Permalänk
Medlem

tangentbord utan bokstäver

Tut! jag skulle vilja höra mig för om det finns nåt ställe på nätet som säljer tangentbord utan bokstäver Knapparna ska vara kvar då, bara det att dom är "rena" från kladd (bokstäver und shit).

Det ska bli en present så tipsen om att ja kan slipa eller spraya undanber jag vänligt men bestämt

Visa signatur

E6600 @ 2,4 | elitegroup P965-T| asus geforce 8800gts 640mb | 2gb ocz 5,5,5,12 |

Permalänk
Medlem

Skulle tro att marknaden för nåt sånt är ganska begränsad

Permalänk
Medlem

En del tangnetbord har ju väldigt dåliga markeringar, går nog att ta bort med en skalpell eller likn. Annar så blir det nog rejält svårt att få tag på.

Permalänk
Medlem

Weiman, jo.. det är nog de

Visa signatur

E6600 @ 2,4 | elitegroup P965-T| asus geforce 8800gts 640mb | 2gb ocz 5,5,5,12 |

Permalänk
Medlem

Leta reda på ett gammalt hederligt IBM tgb. På dem så satt en plasthatt med tecknet över knappen. Bara att sprätta bort & tgb:t var utan tecken.

Visa signatur

// Fredrik

Permalänk

Hej,

Det blir nog svårt att få tag på ett "blankt" tangentbord, FYI så levereras de flesta tangentbord till europa utan tryck. Logitech´s tangentbord tex levereras blanka och trycks därefter i europa.

mvh

Magnus

Visa signatur

Logitech Nordic

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

hoh! Weiman, du är en hjälte!

Visa signatur

E6600 @ 2,4 | elitegroup P965-T| asus geforce 8800gts 640mb | 2gb ocz 5,5,5,12 |

Permalänk
Medlem

Vad ska du ha ett blankt tangentbord till?

Visa signatur

Mina boktips: Clean codeHead First Design PatternsHead First Object-oriented Analysis and Design
Innovation distinguishes between a leader and a follower. — Steve Jobs

Permalänk
Medlem

250 dollar för ett old school tangentbord låter rätt saftigt...

Permalänk
Medlem

mjo, synd att de va så ruggit dyrt.. men de va bra häftigt

DrRotmos, de ska bli en present.

Visa signatur

E6600 @ 2,4 | elitegroup P965-T| asus geforce 8800gts 640mb | 2gb ocz 5,5,5,12 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av frav
Leta reda på ett gammalt hederligt IBM tgb. På dem så satt en plasthatt med tecknet över knappen. Bara att sprätta bort & tgb:t var utan tecken.

Jag har 2 st, någon som vill köpa?

Visa signatur

THOR Lorride / Intel i7 3770K / GeForce GTX 680 / Corsair 16GB DDR3 1600MHz /
THOR Display IPS LED by Fujitsu / 23"

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

inet har ett sånt tangentbord kolla hos dem

Visa signatur

HEY YA!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TavuS
Finna att köpa på db annars.
http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=DASKB

Denna tråd gjordes för mer än ett år sedan, då blanka tangentbord inte var så 'vanligt'.

Permalänk
Medlem

Jaha, hade ett ibm tangenbord i lördags, nu ligger det på soptippen.

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

Folk är verkligen bra på gräva fram ruskigt gamla trådar ofta, haha

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Hedersmedlem

aktiv dödshjälp är inte tillåtet i sverige.. inte på människor i alla fall.. men trådar kan behöva lite hjälp för med avlivning ibland.

*tråd låst*

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||