Permalänk
Medlem

Intresse av Canon 20D (direktimport)?

Halloj!

Får eventuellt loss några kameror Canon EOS 20D, nya i kartong med garanti. USA modell.
Priset kommer att ligga tusenlappar under bästa svenska nu.

Har inte fått alla detaljer ännu.
Är bara nyfiken om det finns intresse.

Canon garantirepar alla importerade kameror i Sverige. Canon är väldigt mån om sitt rykte. Jag har själv varit i kontakt med dem om detta i ett annat ärende (filmkamera).

Skicka mig ett PM med mailadress och telefonnummer så hör jag av mig!

Permalänk
Medlem

Jag tror inte att dom har garanti i sverige... Jag köpte min 20D i USA och har ingen världsgaranti, så det låter mycket konstigt... Är du helt säker på det? Kolla det en extra gång innan du/ni beställer....

Visa signatur

Lian-Li PCV2100 :: X2 4800+ :: ASUS M2N32-SLI DELUXE :: Corsair XMS2-6400 4GB :: 2* XFX 7800GT SLI @ 522/1188 :: SilverStone STRIDER 600W :: Dell 2404FPW 24" Widescreen

Permalänk
Medlem

Jag vet inte hur det är med Canon, men med Nikon tror jag att man kan köpa till världsgaranti. Möjligt att man kan fixa sånt med Canon åxå.

Permalänk
Medlem

Tror inte dom har det, annars borde bhphoto ha det som tillval på sin sida, dom skulle tjäna på det Många som tvekar att köpa pga att garantin inte gäller i sverige

Visa signatur

Lian-Li PCV2100 :: X2 4800+ :: ASUS M2N32-SLI DELUXE :: Corsair XMS2-6400 4GB :: 2* XFX 7800GT SLI @ 522/1188 :: SilverStone STRIDER 600W :: Dell 2404FPW 24" Widescreen