Permalänk
Medlem

!!!VARNING!!!
Tanka inte spelet, det är totalt värdelöst. Inte nog med det, demo uppdragen var nog de sämsta uppdragen i spelet.

Visa signatur

AMD FX(tm)-8120 Eight Core Processor. 6.00GB RAM, 64-bit OS
AMD Radeon HD 6900 Series

Permalänk
Medlem

var var det för uppdrag då?
tyckte alla uppdrag var dåliga i fulla jag så de e nog stor risk att dom lagt med de bästa

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Avstängd

dom skulle gjort det bara till pc då hade de varit dubbelt så bra typ

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette - 1024MB RDRAM Samsung 400Mhz - Hercules 9800 SE AIW + (ZM 80D, OP1) - SG 40GB , WD 120GB , SG 200GB - Nec DVD+-RW 3500A - 16" CRT Samtron - Santa Cruz | no its not, its the dark side, you are correct
Tangentbord, Mus, Musmatta - Ljudsystem

Permalänk
Medlem

Sämsta Vice City ripoff jag varit med om, sämre skitspel får man leta efter. Och då pratar jag om fullversionen.

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem

Bästa spelet jag spelat på länge. 5 rattar av 5 möjliga.

Permalänk
Medlem

Hur är fullversionen? Är det en stor fri stad man har att leka i eller är det uppdelat i smådelar där uppdragen utspelar sig?
Det var aningen underlig grafik, såg ut som att de inte orkat brytt sig att mappa texturerna ordentligt och fått någon slags shockwavevariant på hela spelet, tråkigt. De har gjort så mycket reklam tidigare med lockande filmklipp etc. och nu det här, bra marknadsföring utan själ i spelet ger bara en stor soppa i slutändan. Tacka vet jag Maffia, där har vi ett spel med själ och syfte.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

Hmm, kan inte få igång demot på min dator av någon anledning. Får inget felmeddelande eller nått heller. Trycker på iconen och sen svart skärm i någon sekund, sen hörs det traditionela windows DONG:et sen stängs det av. Någon som vet vad det kan bero på? Vill kolla om det är ett skit spel eller inte så kom inte med några kommentarer om att det inte är värt att installera, det lär jag ju upptäcka själv sen ändå.

Ingen annan som har samma problem som jag?

Visa signatur

"Women: Can't live with them, can't bury them in the back yard without the neighbours seeing. "
- Sean Williamson

Permalänk
Medlem

En fråga till alla är det PC version av Demot eller ?

Permalänk
Medlem

Ser kul ut när bilen sprängs i 3 delar.. och han sitter kvar

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Norbius
Sämsta Vice City ripoff jag varit med om, sämre skitspel får man leta efter. Och då pratar jag om fullversionen.

Tyvärr är det så att Driver 2 var likadan som GTA3 & VC förutom att driver var först.. så att Driv3r skulle vara ripoff är jag lite tveksam till, den är en förbätring av tvåan

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Tyvärr är det så att Driver 2 var likadan som GTA3 & VC förutom att driver var först.. så att Driv3r skulle vara ripoff är jag lite tveksam till, den är en förbätring av tvåan

Driver 1 är 10ggr bättre än 3'an. Driver 3 är ett halvtaskigt halvt färdigutvecklat spel imo, total waste of money. Min åsikt iaf...

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem

Det var det sämsta spel jag har testat på väldigt länge.

Grafiken är på allvar knappt bättre än i ettan, och grafikbuggarna duggar tätt. Träden ser ut som om de var gjorda av masonit-skivor.

Men det sämsta är inte grafiken...

Krocka med en annan bil och få polisen efter dig. Stanna och gå snällt ut. Vad gör polisen då? Jo 3-4 pers står och skjuter på dig tills du dör, fastän du inte har något vapen.

Sen kan man ju krocka med en liten buske och paja bilen totalt.

Mitt betyg på en skala från 1-10 blir:

0.

Spel som detta är bra argument för piratkopiering. Tänk de stackare som har gått och köpt skiten...

Visa signatur

Asus Strix ROG X570-F, Ryzen 9 5900X, 32GB DDR4 3600MHz, Asus RTX 4070 Ti Super TUF Gaming, 1TB Samsung 980 Pro, 1TB Samsung 970 Evo Plus, Acer Predator X34A 3440x1440 100Hz.

Permalänk
Medlem

Har inte brytt mig att ladda ner demot med tanke på den kritik det har fått. Konstig, om jag inte minns helt fel så tyckte jag det såg riktig bra ut och fysiken verkade imponerande när de första filmerna släpptes av spelet. Hur kunde det gå så illa...

Permalänk
Medlem

Kört det på Ps2.
Första som hände var att man åkte genom marken med bilen och fasta.
Motorcycklarna var också lite fåniga, varvade som attan men gick högst 30.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Norbius
Driver 1 är 10ggr bättre än 3'an. Driver 3 är ett halvtaskigt halvt färdigutvecklat spel imo, total waste of money. Min åsikt iaf...

1:an spelar jag väldigt ofta och den är klart bäst, bara synd att man inte kan byta bil efter krasch... men det ar inte något bätre i 2:an, visst där bytte bil men inte om snutarna var i närheten.

1:an är bäst och sen kom GTA3 & VC, Driver 2 och Driv3r är så dåliga att det är lika bra att förneka deras existens

Driver 2 från 2001

EDIT: kör driver med min Voodoo2 12MB, något snyggare grafik

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Räcker med ett ord, Kasst

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB