Permalänk
Medlem

Gör en hemsida åt mig!

Jo, jag har funderat på att skaffa en ny design till ruff.se eller en helt ny sida och eftersom jag själv suger på att göra hemsidor så tänkte jag höra med er.

Jag har inga större krav, html räcker. Sen för vidare info så får ni pma mig, så förklarar jag lite närmare.

Får klura lite på vad jag kan erbjuda som "tack-för-hjälpen-grej", men det kan vi också ta via pm.

Har inte så stora förhoppningar på napp här, eftersom jag förstår att det inte är så många som vill sätta sig och knåpa ihop en hemsida till någon främling. Får se vart det tar vägen.

Visa signatur

under construction

Permalänk
Medlem

ruff är fin som den är

Visa signatur

Loading signature. Please wait........

Permalänk
Medlem

frågan är hur länge din gratis uppload funkar när servern har en 8gigs hårddisk

Permalänk
Medlem

jonnyl, Jo klart att den är fin, men jag har haft den så rätt länge. Skulle va trevligt med lite förändring.

EpaUlle, Sålänge det är en 10mb spärr så - rätt länge, har en 40gb hdd som ligger och skräpar som jag kan trycka i om det kniper.

Visa signatur

under construction

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EpaUlle
frågan är hur länge din gratis uppload funkar när servern har en 8gigs hårddisk

Om han begränsar varje användares utrymme så kan det ju räcka jävla länge.

Permalänk
Medlem

Piffa upp loggon och sidan med lite färg. Jag kan göra riktigt snygga knappar i Photoshop om du vill, alltså till "Hem", "Download"...

Visa signatur

○ Citera

Permalänk
Medlem

Bananskalaren, Om jag bestämmer mig för att behålla den sidan så får du gärna piffa till knapparna. Men som sagt, för tillfället letar jag efter något helt nytt.

Visa signatur

under construction

Permalänk
Medlem

En helt ny design skulle nog inte sitta fel. Måste ju vara lite mer färgglatt så att det inte känns tråkigt att att vara inne på den. + att sidan är alldelles för "smal".
Du skulle ju kunna ha en gästbok eller nliknande också så du vet om folk besöker sidan.

Visa signatur

Efter att ni har läst det här har ni insett att det inte gav något.

Permalänk
Hedersmedlem

*flyttad*

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk
Medlem

Den som ändå hade sinne för design.. =/

Permalänk
Medlem

Fråga webcows, blir din sida känd kan dom sponsra med utrymme

Visa signatur

Samsung TFT 22" 2233RZ Svart 120HZ - 640GB Western Digital Black 64MB SATA III - Corsair 4GB (2x2048MB) 1333MHz XMS3-10600 - AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz Black Edition - Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC - Fractal Design Define R3, Svart - Corsair TX 650W 80+ - Gigabyte GA-870A-UD3 - Cooler Master Hyper 212 Plus

Permalänk
Medlem

Du kan ju börja med att ta bort In Flames logo... Det där är ren stöld, jag tror inte de har gett dig tillåtelse att använda den, särskilt som sidan inte innehåller information om In Flames.

Annars har jag inget att klaga på, men bort med loggan eller visa att du har tillåtelse till att ha den, annars stryper jag dig nog.

www.inflames.com

Permalänk
Medlem

darkmoon, Okej, visste inte att det skulle bli så stor grej om det, tyckte det såg så tomt ut där så jag slängde in den där bara. Men jag ska ta bort den så snabbt jag får möjlighet till det, är nämligen inte hemma nu, ska skicka ett mail till personerna som håller i In Flames sida iaf, tar ner den tills vidare... men men, nu är iaf den nya layouten uppe för er som inte sett det - www.ruff.se bättre nu eller förut?

Visa signatur

under construction

Permalänk
Medlem

welcome texten är vänsterjusterad nu, jag skulle tro att den blir snyggare som centrerad

Visa signatur

MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel Core i7 2600K 3,4GHz | Anteck Twelve Hundred | MSI Radeon HD7970 3072MB Lightning | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz Vengeance LP | 650W Corsair CMPSU-650TXEU | Samsung 840 Evo 120 Gig