Aktivera Windows XP HOME

Permalänk
Inaktiv

Aktivera Windows XP HOME

Jag formaterade min hårdisk där windows låg för några dagar sedan, nu när jag skall aktivera mitt windows står det att jag har installerat det för många gånger! tycker att det är mycket dåligt att man bara kan installera det ett visst antal gånger, någon som vet vad jag kan göra för att fixa detta?
Jag har en Windows XP HOME cd som jag fick med datorn (inte bränd) och jag har inte installerat Windows XP HOME med samma cd-nyckel på någon annan dator.

Permalänk

Det uppenbara svaret är naturligtvis,,

kontakta MIC

Visa signatur

F.A.Q, Search, Google
==(e6600)==.==(ASUS8800GTS640)==.==(Corsair XMS2 5400)==.==(LG19"ws)

Permalänk

Ring Bill och hans vänner.

Det finns en annan tråd om detta.

Visa signatur

Unix brings the power.

Permalänk
Hedersmedlem

Re: Aktivera Windows XP HOME

Citat:

Ursprungligen inskrivet av pärkka
Jag formaterade min hårdisk där windows låg för några dagar sedan, nu när jag skall aktivera mitt windows står det att jag har installerat det för många gånger! tycker att det är mycket dåligt att man bara kan installera det ett visst antal gånger, någon som vet vad jag kan göra för att fixa detta?
Jag har en Windows XP HOME cd som jag fick med datorn (inte bränd) och jag har inte installerat Windows XP HOME med samma cd-nyckel på någon annan dator.

Följ bara guiden "aktivera via telefon" som du når från aktiverarutan; där får du telefonnummer och allt.

Permalänk
Inaktiv

Jag är faktiskt lite rädd att ringa i telefonen om jag inte vet vem som svarar, kan man inte skicka mail?

Permalänk

Det brukar vara en telesvarare i Telefon, så det är ingen fara...
Förresten behöver man inte va rädd att ringa Bills gubbar.

Visa signatur

Core 2 Duo E6600 - Asus P5B Deluxe - 2GB Corsair Twinx 6400 - Gainward 7600GT

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pärkka
Jag är faktiskt lite rädd att ringa i telefonen om jag inte vet vem som svarar, kan man inte skicka mail?

Inget att vara skraj för, det är en telefonsvarare....

Visa signatur

MIN DATA! P200MMX | 64MB | vet ej HDD | fett graffe | modekort: inbyggt | 600W agg | Grymma temps

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pärkka
Jag är faktiskt lite rädd att ringa i telefonen om jag inte vet vem som svarar, kan man inte skicka mail?

Jag har samma problem som du.. Be en vän ringa åt dig?

Visa signatur

Erfarenhet är något man får precis efter man hade behövt det.
http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/regel7.png

Permalänk
Medlem

jag säger bara..varför inte fuska när man ändå har laglig key? gåt att komma runt det där

Permalänk
Medlem

har precis varit tvungen att aktiverar mitt xp home ( för många ominstallationer ) det är bara att aktiverar via telefon, det är en vänlig person som svarar, men jag antar att du har en original xp ??

Visa signatur

Play : i7920@3360mhz/HD 5770 / 1,75 tb HDD
Work : Phenom2 X6 1055T/2,25 tb HDD
server : e6300@ 1,8 ghz/ 4 tb hdd