Permalänk

värdering av skrot ;)

tänkte sälja lite skrot till kompisar och undrar vilka hutlösa priser man kan ta

wd hdd 6 gb klickar ibland ( sönder ?)
antal 80mm fläktar flesta äldre och en del från nätagg 2 pin ( några knippsade )
några 92 fläktar med knipsade 2 pins sladdar
några mindre fläktar i blandade storlekar med 3 pin eller 2 pin några med molex andra inte..
ett gäng pci täckplåtar
ett gång äldre ide kablar
några gamla disketenheter
några pci nätverkskort
några isa nätverkskort
2 st pci graffe var av ett xp klaras att köra på utan drivisar och de andra med drivisar ..
några tangentbord
några möss
några nätsladdar
ett gäng 5.25 täckplator
något compaqnätagg " special AT " har nummret uppskrivet från vilken dator de kommer ifrån
äldre prollar kylflänsar

o lite annat kravs så som distanser leds.. startknappar.. resetknapp... turboknapp..

2 serverteam at agg som är knippsade på at-sladdarna och innehåller enbart molex ( floppy ) rent o bra gjort med dubbla krympslang över knippsningarna

någon som har lust att ge ett tal? 300 ?

eller typ 5-10kr styck med undan tag så som pciplåtarna o nätaggen o tangentborden...

undrar lite om man kan kränga detta då jag vill ha en halv nyburk för 2 k

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Haha paketpris ca 20:- skulle jag tippa på

Permalänk
Medlem

Skulle du ha turen att hitta någon som är intresserad av något utav det du har så visst då kanske du kan få 5-10kr/styck.

Men allvarligt talat så är det mesta du har skrivit upp just skrot, säg t.ex. hårddisken. Det vore att lura någon att försöka sälja den.

Summa sumarum, ta dig till närmsta ställe där du kan slänga elektronikskrot.

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Hjälpsam

Spara PCI-gfx kort som fixar Windows utan drivisar. MYCKET lämpligt att ha till hands om man felsöker datorn med misstänkt crashat gfxkort. Även bra att ha tillhands för snabbtest av moderkort och liknande.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI