Garrys mod till Half-Life2, hur pervers/rolig kan du vara?

Permalänk

Tankade hem och provade lite.

Första bilderna:
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/cs_office0022...
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/cs_office0023...

Något att hänga i granen tycker ni?:)

GeckoYamori: Jag tyckte jag såg ett alternativ bland något av verktygen i 0.7 verision som gjorde det...är jag ute och cyklar?

Visa signatur

AMD athlon 64 3000+ | Geforce 6800 Gt leadtek | Asus K8N| Antec Sonata | 1024 Corsair pc3200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Back_Door_Man
Tankade hem och provade lite.

Första bilderna:
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/cs_office0022...
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/cs_office0023...

Något att hänga i granen tycker ni?:)

GeckoYamori: Jag tyckte jag såg ett alternativ bland något av verktygen i 0.7 verision som gjorde det...är jag ute och cyklar?

Först såg de ut som början på The Matrix, med Trinity i spetsen, sen såg jag vad de verkligen var, och blev besviken

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB

Permalänk
Medlem

Kan ingen göra en film eller en serie på allt detta?=)

Visa signatur

[Q6600@3.3][MSI P35 Diamond][6GB CorsairDominator@1100][260GTX OC 896MB][0.120+0.320+0.500+2x0.640+2x1+1x2 Nas TB][Corsair HX 750W][P182B][Dell 2209WA]

Permalänk
Permalänk

Hur "fotar" jag från en annan vinkel, och så jag slipper få med sikte och vapen?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GeckoYamori
http://geckoyamori.savagewar.co.uk/de_tides0000.jpg

Finns det inget konsolkommando för att få saker att clippa igenom varandra? Skulle underlätta rejält då de inte vill kollidera korrekt med stolar, vapen m.m

Hur fick du det CT skinnet? Det har inte jag sett, jag ser bara två stycken, Phonis till T och Sealteam till CT

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem

Haha! Tur att man inte sprutade morgonkaffet över hela skärmen efter man såg den där, lätt bästa bilden hittils! Blev faktist sugen på att fortsätta med Garry's Mod, mycket som är nytt verkar det som.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erikholmgren
Hur fick du det CT skinnet? Det har inte jag sett, jag ser bara två stycken, Phonis till T och Sealteam till CT

Valve bytte ut CT-skinnet för nån vecka sen i nån uppdatering.

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk

Någon snällis som kan hosta en 7 mb film? Den är inte sådär jättekul eftersom det är introt till ett "Äta-rätt" skolprojekt

Permalänk

Hur ändrar man ansiktsuttrycken?

Permalänk
Avstängd

Kom igen nu va?! ingen som har mer bilder eller har spelet blivit tråkit?
Jag kan tyvärr inte lägga upp bilder då Min dator startar om sig varje gång ja ska spela de :(. Men om de e flera som har lite roligt material så lägg upp de!

Visa signatur

Intel 2.7 Ghz - 768 RAM - Inno 3D GeForce 6800 GT 256Mb @ 410/1100 + Zalman VF700 CU - 200 Gb seagate ATA - 200 Gb Western Digital ATA --
3DMark 03: 11210 P <---> 3DMark 05: 4729 - Hansol H950 19" - MX 510 Röd - SteelPad 4D - Zalman surround lurar
Jag e bra på matte!

Permalänk

Jag kan väl bidra med några. Har nyss köpt HL2. Så passade på att testa denna mod när jag inte orkade skjuta mer:)

Första bilden. Blev cool som fan då en konstig effekt kom helt plötsligt. Vet inte om det berodde på de 3 felmeddelandena jag fick upp samtidigt eller om jag kom åt nån knapp. Men snygg som fan blev det:D

Lagom utmanande Alyx.

Dansande snubbar.

Stretching efter dansen. Barney kan sina grejer.

Och sist men inte minst. Tvilligar:D Kunnde inte låta bli att lägga ihop något sådant. Jag kom inte med nå hårdporr som många andra iaf:p

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Avstängd

Haha, underbart!:D

Visa signatur

Ta inte mina inlägg som seriösa och allvarliga.

Permalänk

Bravo: Gillade sista bilden

Permalänk
Medlem

Update!

Garry fortsätter med sin mod. Senaste versionen är v8.2 och går att hitta här.

Be warned, det är mer komplicerat nu än det var förut. De som inte provat modden tidigare och vill göra det nu,
och inte vill försöka sig på senaste (som faktiskt är ganska jobbig jämfört med tidigare) kan ta hem v7 här.

Permalänk
Medlem

Tycker det är lättare i v8.2 än i v7.

Det är ju bara att trycka på ångra knappar hur svårt kan det vara. Annars är v8.2 den bäst med Bloom effekter och det. Kommer säkert grymt snygga bilder snart.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

8.2 hänger sig hela tiden

Permalänk
Medlem

Lekte likte jag med

Samling i soffan:

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

mer bilder nu, låt tråden leva!

(trodde denna låg i ÖÄ som blev stängt??)

Visa signatur

Träningslära - En mycket vettig träningsblogg!
Styrketräningstråden
Träningsjournal

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danne2k
mer bilder nu, låt tråden leva!

(trodde denna låg i ÖÄ som blev stängt??)

HL2: Garrys mod = ett spel

Var trodde du den skulle ligga?

BTW, jag provade att lira Dust_1 och allting var ljust som ifall jag var i himmelen, vad kan problemet vara? (v8.2)

Permalänk

Sista bilden jag gjorde innan ominstallation. Dock med gamla versionen. Ska testa nya när jag orkar installera spelet igen.

Karate-G-Man räddar dagen!

Edit: Kom på att jag hade en till:p

G-Man efter kebaben:D

Edit2: Äh, vafan jag kom på att jag hade 2 till:p

Barney har blivit hjälte och vinkar åt sina fans efter fångsten av en strider och den onda gubben

HL2-träd-pynt:p

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Det var ju prat om en större sorts bana..
Typ Stora landskap och sjöar och hus.. sen var det ett stort kvarter i nån stad..

Ingen som har gjort nån sån?
Jag får HL2 ikväll när jag har kommit från skolan..
Då ska ja testa Garry´s mod..

Visa signatur

| A64 3200+ | 2x Apacer 512 Mb Pc3200 | Powercolor x800 XT |

Permalänk
Medlem

Hade tänk göra mycket mer på denna bild fast jag orka inte det är iaf en Antlion Guard som ska speta en mänsika och en halv död Antlion som tänker äta av en död mäniska.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk

Varför så suddigt?

Permalänk
Medlem

Tycket det såg kul ut. Jag ska göra om denna bild när jag kommer hem ifrån skolan igen sen ska testa lite olika effekter då

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk

Effekter som finns i Gary's mod. Eller kör du PS på det?

Permalänk
Medlem

De finns i Garrys mod, finns hur många olika som helst.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pepsi15
http://groups.msn.com/_Secure/0TQAmAxYXcJJ1JhoGqeNedcG5lzSWsa...

ha

Har jag fel img kod eller?

testa med stora IMG bokstäver så kanske det funkar...

Visa signatur

Träningslära - En mycket vettig träningsblogg!
Styrketräningstråden
Träningsjournal

Permalänk
Medlem

är det ingen som kör modet längre eller? jag vill se mer bilder!!!!

Visa signatur

Master of Disaster