Permalänk
Medlem

Hitta Grill

Någon som vet på rak arm vart man kan hitta en svart grill till en 120mm trippelradiator, typ black ice xtreme? Har googlat, men hittar inget.

Visa signatur

K#^Ab
Mr_Krut: Seriöst, vi försöker få jämnställdhet i världen också kommer Asus och förstör allt med en pluttig rosa laptop

Permalänk
Medlem

kolla det jag har: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=56906...

jag köpte de på komplett:
http://komplett.se/k/ki.asp?sku=302232 som jag sen kapade av 1/3 på.

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

köp den Ryderman länkade sen anodiserar du den svart

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JAxen
köp den Ryderman länkade sen anodiserar du den svart

Är det möjligt att göra det hemma? Tänkte om det är svårt eller dyrt med alla kemikalier.
Funtade på att göra det i skolan efter att vi gjort blommer utav alu.

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

anodisering är inget man gör hemma. de krävs en hel del utrustning för det

Visa signatur

:)

Permalänk
Hjälpsam

+

+

=

/

The easy way
Ledsen för kass nallebilder...

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

Köp en sprayburk på biltema för 69:- ?

Visa signatur

Opteron 146 Cabye 0543FPMW@330x9 1.5v | Antec SONATA II | XFX 7800GT@530/1200| Seagate Barracuda 300GB SATA2 16MB |G.skill 1gbgh @ 260 1.5-2-2-5| DFI Lanparty UT nF4 SLI-DR Expert | Waterchill KT12A-12VS |

Permalänk
Medlem

akta dig för biltema burkar.. hade en häromdagen och det slutade med att jag hade hela handen täckt med färg.. silvan har bra burkar..

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Medlem

Tycker att plastic padding burkarna funkar fint, finns på classe.

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

Volvo orginal sprayfärg funkar osså 100

Visa signatur

"There is no reason for any individual to have a computer in his home." - Ken Olsen

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Jag vill ha tillbaka ÖÄ!
Det heter chassi och inte chassie!
http://skrivihop.nu - en sida många här behöver läsa på

Permalänk
Medlem

Hey hey HEY! Den där papperskorgsmodden var ju i sammanhanget fantastisk! Suck... varför är jag inte kreativ nog att komma på sådant? Luftgenomströmningen kan väl inte påverkas sådär överdrivet av att hålen är runda och inte fyrkantiga...?

Visa signatur

K#^Ab
Mr_Krut: Seriöst, vi försöker få jämnställdhet i världen också kommer Asus och förstör allt med en pluttig rosa laptop

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"American components, russians components, all made in Taiwan"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kisengue
Hey hey HEY! Den där papperskorgsmodden var ju i sammanhanget fantastisk! Suck... varför är jag inte kreativ nog att komma på sådant? Luftgenomströmningen kan väl inte påverkas sådär överdrivet av att hålen är runda och inte fyrkantiga...?

Nej inget märkvärdigt.. Vet dock inte med ljudnivån, kan nog uppstå lite små susningar..

Visa signatur

Stationär » Amd Athlon64 X2 4800+ | Asus M2N-Sli Deluxe | 2048mb ram | BFG 8800GTS OC 320mb | Hiper Type-R Modular 580w Black | WD Raptor 74gb + 200gb + 250gb + 250gb + 500gb

Permalänk
Hjälpsam

Nah det är soft, gallret är glesare än radiator flänsarna så det hämmar inte luftströmmen nämnvärt. Ingen nämnvärd turbulens heller då jag kör på lågfartsfläktar. Om jag skruvar upp fläktarna susar det klart en del, men kan inte höra någon nämnvärd skillnad på med eller utan gallret.

IKEA Dokument 4tw. Finns även nice bilfrontgaller på Biltema, sedan finns det alugaller som man använder som bas för glasfiberarmering som ser ungefär lika dant ut med.

Hade lite galler kvar efter mitt printerserverbygge;

(gallret i fronten + mycket tunn skumplast, nice effekt)

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

Coolt... ja, nu är det ju bara att börja spana efter olika gallerformer i vardagen att smyga sig på och klippa sönder. Krenelerat galler hade förstås vart äkta coolt!

Visa signatur

K#^Ab

Permalänk
Medlem
Visa signatur

---