Vad spelar du JUST NU !?

Permalänk
Medlem

Resident Evil 4 hela nätterna och Vampire: the masquerade - Bloodlines hela dagarna.

Visa signatur

"The gate opens, the gate closes. It does not help."

Permalänk

WoW

Visa signatur

En kompromiss är konsten att dela en kaka på ett sånt sätt att var och en tror att han har fått den största biten

Permalänk
Avstängd

börjat spela lite resi 4 igen

det blir bara bättre och bättre ju mer man spelar det

Permalänk

Hmm efter mitt konot frös för 2 veckor sen har ja börjart lira spel som ja inte spelat på gud vet när

Typ UT2003 Doom3 , far cry osv.

Och nu när man inte kommer in på account manage för att kunna betala för wow igen när man har skaffat visa
Bah!

Visa signatur

| A64 3200+ | 2x Apacer 512 Mb Pc3200 | Powercolor x800 XT |

Permalänk
Medlem

Just nu spelar jag Pokemon Sapphire på GBA SP

Visa signatur

P4 3.0 HT | 200 GB | 1Gb DDR 400MHz | Radeon 9800 Pro
RIP Heather O'Rourke 1975-1988

Permalänk
Permalänk
Medlem

FIFA 2005 Multiplayer...

Visa signatur

Man förtjänar inga mål, man gör dom!

Permalänk
Medlem

World of warcraft.
Half life 2
Warcraft 3 - frozen throne

Permalänk
Medlem

World of Warcraft, mitt första mmorpg, rätt nöjd än så länge, men kan tycka att blizzard ska styra upp det dom har innna dom släpper fler wowspel. Servrarna går ju ner i ett...

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Medlem

FarCry o Generals ZH

Visa signatur

...Gurgel

Permalänk
Medlem

CS 1.6 och WoW beställt

Permalänk
Inaktiv

Tiger Woods PGA TOUR 2005.

Permalänk

Som ond snubbe i KotoR2.

Visa signatur

Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero...AMD Ryzen 7 5800X @ 4600MHz / 1.23V...Phanteks P600S
G.Skill Trident Z RGB 2x16GB 3600MHz CL14...Sapphire Radeon RX 7900XT Pulse Gaming OC
LG 34'' UltraGear 34GN850...Logitech MX Keys S...Logitech MX Master 3S...Corsair RM750x
Kingston KC3000 2TB M.2 + Kingston KC3000 4TB M.2...Filserver - WD Gold 6TB x 4 + Seagate IronWolf PRO 8TB x 4

Permalänk
Medlem

S.W.A.T 4 har jag börjat med idag. Kan inte påstå att jag är speciellt bra, men roligt är det!

Permalänk
Medlem

Har just spelat igenom Half-Life 2 för första gången. Satan vad härligt det var i slutet

Permalänk

Fastnat i Knight Online-träsket igen -___-

Server: Beramus
Class: Mage
Namn: Vain
Level: 52+

Permalänk
Medlem

C64-spel i CCS64. Ska hämta ut min nya joystick (Competition Pro USB) på Posten idag!

Visa signatur

Intel P4E (Socket775) 3.2@3.6Ghz | Abit AS8 i865PE | A-Data 1Gb PC4000 | Zalman CNPS7700-Cu
Chieftec BX MidiTower 360W | Samsung 3,5" ATA100 120Gb 7200RPM HDD | NEC ND-3520A DVD±R DL
Creative GeForce4 Ti4800SE@Ti4800 AGP8x | Creative SoundBlaster Audigy 2 | Samsung 17" 720T TFT

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CC01
Har just spelat igenom Half-Life 2 för första gången. Satan vad härligt det var i slutet

Nää, inge bra slut, blev ledsen

Permalänk
Medlem

Farcy

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk

Football Manager 2005 samt Splinter cell - Chaos Theory.
Som vanligt så var splinter cell o kortaste laget men forfarande ett underbart spel.

Visa signatur

Main: Intel i7-9700K | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair Vengance 16GB 3200mhz | ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING | Asus GeForce GTX 1080 Ti ROG Strix Gaming OC | Asus ROG Swift PG329Q 32"

Permalänk
Medlem

Spelar Second Sight och tycker det faktiskt är rätt bra!

Sedan en del CS: S... plus en massa annat skit som inte är värt att ta upp.

Visa signatur

MCP Web Developer

Permalänk

The Dig, men jag har fastnat som fan.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem

Counter-Strike 1.6
Quake 3 Arena (Håller på att klara det för andra gången på Nightmare )

Det är dom spel jag spelar för tillfället.

Permalänk
Medlem

Re: Vad spelar du JUST NU !?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Reza
Jag spelar CS:Source mest just nu men det börjar bli enformigt och långtråkigt och jag börjar tröttna på FPS jag har börjat bli intresserad av MMORPG-spel.
Men vad spelar du mest just nu ?

jag sitter mest och lirar MCM2 ( Motocross Madness 2.. men spela ett tag diablo 2 men det var för lätt att klara ut....

Visa signatur

frugan duger i krig

Permalänk
Medlem

Re: Re: Vad spelar du JUST NU !?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av AnTriX3
jag sitter mest och lirar MCM2 ( Motocross Madness 2.. men spela ett tag diablo 2 men det var för lätt att klara ut....

Pröva klara Hell diff med 1.10 patch utan fusk......själv.

Visa signatur

För gammal för spel.......egentligen

Permalänk
Medlem

Sitter och väntar på att STALKER - Shadow of chernobyl ska komma ut.. Kommer ut 05-11-25

Visa signatur

We are the police you moron, We got helicoptors.

Permalänk

Just nu så FÖRSÖKER jag spela Splinter Cell: Pandora Tomorrow och Fallout 2, men båda tenderar sig till att grovhänga sig och dö när man är som mest uppslukad. Jag har nog installerat om Fallout 2 tio gånger och startat om datorn lika många mitt i spelet. SP:PT bara dör av någon grafikgrej när jag ska ha ihjäl en vakt som sitter vid ett bord.

Visa signatur

Sweclockaz!