BF2 tråden, använd gärna denna

Permalänk

Varje gång jag försöker joina en server stänger BF2 ner sig och skickar mig tillbaka till skrivbordet, avinstallationen avbryter sig så ominstallation går inte. Någon som vet vad som är fel? Skiten har ju funkat förrut utan problem. SP funkar hur bra som hellst..

Visa signatur

Error: Keyboard not attached. Press F1 to continue.
< AMD Ryzen 7 5700X | ASUS ROG Strix B450-E | Corsair Vengeance RGB PRO 4x8GB 3200MHz | Sapphire Radeon RX 7700 XT >

Permalänk
Medlem

fick lite texturproblem när ja spela...tog en screen, hehe.

(Var Panda som var orsaken)

Visa signatur

----BF2----

abit AX78/ Hiper 480W/ AMD X2 6400+/ HIS 3870 ICQ T/Powercolor 3870/ Corsair DDR2 PC2-6400 4gb/ 200gb/ 320gb / 500gb / 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av airhead
Varför? Är bara att göra ett nytt om du vill börja från scratch och lägg till något tecken till ditt nick. Du kan ju maila EA men de lär inte svara.

Men mailen är ju redan reggad, hur ska jag då göra ett nytt account?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Tjopp...
tänkte kanske inskaffa BF2
så ja tänkte höra hur de skulle fungera på mitt system
har dock inte kraven att de ska vara på max allt osv osv

# 3,2 p4 prescott
# 512mb 2700 (ska byta till 2x 512 3200 när pengar finns)
# GF6600GT 256mb

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
Men mailen är ju redan reggad, hur ska jag då göra ett nytt account?

Du kan regga på vilken mail-adress som helst. Det är bara att skriva tex blabla@hotmail.com. Det funkade innan iaf.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Detta är en Tuff BF2 musmatta, ser ut som gubbarna står på mattan...

http://www.futureshop.ca/marketing/battlefield2/images/wallpa...

Förminska bilden, tack! /GAPa

Visa signatur

The Walking Dead

Permalänk

saken e att den är datoranimerad..

Visa signatur

Error: Keyboard not attached. Press F1 to continue.
< AMD Ryzen 7 5700X | ASUS ROG Strix B450-E | Corsair Vengeance RGB PRO 4x8GB 3200MHz | Sapphire Radeon RX 7700 XT >

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
Tjopp...
tänkte kanske inskaffa BF2
så ja tänkte höra hur de skulle fungera på mitt system
har dock inte kraven att de ska vara på max allt osv osv

# 3,2 p4 prescott
# 512mb 2700 (ska byta till 2x 512 3200 när pengar finns)
# GF6600GT 256mb

Själv har jag nåt liknande. (Till och med lite sämre.)
AMD 64 3200.
GF6600GT 128mb.
512mb 3200.
Kör low på allt förutom modeller och texturer (medium). Sen har jag också 2x aa.
Vissa banor (som de kinesiska på 64 servrar) laddar ibland inte riktigt klart för mig, så att de kan hacka på rejält i början. Man måste först utforska banan helt för att det ska flyta med 60-90 fps på alla ställen på banan. Mitt ljudkort är också en flaskhals som ger mig en del hack då och då.

Visa signatur
Permalänk

BF2 är ett barnspel...

Jag vill lägga ett ord för AAO här är man ALLTID på den goda sidan mot den onda terrorismen, blodet stänker i dödskramperna...här har man faktiskt lagt till en funktion där man kan avaktivera blodet....var finns PÅ knappen i BF2???

...sedan vill jag vinna någon gång också och inte bara bli överkörd, fan vad jag är

Visa signatur

Antec P280, Corsair 520W, Gigabyte HD5850, Gigabyte P55UD4, CPU I5 + Cooler Master Hyper 212 EVO, Corsair DDR3 1600 2x2, WD500G Black, Samsung SSD 128
IRTracker4, Hotas Cougar, Rudder pedals(home made) mm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spider-se
BF2 är ett barnspel...

Jag vill lägga ett ord för AAO här är man ALLTID på den goda sidan mot den onda terrorismen, blodet stänker i dödskramperna...här har man faktiskt lagt till en funktion där man kan avaktivera blodet....var finns PÅ knappen i BF2???

...sedan vill jag vinna någon gång också och inte bara bli överkörd, fan vad jag är

hehe.. ja alla har vi våra spel vi gillar/ogillar, jag brukar inte spela de spelen jag inte gillar.

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem

När någon ändå är aktiv i tråden kan man ju passa på och fråga om du/någon annan vet nåt om något nytt..

.. nya patchar? (med lite småfix)
.. nya banor? (måste komma flera banor snart)

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB

Permalänk

Finns det någon blods-patch till BF2?

Visa signatur

Antec P280, Corsair 520W, Gigabyte HD5850, Gigabyte P55UD4, CPU I5 + Cooler Master Hyper 212 EVO, Corsair DDR3 1600 2x2, WD500G Black, Samsung SSD 128
IRTracker4, Hotas Cougar, Rudder pedals(home made) mm

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av enG
När någon ändå är aktiv i tråden kan man ju passa på och fråga om du/någon annan vet nåt om något nytt..

.. nya patchar? (med lite småfix)
.. nya banor? (måste komma flera banor snart)

Fler banor.. det var det värsta

Jag spelar bf2 så fort jag har lite tid över, köpte spelet på releasedagen och har fortfarande 2-3 standardbanor helt ospelade...

kanske ska testa dem, kanske blir en ny favorit...

Visa signatur

| ASUS P5W DH Deluxe | Intel C2D E6600 | 4GB Corsair DDR2 6400 | Gainward 7950GX2 1GB | Raptor 74GB (system) + 1.7TB (lagring) |
| Samsung 20" Wide TFT | Hyundai L90D+ | Plextor 708A | Nec 3520A | Logitech MX518 | Enermax 550W |
| Laptop: 2.0GHz | 1GB | 6800go | 17" Wide 1920x1200 | DVD-RW | 4618 3DMark05 | (Dell Ins 9300) Dell 9300-Tråd

Permalänk
Medlem

Tycker det bara finns 2-3 bra banor, vilket är trist...

Strike at karkand är ju överlägsen, speciellt då det blir intensivt (64), verkligen grymt.

Visa signatur

The Walking Dead

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Octabust
Tycker det bara finns 2-3 bra banor, vilket är trist...

Strike at karkand är ju överlägsen, speciellt då det blir intensivt (64), verkligen grymt.

Alla banor förutom Operation Cleansweep är bra.
Operation skitsweep suger så otroligt hårt. Stänger av varenda gång det blir den banan.

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Octabust
Tycker det bara finns 2-3 bra banor, vilket är trist...

Strike at karkand är ju överlägsen, speciellt då det blir intensivt (64), verkligen grymt.

Håller med om att Strike at karkand är bäst men med 64 pers så blir det nästan för intensivt, men bara nästan. Att köra teamplay på en 16pers Strike at karkand är bland det roligaste man kan göra med dagens datorspel!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Permalänk
Medlem

Vilket vapen ska man låsa upp tycker ni vid första ranken? Valde Choose later, hur man nu gör för att välja vet jag inte men. Har sett att Medic vapnet ser bra ut men har det som som spec ops snubben har?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spider-se
BF2 är ett barnspel...

Jag vill lägga ett ord för AAO här är man ALLTID på den goda sidan mot den onda terrorismen, blodet stänker i dödskramperna...här har man faktiskt lagt till en funktion där man kan avaktivera blodet....var finns PÅ knappen i BF2???

...sedan vill jag vinna någon gång också och inte bara bli överkörd, fan vad jag är

Om du kollar på lite äkta stridscener så ser du att blodet inte skvätter. Sen om du alltid vill dalta med AAO får stå för dig, minst lika jävla barnsligt, vill du veta varför? Jo för att det är ett spel. skit i att posta såna här inlägg i denna tråden om inte spelet passar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
Vilket vapen ska man låsa upp tycker ni vid första ranken? Valde Choose later, hur man nu gör för att välja vet jag inte men. Har sett att Medic vapnet ser bra ut men har det som som spec ops snubben har?

Detta är bara min åsikt, fortsätt vara medic ett tag, lås upp det vapnet. Dina lagkamrater kommer gilla att ha en medic i sin squad. Medic klassen är uppskattad, ger många poäng och är lättare än exempelvis Spec- Ops. L85:an är grym på långa avstånd, tyvärr ger den nästan halva skadan än PKM/G3 men du kommer träffa tre gånger så ofta på lite längre avstånd. Sen om du dör i en närkamp kan dina lagkamrater ta upp din kit och återuppliva dig, på så vis får du pröva deras upplåsta vapen inför nästa unlock.

Du kommer ju ändå få nästa unlock ganska snart. Två unlocks jag skulle undvika är Engineer och Sniper med min nuvarnade spelstil.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
Vilket vapen ska man låsa upp tycker ni vid första ranken? Valde Choose later, hur man nu gör för att välja vet jag inte men. Har sett att Medic vapnet ser bra ut men har det som som spec ops snubben har?

Om du väljer "Choose later" så får du upp samma ruta nästa gång du loggar in.

Jag valde snipern som första unlock, men det var rätt värdelöst med min nuvarande spelstil då jag så gott som aldrig är sniper. Sen vet jag inte om det är mig det är fel på, men jag kan ligga stilla och sikta på en stillastående fiende 20m bort och ändå inte träffa, trots att siktet är mitt på.

Anti-tank's DAO-12 är väldigt effektiv i närstrid och en helt klar rekommendation från min sida, likaså spec.ops G36C som är väldigt träffsäker.

Permalänk
Medlem

Jag kär nästan jämt som spec.ops just men, vet om jag gillar när det inte finns någon zoom.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Hejsan Hejsan alla BF-lirare... tänkte bidra till den här tråden med ett litet problem jag har. Det finns säkert nån som redan fått svar på det här, men jag hittade inget på forumet :(. Iallafall, jag har nu installerat BF2 på min farsas dator och får problem vid inloggningen. Spelet säger att jag skriver in fel lösenord lr fel mail, men det skumma är att båda två stämmer. Jag har requestat mitt lösen från gamespy bara för att vara 100% säker, och det stämmer. Vad gör jag för att få igång det? Jag vill ju också vara med och kriga

Permalänk
Medlem

Hej! Jag har nyss börjat utforska attackhelikopter-världen av BF2.

Är inte riktigt säker på att jag gör rätt med tv-guided missiles på attackhelisarna.

Hur använder man dem? Ska man hålla inne nån knapp osv?

Visa signatur

Corsair Obsidian 650D – Corsair 860i – Corsair H100i - Intel 4770K– MSI -GD65 – MSI 1080 Gaming X - Corsair 16 GB
Samsung 840 PRO 256 GB – Samsung 840 EVO 500 GB – Steelseries APEX M750TKL – Steelseries Rival 600

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bluemood
Hej! Jag har nyss börjat utforska attackhelikopter-världen av BF2.

Är inte riktigt säker på att jag gör rätt med tv-guided missiles på attackhelisarna.

Hur använder man dem? Ska man hålla inne nån knapp osv?

Man skjuter iväg med Vänster musknapp (default) sedan trycker man med vänster musknapp om du vill flytta den

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem

Hmm alltså trycker man där på skärmen som man vill att den ska komma eller vad?

Ska se om jag kan få plats som gunner och testa..

Visa signatur

Corsair Obsidian 650D – Corsair 860i – Corsair H100i - Intel 4770K– MSI -GD65 – MSI 1080 Gaming X - Corsair 16 GB
Samsung 840 PRO 256 GB – Samsung 840 EVO 500 GB – Steelseries APEX M750TKL – Steelseries Rival 600

Permalänk
Medlem

jävlar vilket röjj det va online =D

Visa signatur

Imac 24" - desktop - Samsung 28" 4K skärm
Hp Elitebook 8460P - Grab n Go
Dell optiplex 960 - Observatoriedator
Asus Eee - Meteorkamerastation

Permalänk
Medlem

Hur många ggr kan man lsåa upp vapen på samma gubbe typ Medic osv?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
Hur många ggr kan man lsåa upp vapen på samma gubbe typ Medic osv?

endast en gång väl?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kappy
endast en gång väl?

Ja det finns endast ett vapen att låsa upp per "gubbe" (en så länge, hoppas de lägger till fler).

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matte010
Ja det finns endast ett vapen att låsa upp per "gubbe" (en så länge, hoppas de lägger till fler).

Hmm okej, har 2st oanvända upplåsningar vilka ska jag låsa upp tycker ni?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE