Hjälp med UT2004 ECE cdkey

Permalänk

Hjälp med UT2004 ECE cdkey

Vart FAN hittar jag cd key'n!?
och innan någon plockar fram eldkastaren så kan jag säga att jag har kollat på baksidan av manualen och i fodralet och tillomed på baksidan av omslaget, DEN FINNS INTE DÄR.

om någon annan har spelet så kanske man kan få veta vart er key fanns.

köpte spelet från Webbhallen

Visa signatur

Gaming Rig = ROG STRIX B350-F Gaming, Ryzen 1700x, Gigabyte G1 GeForce GTX970 16gb G-Skill Ripjaw V 3200mhz CL14.

Permalänk
Medlem

har du provat läsa manualen? ibland står cd key'n i den

Visa signatur

Master of Disaster

Permalänk

Under CDn?

Visa signatur

AOpen HX08 Asus M3A79-T Phenom2 960T @ 4.0ghz ATI HD6950 Corsair XMS 4x2gb (5-5-5-15 2T) Dell 2209WA m.m

Permalänk

har kollat under cd'n och kollat i manualen, inte hittat, letat i över en halvtimma och så ska det fan inte vara...eller?

Visa signatur

Gaming Rig = ROG STRIX B350-F Gaming, Ryzen 1700x, Gigabyte G1 GeForce GTX970 16gb G-Skill Ripjaw V 3200mhz CL14.

Permalänk

På CDn? Där står den på UT2003...

Permalänk

nope kollade, inte på cdn (dvdn)

den kan inte ligga på skivan? eller?

Visa signatur

Gaming Rig = ROG STRIX B350-F Gaming, Ryzen 1700x, Gigabyte G1 GeForce GTX970 16gb G-Skill Ripjaw V 3200mhz CL14.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nightstalker
nope kollade, inte på cdn (dvdn)

den kan inte ligga på skivan? eller?

Du gjorde väll inte den här tråden innan att kolla efter på skivan? Det är typ som att göra en tråd där man frågar om man har mjölk i kylan innan man tittar

Permalänk
Testpilot

CD-nycklar kan inte ligga som fil på själva skivan, det finns inget ekonomiskt sätt att tillverka så många olika sivor eftersom man använder tryckpressar och inte bränner skivorna.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk

Har du kvar orginal pappers fodralen (om det nu är CD versonen)? Ska stå på baksidan av CD etts fodral, nere i hörnet.

Visa signatur

I'm a tank! I tank stuff, I'm not paid to understand your job!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
CD-nycklar kan inte ligga som fil på själva skivan, det finns inget ekonomiskt sätt att tillverka så många olika sivor eftersom man använder tryckpressar och inte bränner skivorna.

nej men jag börrjar få slut på idéer, börrjar bli skakig här, jag vill bara hitta den satans nyckeln så jag kan börrja lira

och det är DVD versionen Editors Choice Edition

Visa signatur

Gaming Rig = ROG STRIX B350-F Gaming, Ryzen 1700x, Gigabyte G1 GeForce GTX970 16gb G-Skill Ripjaw V 3200mhz CL14.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nightstalker
nej men jag börrjar få slut på idéer, börrjar bli skakig här, jag vill bara hitta den satans nyckeln så jag kan börrja lira

och det är DVD versionen Editors Choice Edition

Den brukar säga var CD keyn står när den ber om CD key.

Visa signatur

I'm a tank! I tank stuff, I'm not paid to understand your job!

Permalänk

står bak på manualen för cd versionen ac UT04 och i boxen för UT04:ECE

my ass

Visa signatur

Gaming Rig = ROG STRIX B350-F Gaming, Ryzen 1700x, Gigabyte G1 GeForce GTX970 16gb G-Skill Ripjaw V 3200mhz CL14.

Permalänk
Medlem

Vänstra sidan inuti fodralet ovanför skivan.

Permalänk

är helt svart jag tror det har blivit någon miss när dom packat, glömt att klistra dit den där lappen....HELVETE SU*************************** orka...detta dödade glädjen för i dag, god natt allihopa.

Visa signatur

Gaming Rig = ROG STRIX B350-F Gaming, Ryzen 1700x, Gigabyte G1 GeForce GTX970 16gb G-Skill Ripjaw V 3200mhz CL14.

Permalänk

Står ovanför skivan på mitt UT2004 editors choice eition.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Precis, sitter ett relativt stort vitt klistermärke ovanför DVDn på HÖGRA sidan...

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av evil penguin
Precis, sitter ett relativt stort vitt klistermärke ovanför DVDn på HÖGRA sidan...

I second that!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nisse14
Har du kvar orginal pappers fodralen (om det nu är CD versonen)? Ska stå på baksidan av CD etts fodral, nere i hörnet.

Samma här, Install skivan, eller skiva 1 vill säga av CD'na , baksidan av pappersfodralet så står den på en väldigt liten klister lapp.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.