World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beginner
Någon som kan tipsa om var jag kan hitta ett bra område med runt level 40 mobs att rånöta på som kanske inte är rågankat som STV till exempel? (Kör som Horde).....

Hitta ett bra party och kör cathedral om och om igen:) Bra drops och Xp samt att det går extremt fort om alla är 40~

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Escudero
Det är såhär att jag är nybörjare på detta grymma spel..har Blacksmithing som yrke och mining förstås, sen när jag ska smälta Copper ore står det "Requires Forge" kan någon förklara vad detta är för något?

//En förvirrad nybörjare

En härd eller smälta vad man nu ska säga, gå till närmaste städ så har du den alldeles bredvid.

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FrOst I SWE
En härd eller smälta vad man nu ska säga, gå till närmaste städ så har du den alldeles bredvid.

Städ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Städ?

stor metalklump man använder som underlägg när man hamrar till saker av metall.

Visa signatur

LAN i stockholmv9
http://www.hazard.nu

Permalänk
Citat:

Städ?

En svensk ordbok och ett engelskt lexikon kanske du ska önska dig i julklapp.

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Medlem
Citat:

Det är såhär att jag är nybörjare på detta grymma spel..har Blacksmithing som yrke och mining förstås, sen när jag ska smälta Copper ore står det "Requires Forge" kan någon förklara vad detta är för något?

//En förvirrad nybörjare

precis vad det är en smält ung, finns nära din blacksmith/mining tränare

städ är Anvil

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
jag tycker priest är en av dom bästa klasserna i spelet i pvp då (shadowpriest)

varför?, jo insane skada kan dom göra, slowa, fear, grymma heals, mana burn!!

Min shaman tar priest enkelt, när dom shieldar purge tremor totem för deras fear slå lite o de e slut

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
soe har dödat ragnaros på stormscale!!

edit: skrev fel

Det har ju Nilbog redan lyckats med iofs, fast de är horde
Fast jag brukar döda Nilbog, dock oftast bara en eller två i taget
Fast oftast flyr de fulingarna bara, hittade deras GL för nån timme sen, han flydde, dumma fega shaman med epic mount

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk

Ang rogues i pvp, en bra rogue kan ta vilken klass som helst i pvp om man kan utnyttja sina abilities.

Enda jag har haft problem med är warriors med sjukt mkt armor/defence då dom har skölt. 2h warriors går med en bra timad blind med gauge för att bli av med dot's.

mages, spider belt...gg..

o s v.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk

Fan vad sne man blir när en rouge-jävel rullar över mig på:
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=4859

Behövde den så jävla mycket mer än honom...(är shaman)... *grrr*

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FrOst I SWE
En svensk ordbok och ett engelskt lexikon kanske du ska önska dig i julklapp.

Vad är det för skit snack? Svenska ordet av "anvil" är städ.

Permalänk
Medlem

Stuntimer??

Såg nyss en rogue film... Och varje gång han gjorde cheap/kidney/couge.. så fick han en mätare som visade hur länge stunnen håller.. Vart hittar jag det??

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Stuntimer??

Såg nyss en rogue film... Och varje gång han gjorde cheap/kidney/couge.. så fick han en mätare som visade hur länge stunnen håller.. Vart hittar jag det??

Gouge-helper ?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize
Gouge-helper ?

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=886

den.. fan vad den äger

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize
Fan vad sne man blir när en rouge-jävel rullar över mig på:
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=4859

Behövde den så jävla mycket mer än honom...(är shaman)... *grrr*

Det där är ju vendorcrap för en rogue; /block på den killen :/

Downup: Nice! Använder gougehelper just nu, men ska testa ditt tips också till helgen

Permalänk
Medlem

Fan vad kul det är att spela priest ^^ lvl 12 nu

Permalänk
Medlem

Yay, fick tag på Codex Prayer of Fortitude Rank 2 på aktionshuset för bara 25 gold, synd bara att jag fortfarande är lvl 42 med min präst Måste försöka få tag på Rank 1 som bara kräver lvl 48 men den fulingen verkar bli dyrare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lind78
Yay, fick tag på Codex Prayer of Fortitude Rank 2 på aktionshuset för bara 25 gold, synd bara att jag fortfarande är lvl 42 med min präst Måste försöka få tag på Rank 1 som bara kräver lvl 48 men den fulingen verkar bli dyrare.

Vilken server spelar du på? Jag har båda två till salu på stormscale.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kurre
Fan vad kul det är att spela priest ^^ lvl 12 nu

jag tycker det är mäkta kul jag me är bara lvl 17 än men

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Vilken server spelar du på? Jag har båda två till salu på stormscale.

Spelar på Draenor (PvE så jag har både Horde och Alliance Toons, bra då aktionshuset på Horde sidan bara har en en hundradel så mycket saker till salu som det på Alliance sidan). Fanns 2 st Rank 1 att bjuda på imorse men det var 40 respektive 50 gold som min bid.

Permalänk
Medlem
Citat:

Rank 2 droppade i min första strat run.
Då var jag glad att jag inte köpte den på AH tidigare på dagen.
Sen droppade den igen i min första LBRS run.

Citat:

Spelar på Draenor (PvE så jag har både Horde och Alliance Toons...

Bara jag som får dåliga rysningar när folk kallar sina karaktärer för toons?
Spelet är ju knappast cel-shaded så jag förstår inte vitsen med det hela.

Permalänk
Medlem

Det känns bara lite surt att Shadowword: Pain gör mer skada än alla mina DOT's tillsammans. :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Det känns bara lite surt att Shadowword: Pain gör mer skada än alla mina DOT's tillsammans. :/

Japp, präster har bäst dot av alla.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ibymafayhas

Är man UD Priest sen har man ju dessutom inte bara sw: pain utan även devouring plauge som förutom att göra skada healar en själv...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ibymafayhas

Precis. Jag undrar om det inte är "Lite" obalancerat att klassen som helar bäst i hela spelet dessutom kan göra mer skada än en warlocks met DOT's med EN dot än vad en warlock gör med alla han har. Men Blizzard är ju inte direkt balansens mästare.

Permalänk
Medlem

håller med, präster är lite övermäktiga. Dom gör nästan lika mycket skada som en mage när dom är i shadowform, får dom dåligt med hälsa så går dom bara över till sitt vanliga läge och healar sig.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Precis. Jag undrar om det inte är "Lite" obalancerat att klassen som helar bäst i hela spelet dessutom kan göra mer skada än en warlocks met DOT's med EN dot än vad en warlock gör med alla han har. Men Blizzard är ju inte direkt balansens mästare.

En priest som är shadow-speccad healar inte bäst, då healar en druid bättre.
En priest som är holy-speccad gör inte bäst skada, då gör en warlock/mage bättre.

Permalänk

Startat en ud priest jag med, lvl 14 atm. Vad är det bästa yrket för att tjäna mycket pengar? tailoring/enchanting?

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hellscream
Startat en ud priest jag med, lvl 14 atm. Vad är det bästa yrket för att tjäna mycket pengar? tailoring/enchanting?

Mining / Skinning är fint, då kan du sälja alla mineraler, gems, leather SAMT cloth du får tag på, borde ge många sköna slantar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hellscream

skinning/mining

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand