säkerhets skull koppla ifrån eventuella andra hårddiskar då den startar automatiskt efter att du har bootat med den i.

Inga garantier dock då jag inte vet om det funkar på en hd ifrån en Xbox så du gör det på egen risk.

Permalänk
Medlem

tack vet inte om ja vågar men ja kanske testar ditt tips

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk
Medlem

Du vet väl om att du måste låsa upp en xbox hårddisk för att kunna använda den i en dator?

Visa signatur

/havoc

Permalänk
Medlem

just d så va d ja.. man måste låsa upp den...hur gör man vet du d?

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^