Punkbuster till battlefield 1942?

Permalänk
Medlem

Punkbuster till battlefield 1942?

Hej jag installerade BF 1942 åter igår, och när jag uppdaterat alla patchar så märkte jag att jag inte fått punkbuster installerat. Aörsökte installera patcharna igen men den frågade aldrig om PB. Så nu undrar jag om man kan ladda hem senaste vertionen av punkbuster separet någonstannsoch installera till BF. Testade söka på google utan någon större framgång.

Visa signatur

Ge oss tillbaka Övriga ämnen!

Permalänk

Hmm, 1.6 patchen och uppåt ska fråga dig om du vill installera punkbuster.

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk
Medlem

hmm, verkade inte så... men kan man som sagt installera punkbuster i efterhand? För det är ju ganska störigt att inte kunna spela på alla serverar.

Visa signatur

Permalänk

Har du tankat den stora klienten på 267.83 MB?
http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/bf1942/battlefield_1942_...

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk
Medlem

Ja det var den jag tankade, inte från den länken men samma fil. Men när jag skulle installera patchen igen sa den att den inte kunde uppdatera spelet eftersom spelet hade samma eller en nyare patch. Dessutom kommer jag inte ihåg att den frågade om PB. Eller så missade jag det bara.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hade samma problem som du. Jag fick installera om mitt BF1942 för att få punkbuster.

Visa signatur

9800X3D - 4090 FE allt vattenkylt.

Permalänk
Medlem

Fan va jobbigt! Varför kan man inte tanka hem PB separat?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag försökte göra det ingenom www.punkbuster.com fast lyckades aldrig få det att funka.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jo, jag var också där inne och kollade men man får bara filerna som text typ, har jag för mig.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Mmm jag försökte göra som de beskrev fast det ville sig inte :S

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Aja det blir till och installera om då, tack för hjälpen iaf!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har du bockat in den rutan i BF1942.... där man letar efter server så står det "Enable Punkbuster?" eller nåt... :S

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

är du säker på att du bara inte aktiverat punkbuster? det är default avstängt, det finns ingen separat nedladdning av punkbuster det är inlaggt i spelet.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc