Permalänk
Medlem

Bratz Chassi

Måste tacka Datorbutiken.com för chassit till att börja med ..

har några barn och deras rum är inte allt för stora .. och dottern har väldigt litet skrivbord .. inga speciella krav på hur mycke som ska i burken utan ett standardchassi funkar ..

detta chassi heter "supercase" och är ett chassi som är smalare än normalt och inte så djupt och inte så högt .. så passa ju utmärkt ..

jag gjorde för ett tag sen ett "spindelmannen chassi" till min son och dottern ska väl få samma möjlighet .. hon har valt bilderna själv utan pappas åsikter då det är hon som ska ha chassit .. och detta är vad det blev..

svart standardchassi i stort sett .. lite mindre lite smalare bara men fyller sin funktion utmärkt och kommer med ett agg så det är perfekt..

dörren..med lite bilder..

efter lite snabb gravering ..

oki "klar" lite detaljer enbart kvar.. vissa bitar är fyllda med glitter blandat med lim ..

så ser det ut ilite närmare .. men man ska se helheten för att förstå..

nu blir det lite hoppande då kameran strulade medans jag jobbade .. men det ska nog gå bra ..

andra sidan .. här hade dottern och jag olika åsikter men hon ville inte ha mer än detta på denna sida ..

såås var det toppen på chassit..

så kan det gå .. än en gång tack till datorbutiken.com..

Permalänk
Medlem

som vanligt välgjort som fasen men motiven finns det nog ingen här på forumet som gillar visserligen hehe

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

Jag älskar det kanske inte men min dotter önskar nog just nu att hon hade dig som far och inte mig
Hon är Bratz-fan så det räcker.

Visa signatur

Stationär: Intel core i5 2500K, MSI Z68A-GD65(G3), 16 Gb ram, MSI GTX 560 Ti 448 cores 1280 Mb SLI, 120 Gb SSD, ca 7 Tb hd, Win 7 Pro x64
Bärbar: ACER 8943G Intel Core I5 430M, 8 Gb ram, Radeon HD5850 1 Gb, 60 Gb ssd + 500 Gb hd, Win 7 Pro x64
Platta: Huawei Mediapad 7", 1,2 Ghz dualcore, 8 Gb ram, 3G, Android 3.2

Permalänk

jag älskar motivet och jävligt välgjort <3

Permalänk

GoTaLL är det inte dags för dig att öppna "moddarskola"?
Ruskigt snyggt gjort, dock är väl inte valet av motiv så snyggt (anser dessutom dessa dockor vara "utseendefixerade")

Visa signatur

Elektriska komponenter placerade i en stållåda.

Permalänk
Medlem

jo men dottern var bossen under detta chassi så ...

måste ju ha nåt att göra medns man väntar på delar till swec chassit..

Permalänk

fint jobbat, jag är helt enkelt trött på att se tribals o flames graveras...

Permalänk
Medlem

ser fint ut som vanligt.. använder du samma stift att fylla i som att göra linjerna? blir sjukt jämt och fint men det kasnke beror på skills;D

Visa signatur

När man dödar 6 pers på raken heter det i UT Monster Kill, i Quake heter det Excellent, i Counter-Strike heter det Kicked by Console...

Permalänk

snyggt... trodde först de skulle vara ett "trolls" chassi eller lite mer åt winx club

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
jo men dottern var bossen under detta chassi så ...

måste ju ha nåt att göra medns man väntar på delar till swec chassit..

Kunde du inte tagit och köpt ett av Lian-li's nya mini-towers (finns bl.a på gtek), eloxerat det rosa och graverat det? Skulle ju bli hur coolt som helst åt en dotter

Visa signatur

Silvertejp, silvertejp!

Permalänk
Medlem

/najs

varför gjorde du inte sånna gravyrer till chrome? hehe

Permalänk

jag bara ääääääääälskar motivet!!
bratz ftw!

Visa signatur

den ä fin

Permalänk
Medlem

Bratz suger!!!
Gör småflickor utseendefixerade så att dom i framtiden blir "bimbos"!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henki2
Bratz suger!!!
Gör småflickor utseendefixerade så att dom i framtiden blir "bimbos"!

Och det tror du att dom inte blir om Bratz funnit? Snälla, det finns sjuhundra saker som påverkar minst lika mycket. Vem fan vill se ut som Bratz, huvud som en jävla pumpa?

Permalänk
Medlem

det där måste ju gjort ont i själen att göra.
hur som helst så ser det välgjort ut.
tummen upp

Permalänk
Medlem

Väldig snyggt!

Permalänk
Medlem

Välgjort och ganska skönt med något som inte är flames och dödskallar...

Skitbra gjort!

Permalänk
Medlem

Chassit blev ju helt perfekt. Brossans döttrar skulle dregla över det.

Roligt att se att du lägger ner så mycket tid på smådetaljer. Det är just detta som gör jobbet komplett.

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem

Som vanligt får GoTall oss vanliga dödliga att dregla, en sommarskola i gravering för oss som bor i Västerås-trakten tycker jag låter som en alldeles utmärkt idé ;D

Visa signatur

ASUS Rampage III Extreme
Intel i7 980x @ 3,33 GHz
Sapphire Radeon HD5970 @ 800/1200
12 GB Corsair CM3X2G1600C9 @ 1333 MHz