Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DJ_Jonsson
Här är min Acer TM 4002WLMi

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/PICT0441.JPG

DJ_Johnsson -> Har exakt samma chassi som detta... Fast med fler flashiga klisterlappar overallt...

Vilken skarm har du? SXGA, XGA, WXGA?

Permalänk

Har pillat bort dom andra fula klisterlapparna.. windowsmärket sitter kvar pga. att jag inte orkat ta bort de..
Taget från acer:
15.4" WXGA TFT LCD med 1280 × 800 upplösning; 16:10 betraktnings vinke

Visa signatur

[ Stationär: iMac 24" - 2.8 GHz Intel Core 2 Extreme, 4GB ram, 1TB HD ]
[ Bärbar: MacBook Pro 13" - 2.53 GHz Intel Core 2 Duo, 4GB ram, 250GB HD ]
[ NAS: Synology DS-207 - HD 2x2TB ]

Permalänk
Inaktiv

Jag forstar dig...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av steelis
jag har en likadan som du, och nu undrar hur du upplever kvaliteten på skärmen? För att när jag har mörk bakgrund så är den ljus i kanterna , är din likadan?

/steelis

Kvalitén på skärmen är bra i min åsikt. Har inte märkt att min skärm är ljus i kanterna när jag har en mörk bakgrund.

Visa signatur

Intel i5 14400F - 32GB DDR4 3200Mhz - 3TB M.2 - GeForce RTX 5060 Shadow 2X OC - Win 11 | Nothing Phone (3a)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rothen
Kvalitén på skärmen är bra i min åsikt. Har inte märkt att min skärm är ljus i kanterna när jag har en mörk bakgrund.

Ok....får väl lämna in den då :(..

/Steelis

Visa signatur

ASUS Eee1000HE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ok....får väl lämna in den då :(..

/Steelis

Vissa tft-skärmar har upplysning som gör att det blir lite upplyst runt om i kanterna, dom är bara sådana och det är en budgetlösning som sänker hela datorns pris. Hör med supporten innan du lämnar in datorn så du inte åker på en dyr felsökning.

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sphr
Vissa tft-skärmar har upplysning som gör att det blir lite upplyst runt om i kanterna, dom är bara sådana och det är en budgetlösning som sänker hela datorns pris. Hör med supporten innan du lämnar in datorn så du inte åker på en dyr felsökning.

Okej..jo klart att jag ringer innan, det är en hempc så jag har fri support/rep/service.

/Steelis

Visa signatur

ASUS Eee1000HE

Permalänk
Medlem
Citat:

Okej..jo klart att jag ringer innan, det är en hempc så jag har fri support/rep/service.

/Steelis

Kolla så den verkligen är fri om det nu inte visar sig vara en defekt sak, jag har nämnligen arbetat som serviceteckniker på ett lokalt företag som hade hand om hempc, där var felfria produkter något kunderna fick betala för felsökning på.

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem

några bilder på systemkortsbytet, för nyfikna..
http://www.elenziah.com/fobba/

Visa signatur

Mvh Robban

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sphr
Kolla så den verkligen är fri om det nu inte visar sig vara en defekt sak, jag har nämnligen arbetat som serviceteckniker på ett lokalt företag som hade hand om hempc, där var felfria produkter något kunderna fick betala för felsökning på.

ok det ska jag göra.
/steelis

Visa signatur

ASUS Eee1000HE

Permalänk
Medlem

stålis: Vad är det där för burk? Schysst!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jocke82
stålis: Vad är det där för burk? Schysst!

Compaq nx7010
om du kollat på bilderna han länkade till

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joye
Compaq nx7010
om du kollat på bilderna han länkade till

Enligt hans Sign har han:
Bärbar, Amilo D, 15.4 wxga, 3.2 Ghz, 1024 ram, 80Gb Hdd, ATI Radeon 9700, Extra kylning Antec Notebook Cooler.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Enligt hans Sign har han:
Bärbar, Amilo D, 15.4 wxga, 3.2 Ghz, 1024 ram, 80Gb Hdd, ATI Radeon 9700, Extra kylning Antec Notebook Cooler.

Nej det var Steelis, inte stålis som var ovanför

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joye
Nej det var Steelis, inte stålis som var ovanför

ahh, my bad trodde ni menade samma person "steelis, stålis"

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Permalänk
Citat:

Helvete så läckert!
Jag är minst sagt sugen på att skaffa mig en Ibook pga den är så otroligt läcker och att jag är trött på windows. (dock inga erfarenheter alls av mac osx)

Kan man räkna med att det går att spela något på Ibooken? Dvs, World of Warcraft, Ut2k4 och Q3?

Visa signatur

Powercolor Radeon 9700 Pro - Epox 8rda+ - Barton 2500+ @ 3200+ - 1024Mb DDR PC3200 - Antec 1030b -2st hd, 200Gb tot

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Prince of Leah
Helvete så läckert!
Jag är minst sagt sugen på att skaffa mig en Ibook pga den är så otroligt läcker och att jag är trött på windows. (dock inga erfarenheter alls av mac osx)

Kan man räkna med att det går att spela något på Ibooken? Dvs, World of Warcraft, Ut2k4 och Q3?

Wow fungerar att spela med 768mb i ram. Men det går naturligtvis inte att raida och i städerna sjunker ofta fpsen under 10. Men i nödfall går det att köra på lite
Däremot kan ibooken inte ersätta en pc för att spela, tur man har en sådan sen tidigare då..

Permalänk
Medlem

iBooken i mörkret

Visa signatur

-._.-

Permalänk
Medlem

Här är min gamla bärbara Toshiba Satellite Pro 4200 Series (i sign), när jag skulle byta h-disken (en plastlucka på sidan) och skruvade upp hela jävla datorn istället

Visa signatur

| Asus ROG Strix G533ZW | Intel i9 12900H | GeForce RTX 3070Ti 16GB | DDR5 16GB 4800MHz | Windows 11 Pro |

Permalänk
Medlem

Får väl lägga in en bild på min med:

En lite proffsigare och tydligare bild(ej modemvänlig) från acers ftp:

Datorn är en Acer Travelmate 6004 med 15", 1400x1050, BT, 1gig ram, 7200 60gb hd mm.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Prince of Leah
Helvete så läckert!

Du skall nog inte köpa en ibook för att erstätta din spelpc, ska du spela bör du nog tjacka en 15" pb med r9700 128mb

Permalänk
Medlem

Äsch, det enda spel man behöver är Escape Velocity: Nova!

...och en ny bild:

Visa signatur

Ryzen 7 3700x | ROG X470-F Gaming | 64 GB 3200 MHz CL16 DDR4 | xfx RX 6800 16GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC Q27G4X, AOC 24G2U

Permalänk
Hedersmedlem

xerent: Testa att ta en bild när du står still nästa gång, inte när du är pissnödig

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bjornstrom
Stilrent minst sagt!

Bluetooth keyboard/mus gör det mer kabelfritt - en 23" Cinema HD skulle göra det hela till en pro-arbetsstation

lär ju inte bli så fin bild kanske menmen

Permalänk
Medlem

jonasy: Sluta klanka på min mobilkamera!

Visa signatur

Ryzen 7 3700x | ROG X470-F Gaming | 64 GB 3200 MHz CL16 DDR4 | xfx RX 6800 16GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC Q27G4X, AOC 24G2U

Permalänk

ingea mer?

Permalänk
Medlem

Jag önskar att jag kunde lägga en bild på min Dell Inspiron XPS Gen2 som jag beställt men den kommer nog inte förän om ca 2veckor eftersom jag idag fått orderbekräftelsen.

UPS blir det som jag längtar efter att se på vägen

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk
Medlem
Permalänk

Här har ni en bild på min sötnos.
Det är en HP nc6000 med 1,8 Ghz processor, ati 9600 64 Mb grafikkkort. 60 Gb hårddisk

Det verkar inte gå att köra datorn med två skärmar med olika upplösning, det är lite dåligt.