Mycket snygga skisser måste jag säga! :)

Permalänk
Medlem

Mycket snygga skisser måste jag säga! :)

Som sagt snygga skisser
håller med om att ventilation kan bli ett problem så om de går kör med 2 st 120 mm fläktar en för insug och en för ut sug även om de blir otroligt trångt och kanske omöjligt, dessutom tycker jag inte om Barbone (stava?) så måste jag säga att skisserna på den verkar bli skit snygga sen

Visa signatur

CPU: Intel Core 2 Quad @ 2.4 Ghz | GPU: Gainward 8800 GTS 512 mb | PSU: Corsair 550 W | Moderkort: Asus P5k Premium | Minnen: Corsair XMS TWIN2X 2048 mb | HDD: Seagate Barracuda 250 GB | Övrigt: Windows Vista Home Premium 32 bit

Permalänk

?

Visa signatur

(\ /)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Antagligen har han haft för avsikt att posta i en tråd men av misstag gjrort en alldeles ny tråd. Ganska vanligt misstag om du undrar, Mr. Erik.

Permalänk
Medlem

Delete this post

Visa signatur

(( Opteron 185 2.6ghz )) (( [B]MSI K8N NEO4 Platinum[/B] )) (( [B]Corsair HX 620W[/B] )) (( [B]Thermaltake Eureka[/b] ))
(( [B]Corsair TWINX 2048DDR[/b] )) (( [B]XFX 8800GTX XXXGDDR3 768MB[/b] )) (( [B]Seagate 800GB SATA HDD[/b] ))
(( [B]DELL 3007WFP-HC[/b] )) (( [B]Logitech Z-680[/b] )) (( [B]Audigy2 ZS[/b] )) (( [B]24/8Mbits[/b] )) (( Zalman CNPS9500 ))

Permalänk
Medlem

dom har hamnat lite för nära varandra efter den där redesignen av swec tycker jag =/

Permalänk
Medlem

personligen tycker jag det är helt meningslöst att man kan skapa en ny tråd när man läser i en tråd.

jag har skapat ett antal men aldrig gjort det innifrån en annan tråd.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErikHK
dom har hamnat lite för nära varandra efter den där redesignen av swec tycker jag =/

Kanske skulle dom färga "Ny Tråd" knappen i samma färg som "com" i loggan dvs. orange så att man ser att det är något skumt med den.
Eller helt enkelt flytta den längst till vänster istället.

Orange brukar ju vara varningsfärgen nummer ett.

-OT- Hur fasen skriver man orangea färg?
Blåa färg, röda färg, gula färg, lila färg, rosa färg osv. går ju bra men orangea?? Oranga... njä.

Permalänk
Medlem

Brukar också hända så för mig ibland, fast jag brukar inte posta dem.

Permalänk

Ecka.L - Det är väl inte vanligt att skapa nya trådar såhär?
Detta är den första jag sett... skicka gärna länk till mig via pm. så får jag se.

Någon moderator ta bort denna tråden ganska onödig.

Visa signatur

(\ /)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dsk
Kanske skulle dom färga "Ny Tråd" knappen i samma färg som "com" i loggan dvs. orange så att man ser att det är något skumt med den.
Eller helt enkelt flytta den längst till vänster istället.

Orange brukar ju vara varningsfärgen nummer ett.

-OT- Hur fasen skriver man orangea färg?
Blåa färg, röda färg, gula färg, lila färg, rosa färg osv. går ju bra men orangea?? Oranga... njä.

Du säger (skriver) väl inte blåa färg, möjligtvis blåa färgen. Eller?
http://www.spraknamnden.se/sprakladan/ShowSearch.aspx?id=id=3...

Svenska språknämnden is the shit!

Visa signatur

Niklas

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lacrymogene
Du säger (skriver) väl inte blåa färg, möjligtvis blåa färgen. Eller?
http://www.spraknamnden.se/sprakladan/ShowSearch.aspx?id=id=3...

Svenska språknämnden is the shit!

om man pratar om en blå färg i bestämd form, t.ex kjolen är målad i denna blåa färg (om man samtidigt pekar på en blå färg )

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
om man pratar om en blå färg i bestämd form, t.ex kjolen är målad i denna blåa färg (om man samtidigt pekar på en blå färg )

Okej, det kan jag köpa. Men det framgår mkt dåligt av dsk:s inlägg. Hursomhelst gav jag svar på hans fråga. Det är ju det viktigaste.

Visa signatur

Niklas

Permalänk
Medlem

Jag ber om ursäkt, gick ifrån datorn ett tag och sen när jag kom tillbaks för att skriva klart så hade den gjorts som en ny topic fast jag bara skulle svara på en tråd är ny här så jag ber om ursäkt = /

Visa signatur

CPU: Intel Core 2 Quad @ 2.4 Ghz | GPU: Gainward 8800 GTS 512 mb | PSU: Corsair 550 W | Moderkort: Asus P5k Premium | Minnen: Corsair XMS TWIN2X 2048 mb | HDD: Seagate Barracuda 250 GB | Övrigt: Windows Vista Home Premium 32 bit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Znitso
Jag ber om ursäkt, gick ifrån datorn ett tag och sen när jag kom tillbaks för att skriva klart så hade den gjorts som en ny topic fast jag bara skulle svara på en tråd är ny här så jag ber om ursäkt = /

ingen skada skedd (tror jag )

välkommen

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

använd gärna rapporteringsfunktionen om trådar har hamnat helt åt skogen fel.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||