Permalänk
Medlem

cd växlare på detta chassit?

Tjena

Jo jag har en fråga om detta chassit.

http://www.thermaltake.com/xaserCase/circle/circle.htm

Jo som jag har förstått det så verkar det vara en cd växlare på fronten av detta chassit isåfall är de ju coolt.

Men jag förstår inte hur själva cd växlandet går till skulle gärna vilja veta det?
Och om någon har ett sånt här chassi eller känner någon som har det så skulle jag gärna vilja veta ifall det är stabilt.

Tack på förhand.

Permalänk
Medlem

Nej, någon Cd-växlare tror jag inte att det är. Däremot har jag hört något om Cd förvaring.

Visa signatur

"Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck." /Ernst Kirchsteiger

Permalänk
Medlem

Elegant aluminum front door with acrylic panel and "exchangeable" CD storage.

Är det inte en cd läsare framför andra cd skivan uppifrån och som kan åka upp o ner ser så ut på bilden iallafall.

Permalänk

Bang & Olufsen har en spelare som ser ungefär ut så, den är väldigt häftig.

Visa signatur

Macbook

Permalänk
Medlem

nej det är ingen cdväxlare utan endast förvaring av cd-skivor, men det är ju meningen att det ska se ut som det.

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk
Medlem

efter som att du lönkade från fabrikören eller vad man säger..
så finns det ju info där.

Elegant aluminum front door with acrylic panel and exchangeable CD storage

asg.. om man orkar läsa ALLA inlägg..som va såå många, så hade man sett att man redan skrivt samma

Visa signatur

Haha.. Se på fan..