Permalänk
Medlem

största CPU-kylaren i en Antec P150

Hej!
Ska till och uppgradera ....
Vill ha en bättre HSF till min Opteron165@2.47 som går lite varm under load med stock HSF (51-52C).
Har en Antec låda (P150) som är bra , men kanske lite liten för de största kylarna (kanske inte).
Nyfiken på vad folks erfarenheter är, vad är det största de har sett i en Antec P150 låda (ja o helst på ett Asus A8N kort med ...)

Mvh
Suras

Permalänk

jag vet inte för jag har ett annat låda till min data men jag vet inte hur stor kylare men jag har lagom men det kan du kanske ha men lagom kanske din är när den är stor men lagom kanske den är när den är li9ten men jag vet inte men kanske du kan ha en stor eller kanske du kan ha en liten du kan prova eller så kan du inte prova eller kan du inte ha någon eller kan du ha det eller jag vet inte

Visa signatur

en dator med stor skärm och bra processor på en gigahertz och bra kort till skärm och mycket ram och bra hårdisk som kyler bättre än min förra som var gammal och inte var snabb men det är den här och datorn är bra och snabb och inte hänger sig

Permalänk
Medlem

*Bump*
Nån måste ju ha tryckt in nått bamsestort i ett p150?

Permalänk
Avstängd

nej inte jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Visa signatur

Min dat äger era! tillsammans til och med!!!!!! Jag är COOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

Permalänk
Medlem

Jag har en Zalman CNPS9500 i min P150 låda och den får plats

Visa signatur

Mitt försök att blogga

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Suras
*Bump*

Bumpning är inte tillåtet. Genom att bumpa och alltså bryta mot reglerna har du förlorat möjligheten att få hjälp.

*tråd låst*