Permalänk
Medlem

MetalMade - PHP Kodare

Hej!

Jag och en kompis driver ett projekt. Det är en metal portal till alla metal fanatiker. Den sida som visas här är så långt vi har kommit eftersom vi fick lov att skriva om efter en hårddisk krash.

URL: http://protest.ath.cx/~metalmade

Vi söker nu någon som är intresserad att spendera lite tid till detta hobbyprojekt, vi söker någon som är kunnig inom PHP. Det är inget betalning i detta projekt eftersom det är ett hobby projekt. Vi hoppas att någon ändå är villig att ställa upp. Har ni någon fråga ang. ämnet, så är det bara att fråga.

Best wishes ZeRoc

Permalänk
Medlem

Liten parentes bara, omrösningen på sidan borde utvidgas med flera alternativ...
Har tyvärr varken tid eller tillräckliga PHP kunskaper för att kunna hjälpa till... men det ser riktigt trevligt ut!

Permalänk
Medlem

Verkar som ett kul projekt då jag gillar metal. Pysslar dock bara med asp.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SkAliz
Liten parentes bara, omrösningen på sidan borde utvidgas med flera alternativ...
Har tyvärr varken tid eller tillräckliga PHP kunskaper för att kunna hjälpa till... men det ser riktigt trevligt ut!

Den där är bara där för att visa hur det ser ut Den kommer utvidgas med mycket mer.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av xtermin8
Verkar som ett kul projekt då jag gillar metal. Pysslar dock bara med asp.

Aj då, det var ju mindre bra

EDIT: Är det någon som vet hur jag ska lösa problemet med texten på t.ex Intervjuer, om ni går in på intervjuer och kollar på Sabaton så ser ni Någon lysande idé från alla php gurus?