Permalänk

Någon idé att köpa mediaspelare än?

Hur långt är dessa gångna egentligen? Säljs det sådana som sväljer alla format? (divx och alla andra codecs här i världen...)

Tips och kommentarer mottages hjärtligt!

Visa signatur

P4 2.66ghz @ 3.2ghz | Albatron PX865PE Pro (V2.0) | 1gb DDRAM PC2700 | Nvidia Geforce2 MX/MX 400 | 120 Gb Seagate Baraccuda 7200.7 | Pioneer DVR-106 DVD+/-RW | 200 Gb Seagate Baraccuda 7200 |

Permalänk
Medlem

http://www.mp3spelare.com/productsByCategory.asp?intCatalogID...
där finns 2 olika modeller som star de flesta format. Men vet egentligen inget om dem

Visa signatur

|EP-8RDA3| XP2500 @ 200*11 |minnen OCZ 2* 256 |SLK 900 |Power Color & vga silencer| HDD's 2*120gb + 80gb + 250gb + 200gb |Original volt
Gamla
(8kha+|Amd 1800+ @ 1680 mhz| GF3-ti 200 @ 233 533)Nu i min mors ägo

Permalänk
Medlem

Jag skulle rekommendera Showcenter 200 som klarar det mesta. Den klarar inte riktigt alla format, men det finns det knappast någon som gör. Det som är bra för framtiden är att det har stöd för de flesta befintliga HD format, sen kan det tänkas att stödet utvidgas med framtida firmware/mjukvaru uppdateringar. http://graphics.tomshardware.com/video/20050715/index.html

Själv har jag en tidigare generation av Showcenter som funkar riktigt bra att använda, men den saknar HD-stöd.

Permalänk

Oj, jag kanske formulerade mig klantigt, jag menade en bärbar manick. Som en mp3-spelare med bild

Visa signatur

P4 2.66ghz @ 3.2ghz | Albatron PX865PE Pro (V2.0) | 1gb DDRAM PC2700 | Nvidia Geforce2 MX/MX 400 | 120 Gb Seagate Baraccuda 7200.7 | Pioneer DVR-106 DVD+/-RW | 200 Gb Seagate Baraccuda 7200 |

Permalänk

Har oxå börjat intressera mig för detta med en bärbar mediaspelare..

Frågorna jag ställer mig är hur liten skärm klarar man av att titta på en film på? Jag vet ju t.ex att skärmen på min Sony Ericsson s700 är något lite för liten, även i fullskärm.

Såg i senaste numret av Moore en spelare som var rel. billig, den tog DVD skivor enbart, ingen HD. Fast det kanske det kan vara värt eftersom utvecklingen går fram oerhört snabbt...

Eller ska man rentav skaffa en Sony PSP med tidiga firmwaren.

Visa signatur

Skrivmaskin

Permalänk
Medlem

Nokia ska väl släppa nån medianalle där du även skall kunna se marksänd digital-TV.
Finns i Finland om jag kommer ihåg rätt men det var inte klart med svenska PTS.

Visa signatur

Hata postsorteringen i Ånge.