Allmän Diablo II-LoD-tråd (skills, strategier, character builds, skryt m.m.)

Permalänk
Medlem

Hej var laddar man ner ett HC hack utan virus o trojans osv??
Vill börja spela nu svara gärna snabbt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kampis
Hej var laddar man ner ett HC hack utan virus o trojans osv??
Vill börja spela nu svara gärna snabbt.

är bara cheata en på single player som har klarat normal så kan man köra en hc på bnet..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _frenzied_
är bara cheata en på single player som har klarat normal så kan man köra en hc på bnet..

kan du formulera om det där så jag förstår pls

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbey
kan du formulera om det där så jag förstår pls

Du kan göra en cheatad char på single player med hero editor eller nåt, så att den har klarat normal.. När du har gjort de så är de bara göra en hardcore gubbe direkt på battlenet.. Annars måste du ju klara av normal först innan du kan göra en hc char., Så är de om ja inte minns fel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _frenzied_
Du kan göra en cheatad char på single player med hero editor eller nåt, så att den har klarat normal.. När du har gjort de så är de bara göra en hardcore gubbe direkt på battlenet.. Annars måste du ju klara av normal först innan du kan göra en hc char., Så är de om ja inte minns fel

just nu är jag nyvaken, så jag förstår iaf inte riktigt..menar du att man kan köra med den cheatade gubben på bnet sen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kampis
Hej var laddar man ner ett HC hack utan virus o trojans osv??
Vill börja spela nu svara gärna snabbt.

http://www.deftgs.com/tfw/HC_Hack.reg

garanterat virus fri då det enda filen innehåller är dessa två rader:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Blizzard Entertainment\Diablo II] "AllowHardcore"=dword:00000001

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curly
http://www.deftgs.com/tfw/HC_Hack.reg

garanterat virus fri då det enda filen innehåller är dessa två rader:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Blizzard Entertainment\Diablo II] "AllowHardcore"=dword:00000001

och den gör?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbey
och den gör?

Så att du kan skapa harcore karaktärer utan att först klara spelet med en vandlig karaktär.

EDIT: det var visst inte du som letade efter det från början

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbey
just nu är jag nyvaken, så jag förstår iaf inte riktigt..menar du att man kan köra med den cheatade gubben på bnet sen?

nej men du gör en ny i ditt acc så kan du köra bnet.. för du måste ha klarat normal me en gubbe innan du gör ne hc.. och de spelar ingen roll om du gör den första på bnet eller single player

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _frenzied_
nej men du gör en ny i ditt acc så kan du köra bnet.. för du måste ha klarat normal me en gubbe innan du gör ne hc.. och de spelar ingen roll om du gör den första på bnet eller single player

ah okej..nu förstog jag :D..jag visste faktiskt inte om det där :D..men jag har aldrig kört HC heller, och känner inte att jag vill det ^^..

f.ö. någon som har en str charm eller två, needar verkligen 5 i str :D..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbey
ah okej..nu förstog jag :D..jag visste faktiskt inte om det där :D..men jag har aldrig kört HC heller, och känner inte att jag vill det ^^..

f.ö. någon som har en str charm eller två, needar verkligen 5 i str :D..

ta en level eller gör act3 quest4, så får du 5 stats..:)

Permalänk
Medlem

Börja precis spela igen, efter att blivigt hackad i sommras. Någon skulle kunna sänka några soj's lr liknande?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _frenzied_

ta en level eller gör act3 quest4, så får du 5 stats..:)

näe, känns som om jag pajja min build då ^^..sätter hellre på vit, men har skaffat charms..

Permalänk
Medlem

å där åkte man ut från b.net....blir så jvla lack på det där (%")="%( (URSÄKTA RYCKET) ... hoppas bara hugoos tar upp min mara >P

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
å där åkte man ut från b.net....blir så jvla lack på det där (%")="%( (URSÄKTA RYCKET) ... hoppas bara hugoos tar upp min mara >P

kommer så väl i håg den känslan.. förlora min första ber runa på det viset...

Permalänk
Medlem

ja på tal om bnet/diablo så HATAR jag det för att det ska finnas en massa jävla gubbar som lurar en hela tiden...blev nyss av med 5ists i ladder när jag skulle trada en enigma...jävla skit....:(

Permalänk
Medlem

Hur blev du lurad? Kan väll inte vara så svårt o se om dom fejkar när man inte behöver slänga ut dom på marken.

Visa signatur

CPU: Intel i7 920 Moderkort: Asus P6T Deluxe
RAM: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3 6GB
GPU: ATi XFX HD4770

Permalänk
Medlem

y0 guys.
jo jag tänkte fråga om någon kunde skicka ett MEGA haced item till mig..behöver ett ;P

Visa signatur

Alla barnen hade flyt utom Sten
Alla barnen åkte pulka utom Bob
Alla barnen sa Yes Konsum! utom Jessica

Permalänk
Medlem

Har tänkt att börja lite lätt med D2 igen efter ett uppehåll Hade tur att mina chars inte expirade. Men eftersom jag gav bort allt jag ägde när jag slutade så är alla chars tomma.

Om någon har javazon saker över tar jag gärna dom. tex. Titan,Raven,Shaft etc.
Behöver inte vara några über saker. Det är till en lvl92 Amazon så inga lowbies tack

Acc: *Onix_Mattias

Visa signatur

CPU: Intel i7 920 Moderkort: Asus P6T Deluxe
RAM: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3 6GB
GPU: ATi XFX HD4770

Permalänk
Medlem

onix: har en java sk o titans åt dig så skriv när du är inne /w *myrus

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

hej hej.

ja undrar hur man gör för att komma förbi baba3 utan att vara level 20, 40, 60.
och varför det inte står nån level på hel runor. funkar dom ändå att sätta in i saker?

tack på förhand

Permalänk
Medlem

Det räcker med att någon i ditt party klarar questet medans du står i town. Ja, Hel fungerar precis som alla andra runor.

Visa signatur

CPU: Intel i7 920 Moderkort: Asus P6T Deluxe
RAM: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3 6GB
GPU: ATi XFX HD4770

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr lee
hej hej.

ja undrar hur man gör för att komma förbi baba3 utan att vara level 20, 40, 60.
och varför det inte står nån level på hel runor. funkar dom ändå att sätta in i saker?

tack på förhand

Hel gör så att en del requirements sjunker

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem

ok. även om det inte står vilken level man måste va.
tycker det verkar lite konstigt.
men hur gör man med baba3?

Permalänk
Medlem

Skrev i inlägget över hur man gör med, Ancients questet. Alltså en annan i ditt party som har gjort Ancients questet måste göra Baal questet medans du står i town.

Visa signatur

CPU: Intel i7 920 Moderkort: Asus P6T Deluxe
RAM: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3 6GB
GPU: ATi XFX HD4770

Permalänk
Medlem

ok tack för hjälpen
missa ditt första svar. ska man stå i stan när man dödar baba3 oxå eller?

Permalänk
Medlem

Du kan inte klara Ancients förns du är lvl 20 osv. Men det går att komma förbi det, så man kommer till Nightmare & Hell.

Visa signatur

CPU: Intel i7 920 Moderkort: Asus P6T Deluxe
RAM: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3 6GB
GPU: ATi XFX HD4770

Permalänk
Medlem

myrus. köra uber trist nångång...?

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

nån som vet vilket rune vapen som är bäst för paladin som kör med zeal skill?
och varför försvinner sakerna om dom ligger ute för länge trost att man är inne på banan?
vart av med en massa saker=(

Permalänk
Medlem

brukar inte försvinna något för mig, kanske någon annan på banan tar det?:)

det blir nog breath of dying skulle jag tro, sätt runorna i ett bra 6 socklat vapen. sök och kolla på blizzards forum och deras d2 sida så kan du ta reda på vilket vapen som är bäst att sätta dom i, eller om någon här vet det!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.