Permalänk
Medlem

GuildWars

Tänkte starta upp en liten GuildWars tråd..
Vilka proffessions har ni och vilken lvl är ni?
Själv är jag Warrior/Necromancer lvl 20 .. Men jag har tänkt att byta till Monk istället för Necromancer väldigt snart! Så , snacka på

Visa signatur

** Intel Core 2 Duo @ 3Ghz ** 4Gb DDR2 @ 800Mhz ** Geforce 8800GTX 768mb **

Permalänk

Jag har lvl 19 Warrior / Monk och blir lvl 20 om 1028exp, alltså 20 minuter av monsterslakt Blir det idag alltså.

Sen har jag en lvl 12 Ranger / Necromancer.

Älskar spelet, ska försöka hitta en gratis Runner till Droknar.

Permalänk
Medlem

Det spelet dog för mig vid lv 17 (E/N) då de vänner jag lirat med slutade.

Visa signatur

(\__/) Det löser sig alltid!
(O.o) Låt honom/henne ha rätt så är saken ur världen!
(> <) Någonting annat klyftigt!

Permalänk
Medlem

PvE N/Me lvl 20 ändrade till N/Mo när det gick
PvE R/Mo lvl 18
PvP Me/N riktigt grym med Domination

Visa signatur

"Go mad, möed mad, mad i rättan ti osse madaro"
flickr

Permalänk
Medlem

Mo/N lvl 20
W/Mo lvl 20

resten är pvpgubbar som används i gvg.

Permalänk
Medlem

Har en W/mo lvl 8 började lira idag.

Visa signatur

| Asus A7N8X Deluxe 2.0 Rev 1005 | AMD 2800+@2204 Mhz idel 45 full load 55 | Slk 947U | Sapphire 9800 Pro Stock speed | 2x512 Mb PC3500 TwinMos Speed Premium BH5 | WD raptor 74.3 Gb | Maxtor 120 Gb | Seagate 200 Gb | Samsung 710t |

Permalänk
Medlem

PvE - W/Mo lvl 18
PvE - E/Mo lvl 15

Necromancer har jag även det (N/Me).. Svider att jag valde Me som second eftersom jag inte ens använder skillsen där eller får Fast casting. skulle tagit och valt Ranger eller kanske Elementalist. I vilket fall så tycker jag att Vampire Touch och vampire Gaze är grymma

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk
Avstängd

hur lång tid tar det att max-levla en karaktär om man spelar 2h om dagen?

Visa signatur

Jag är Underbarnet

Permalänk

rätt lång tid om man inte stenkör alla missions och hög xp quests

själv e man en r/elem på lev 17 gillar verkligen att ha alla area skador + barrage skillen vilket gör at jag kan dela ganska stor skada, fast jag e lite sur över att jag inte har högre energy så jag har en till som e ele/ranger som nog ska få göra att man kommer lite högre på skadefronten

Visa signatur

"Ta 1x kedja surrad runt 2 individers fötter, 2x dremel och 1x bord + massa prylar släng in ett par skruvade hjärnor och whooops så har vi Wolverin och Mig fastkedjade på DH.." Citat - GoTall

Permalänk
Medlem

Är lvl 20 max? Är detta ett spel då man söker grupper för att klara av olika svåra saker? som typ wow och D2.

Permalänk

level 20 e max *just nu* men jag har hört lite rykten om att det kommer höjas i senare uppdateringar, alltså inte sorrows furnace utan senare, men det e bara rykten. men att man söker grupper för att klara svårare e helt sant

Visa signatur

"Ta 1x kedja surrad runt 2 individers fötter, 2x dremel och 1x bord + massa prylar släng in ett par skruvade hjärnor och whooops så har vi Wolverin och Mig fastkedjade på DH.." Citat - GoTall

Permalänk
Medlem

Utvecklarna har väl sagt att maxlvl inte ska höjas, iaf inte i första expansionen.

Permalänk

varför så låg maxlevel för?

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alex Del Piero
Jag har lvl 19 Warrior / Monk och blir lvl 20 om 1028exp, alltså 20 minuter av monsterslakt Blir det idag alltså.

Sen har jag en lvl 12 Ranger / Necromancer.

Älskar spelet, ska försöka hitta en gratis Runner till Droknar.

Javisst är spelet störtskönt

Kan ju passa på att säga att min Guild rekryterar ( The Legendary Legion of Sweden ), endast spelare över Level 15 ! Vi har Cape och Guildhall Om ni är intresserade så hör av er till min polare "Akilles the Godlike" :>

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skedleif
Utvecklarna har väl sagt att maxlvl inte ska höjas, iaf inte i första expansionen.

Det var väl samma sak som föregående inlägg sa?

Men Guild Wars är kul, har en R/El på lvl 15. Om du känner (eller lär känna) några andra som har ungefär samma level så är det riktigt kul att spela tillsammans. (Blir ju inte riktigt samma sak om du jagar rätt på främmande folk varje gång.)

Visa signatur

Desktop spel m.m.: Ryzen 9800X3D || MSI X870 Tomahawk Wifi || MSI Ventus 3x 5080 || Gskill FlareX 6000 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Arbetsstation: Ryzen 7945HX || Minisforum BD790i || Asus Proart 4070 Ti Super || Kingston Fury Impact 5600 65 GB || WD SN850 2TB || Samsung 990 Pro 2TB || Fractal Ridge
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk

Tröttnade på spelet efter en vecka, var då lvl 15.

Visa signatur

I feel just like a child

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av evil penguin

Det var väl samma sak som föregående inlägg sa?

Men Guild Wars är kul, har en R/El på lvl 15. Om du känner (eller lär känna) några andra som har ungefär samma level så är det riktigt kul att spela tillsammans. (Blir ju inte riktigt samma sak om du jagar rätt på främmande folk varje gång.)

Nja, jag tänkte mer på expansionen som ska komma i februari eller när det nu är.
Sorrows furnace ser jag mer som en rolig grej, den är på tok för liten för att klassas som en fullgod expansion.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skedleif
Nja, jag tänkte mer på expansionen som ska komma i februari eller när det nu är.
Sorrows furnace ser jag mer som en rolig grej, den är på tok för liten för att klassas som en fullgod expansion.

Ja, det är kanske rätt det. Kikade just och NCsoft verkar ju inte själva referera till Sorrows Furnace som en expansion utan som en uppdatering (om man nu ska tolka in något i det).

Visa signatur

Desktop spel m.m.: Ryzen 9800X3D || MSI X870 Tomahawk Wifi || MSI Ventus 3x 5080 || Gskill FlareX 6000 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Arbetsstation: Ryzen 7945HX || Minisforum BD790i || Asus Proart 4070 Ti Super || Kingston Fury Impact 5600 65 GB || WD SN850 2TB || Samsung 990 Pro 2TB || Fractal Ridge
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk

jo men det e en stor uppdatering eftersom det e sagt att det kommer nya bossar, nya skills osv.

Visa signatur

Permalänk

Det är ett helt underbart lir! Men tyvärr börjar skolan snart så då får man dra ner på speltimmarna

PvE: W/Mo lvl 20 (Han hade ranger som andra profession först men ändrade sen till monk)

PvE: Mo/E lvl 8 och har snart kommit fram till lions arch...

har en liten necro också men henne har jag inte orkat spela med...

Edit: kommer det komma nya skills också? tufft! de vet inte när uppdateringen kommer komma va?

Permalänk

Jag har redan en guild, men jag ska tänka på att kanske "joina" er, pHeerB.
Jag såg en av er igår som shoutade ut i den där första ökenstaden att ni rekryterar

Permalänk
Medlem

Hmm kanske oxå kan hänga med över till eran guild
Lvl 20 W/R

Visa signatur

Gam dator: Rampage 3 Extrem, 6x4GB Ram lägsta hastighet på minnet är 1600mhz Högsta G.skill ripjaws 2133mhz + ramkylare, Processor(ER) 6Core12Trådig Xeon x5660 Men eftersom jag haft så jädra ont i ryggen har jag bara kommit till att ta ut gamla processorn den nya ligger ihopklistrad i ett brev en x5670(Kan vara 75) Iaf många multipliers högre. Ljudkort Asus Z. Några normala diskar + 2ssd Intel 730 mm. Gfx Asus matrix platinum 290x. Corsair hx650 ca 3 år gammalt. Fractal design R4 window. Skärm phillips brilliance 29" 2560x1080p Finfin skärm :)

Permalänk
Medlem

Har alla skills hos alla proffesions, har tagit bort de flesta och börjat PvP, men slutade då alla i min klan slutade, ska nog börja till hösten igen när solen slutar gassa.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Heh , kom precis till "Temple of The Ages" .. Så nu ska jag ner till Underworld och kika om jag hittar lite fynd, aldrig vart där nere förut Så detta kan bli skoj Någon som har vart i underworld någon av er?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

monk/ele,mes,rang,nec har inte gjort warrior questet än lvl20

Visa signatur

Olen Jumala ja Rafaelin enkeli tulee hakemaan teiät!
Tackar Grillcliff för varningen och det kan du uppfatta hur du vill.

Permalänk
Medlem

Vad är det för fel på tråden som redan finns till Guild Wars?

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

level 8 är ganska tråkigt att lira själv så har typ lagt ner det

Permalänk
Medlem

Funderar på att börja att lira detta lir, kräfar det mycket prestanda eller? Verkar vara "samma" karaktärer som i DiabloII eller?

Visa signatur

"The two most common things in the universe are hydrogen and stupidity"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sMricoT
Funderar på att börja att lira detta lir, kräfar det mycket prestanda eller? Verkar vara "samma" karaktärer som i DiabloII eller?

Det är väldigt fin grafik i spelet för att vara såpass stort.
Sen så kräver det faktiskt inte så mycket av datorn.
1,7ghz med 512mb ram och geforce 4 TI4200 128mb funkar skit bra

Visa signatur