Permalänk
Medlem

Klocknings program

Finns det något bra klocknings program eller ska man klocka från BOIS helst eller??

Permalänk

Bios helt klart. Fast de beror på vad du har för moderkort då också. Så länge de inte är märkesdator så går de alldeles utmärkt.

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk

jag vet inte vad bios är fortfarande men kan ingen förklara fortfarande det för jag förstår inte var sitter bios kan jag plocka fram det på datan eller kan jag lödda med pennan eller hur gör man men hur sitter hårdisken för bios för sitter den i vägen för bios eller kan man bara plocka bort den eller hur gör man eller måste man öpna datan först eller sitter den i diskettstationen eller i skärmen för ddå kanske det är svårt att hitta den biuset vad det heter då vet jag inte

Visa signatur

en dator med stor skärm och bra processor på en gigahertz och bra kort till skärm och mycket ram och bra hårdisk som kyler bättre än min förra som var gammal och inte var snabb men det är den här och datorn är bra och snabb och inte hänger sig

Permalänk

Jag hoppas att "datorerärbäst" är ett forumtroll för det här är ju bara för mycket

Visa signatur

Opteron 165@2.6Ghz | DFI NF UT | 7900GT | 1024MB TwinM SP BH-5 | Barracuda 200GB + 160GB Sata | Arctic Cooling T1 |
TILL SALU! 2*512Mb TwinM Speed Premium BH-5, Pm:a tack!

Permalänk
Medlem

datorerärbäst, du skall nog kolla igenom o lusläsa hela forumet innan du ens funderar på att gå in i bios.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av datorerärbäst
jag vet inte vad bios är fortfarande men kan ingen förklara fortfarande det för jag förstår inte var sitter bios kan jag plocka fram det på datan eller kan jag lödda med pennan eller hur gör man men hur sitter hårdisken för bios för sitter den i vägen för bios eller kan man bara plocka bort den eller hur gör man eller måste man öpna datan först eller sitter den i diskettstationen eller i skärmen för ddå kanske det är svårt att hitta den biuset vad det heter då vet jag inte

FEEEEEEEEEEEJK

Visa signatur

Nej Slipknot är inte heavy metal!!!

Permalänk

vad menar ni jag frörstår inte var bios sitter kan ni inte förklara varför är bios fejk eller är jag ett fejk eller vad menar du eller menar du jag förstår inte vad du menar ?

Visa signatur

en dator med stor skärm och bra processor på en gigahertz och bra kort till skärm och mycket ram och bra hårdisk som kyler bättre än min förra som var gammal och inte var snabb men det är den här och datorn är bra och snabb och inte hänger sig