Permalänk
Gäst

Förresten............Hur enchantar man utrustning? kan bara magiker göra det? ,...........& hur fasicken skapar man egna drycker? (ja - jag har alchemy som skill)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ABTMUK
Förresten............Hur enchantar man utrustning? kan bara magiker göra det? ,...........& hur fasicken skapar man egna drycker? (ja - jag har alchemy som skill)

DU kan enchanta rustningar i mage guild:et så det är inga problem, vet inte om man måste vara medlem för att göra det dock.

Nu har jag bara en 7 timmar kvar sedan får jag åka hem och då jävlar ska det spelas

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Gäst
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devlaska

DU kan enchanta rustningar i mage guild:et så det är inga problem, vet inte om man måste vara medlem för att göra det dock.

Nu har jag bara en 7 timmar kvar sedan får jag åka hem och då jävlar ska det spelas

TACKAR!!!
undrar om det är dyrt...............yaya......har en del pengar.....=)
**host** råkade **host** sticka svärdet i ännu en butiksägare

weee.......nu drar jag iväg på LAN...=)

Permalänk
Citat:

Visst satsar jag på block.....men varken som primary eller secondary.

Då satsar väl alla på allt, med den tankegången???

[QUOTE]
jag tränar upp den mha tränare...
Går lika bra det
inte särskilt dyrt
[/QUOTE]
Så det kommer ta tiiid innan du är lika bra/effektiv i fighter som jag???

[QUOTE]
Du gillar att springa säger du=?
[/QUOTE]
Njäeh, men det blir mycket sånt när man ska leta efter saker o ställen så. Då är det lika bra att få nånting ut av det.

[QUOTE]
Men varför är det bra att ha högt i skills man egentligen inte behöver?
Eller springer du mycket bara för skojs skull ?
[/QUOTE]
skojs skull? Näe, jag utnyttjar o väljer såna skills som gör att jag går upp i levels, fort som fan.
Då får min gubbe bättre health bl a.
That´s why. det ha jag skrivit redan innan om du hade läst mina meddelanden.

[QUOTE]
Sorry om jag var lite elak förr........
[/QUOTE]
Äh! Det kan jag inte påstå att du var.

Sen så frågade du hur man enchantade saker?? läs mitt meddelande högre upp med en länk till en tråd på elderscrolls forumen. Där står det rätt detaljerat hur man gör.

Visa signatur

Bloggen för dig med sjuk/egendomlig humor:
http://www.colinzeal.se

Permalänk
Gäst
Citat:

Då får min gubbe bättre health bl a.

DOH!!
glömde det.........=(
jaja.........du har väl rätt...........blä......

Permalänk
Medlem
Citat:

Det finns säkert en bok på dvärgiska i vivee---------
Shop of "skumma skumma böcker" - Foreign Quarters(första området)

köpte själv en religiöst bannad bok där.....=)

Jo Progress of Truth hette den va ?
Jag kollade igenom hela dvärgruienen utanför Balmora, med negativa resultat... Livet är hårt

Du har väll snackat med killen som gav dig "letter of introductions" i fighters guild angående boken "hanging gardens"

Permalänk
Avstängd

hummm, i nån stad (kommer inte ihågvilken) hittade jag en massa roligt Tror det var caldera... Dödade några dumma orcer som hade gjort inbrott i en "Manor", fick en Ebony Longsword (värd 20000). Sen om man e smart så hittar man affärer UTAN vakter i...dödar gubben betalar vakten sina 40nånting INNAN man snor grejorna i affären, annars lämnas dom tillbaks Var nån affär där det låg 7st Ebony dart (2000 varje) och en glassdagger

Nån som vet vad man behöver fär att gå upp i rank i Fighters Guild, hon vill inte ge mig fler quests för jag e för låg rank, men hon vill heller inte ge mig nån högre rank, jag fattas tydligen något?

PS. Om man gör en rktigt ENORMT bra gubbe borde man ju kunna utrota alla städer i hela spelet, eller?

Permalänk
Medlem

Kan du säkert göra.

Läste att det fanns typ 3224 gubbar i spelet NPC´s då altså och runt 140 som man inte kunde döda för de sa viktiga asker.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Avstängd

dödade han som man ska ge ett paket, spelet sa typ: Nu kan du inte klara det, vill du fortsätta endå?

Permalänk
Medlem

Tror ni jag får igång det med min P3 700, 128 ram, GF2 pro??

Visa signatur

Power isn't everything.. It's the only thing.

Permalänk
Avstängd

Haha, går ni runt och dödar folk i affärer och sånt?
Jag är alltid snäll och sånt fast jag har märkt att man inte får så bra saker då, eller gubben blir värdelös oxå.

Ska göra en ny gubbe och vara lite styggare.

Visa signatur

[size="1"]Open the gate and let me follow the uncarven path.
System: EPoX 8K3A - Duron 1000mhz - Alpha PAL8045T - 512DDR Samsung - Geforce2 MX-400 med sexig zalmanfläns.[/size]

Permalänk
Medlem

Spelar alltid paladin ifall det går och går inte det så är jag vanlig riddare eller så skapar jag en egen klass som är som en paladin.

Tror faktiskt att jag aldrig har spelat ngt spel som ond , typ det vekrar inte ge mig ngt att bara springa och döda folk, hugga dem i ryggen etc utan det är roliga att övertala dem

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Avstängd

Banka slå och döda

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nicke-man
Haha, går ni runt och dödar folk i affärer och sånt?
Jag är alltid snäll och sånt fast jag har märkt att man inte får så bra saker då, eller gubben blir värdelös oxå.

Ska göra en ny gubbe och vara lite styggare.

Man behöver inte döda dem, har man lite skills så stjäl man allt de äger iaf

Visa signatur

Je suis Napoleon!
Heh-heh-heh. No, seriously, I'm not.

Permalänk
Avstängd

KAN man sno saker som ligger typ FRAMFÖR dem?!!?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bleet
hummm, i nån stad (kommer inte ihågvilken) hittade jag en massa roligt Tror det var caldera... Dödade några dumma orcer som hade gjort inbrott i en "Manor", fick en Ebony Longsword (värd 20000). Sen om man e smart så hittar man affärer UTAN vakter i...dödar gubben betalar vakten sina 40nånting INNAN man snor grejorna i affären, annars lämnas dom tillbaks Var nån affär där det låg 7st Ebony dart (2000 varje) och en glassdagger

Nån som vet vad man behöver fär att gå upp i rank i Fighters Guild, hon vill inte ge mig fler quests för jag e för låg rank, men hon vill heller inte ge mig nån högre rank, jag fattas tydligen något?

PS. Om man gör en rktigt ENORMT bra gubbe borde man ju kunna utrota alla städer i hela spelet, eller?

när hon säger sådär så måste du dra vidare till en annan fighterguild och göra några uppdrag för dom så du går upp i rank sedan kan du komma tillbaka

Visa signatur

AMD Athlon 64 FX-53 2.4 GHz 1 MB | MSI K8N NEO2 Platinum-54G | 200GB western digital | Ati Radeon9800Xt 256 | Crucial PC4000 BallistiX DDR 1024MB |

Permalänk
Medlem

Fan jag letar fortfarande efter bokjävlen som man ska ha för att bli cleric eller ngt sådant.

Chronicals of bla bla , en dvärg bok som ska vara i vivee ...fan ... jobbigt

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

Ahh glömde bort att skriva om den dära hjälmen jag hittaden.

Den har 30 i armor,och väger 15 tror jag.

Deodra Ebony helm ngt sådant var det

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk

Mmkay. ÄNTLIGEN Fick man svar på frågan Devlaska..

bleet:
VART fick du questen där du skulle gå till en manor o döda orcs!?!?
PLEASE ANSWER!! Älskar Ebony så en Ebony Longsword Måste jag få jag på!!

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Inte en quest, jag gick in i en manor (i valdera, tror jag, staden nära ebony mines iallafall) där stod en Kreeper, underlig sak, enda han sa var "I'm CREEPING!", i den var ett gäng orcer, och alla saker var omkullvälta, säckar på sängen....jag antog: humm inbrott Döda alla orcer utom en (han hade en STOR yxa ) och en av dom hade Ebony Longsword...Snuskigt bra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bleet
Inte en quest, jag gick in i en manor (i valdera, tror jag, staden nära ebony mines iallafall) där stod en Kreeper, underlig sak, enda han sa var "I'm CREEPING!", i den var ett gäng orcer, och alla saker var omkullvälta, säckar på sängen....jag antog: humm inbrott Döda alla orcer utom en (han hade en STOR yxa ) och en av dom hade Ebony Longsword...Snuskigt bra

Du dödade väl inte creepern? Han köper och säljer saker till fullt pris ju + att han har 5000 guld som återställs varje dag

Visa signatur

Je suis Napoleon!
Heh-heh-heh. No, seriously, I'm not.

Permalänk
Avstängd

Han dog, heheheh tror inte jag har köpt nånting, utom training

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kloppe

Du dödade väl inte creepern? Han köper och säljer saker till fullt pris ju + att han har 5000 guld som återställs varje dag

Vart kan man få tag i den där creeper slyngeln !?!? Bara måste ha en sån resurs ju !! Ovärdelig...

Hittade svärdet Magebane igår, värt 37 000...
Gav magika resist 20 - 40 % eller nått sånt och gorde 1 -48 i chop dmg ! Sug på den Synd bara att ajg använder kortsvärd...

Föresten, hittade glasbyxor, är det den bäste light armorn i spelet ? FÖr den var värt 17000

Permalänk

fryking:
Dags o börja använda shortsword?!?!

Visa signatur

Permalänk

Hmm, känns som jag dök på en bugg i spelet. Efter att ha dödat Ralen Hlaalos mördare gick jag till House Of Hlaalu för att få betalt. Jag är inte medlem där, men kärringen sa ändå att jag fick 1000 guld och ville att jag skulle bli medlem, och det fortsatte hon med varje gång jag frågade om Ralen Hlaalo.

Så efter att ha gjort det några gånger så gillade hon mig till 100% och hade gett mig 20k och jag kunde nog fortsatt tills jag var miljonär om jag ville. Känns väl inte helt riktigt?! Någon annan som råkat ut för det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ColinZeal
fryking:
Dags o börja använda shortsword?!?!

Nej, asså jag använder kortsvärt, men det var ett tvåhandat

Permalänk

Ahhaaa.. ok. Sköld Måste man ju ha.

Visa signatur

Permalänk

jag är på sista uppdraget för fighters guilden och ska döda högsta inom thief guilden nån som vet var bokaffären i vivec ligger någonstans så jag kan gå ditt o slakta honom

Permalänk

bleet:
T A C K ! ! !

Jag får Stånd bara jag tänker på min Kära "Ebony Long Sword"!!
:-)~~~~~
(NÖRD!)
37 i Slash? YES PLEASE!! +att jag har 83 i skill nu på "Long Sword"

*EXTAS*

Nu återgår jag.

Visa signatur

Permalänk

Förresten, Creepern köpte inte alls allt.. Min Moon Sugar ville han inte röra. Däremot så köpte han min skooma?!?
Bra bra. det var 2000 för fyra flaskor skooma.
diñeros!

Visa signatur