Permalänk

Hoppas på lite bättre ai, 3:an blev lite löjlig. Man smög, gömde lik, gömde sig, ansträngde sig för att inte döda någon om det inte var absolut nödvändigt, sen visade det sig att det hade gått lika bra att bara skjuta alla som stod mellan dig och målet. Lite tråkigt. Sen hoppas jag så innerligt att den skitlöjliga ragdoll-fysiken är borta och ersatt...
Ska bli härligt att man kan gömma lik i t ex frysboxar! Kommer nog bli ett riktigt bra spel, verkar ju även som om man kan bestämma mer i förväg vilka vapen man vill ha med sig o s v.
För övrigt, vad är det som killen på hadirajans bild har i handen?
Antar att det är ett serveringsfat eftersom han håller som man håller ett sådant, men ser mest ut som en ljusboll från något sci-fi-spel. :S

Maj någon gång verkar dom flesta sidorna/affärerna tro att det kommer så man får väl hoppas på det.
Hellre någon månad senare med färre buggar.

Lycka till Eidos.

Visa signatur

Hej. Ge mig pengar

Permalänk
Medlem

jag diggar hitman-spelen, men det känns på ngt sätt som att de aldrig riktigt nått sin fulla potential, hoppas 4an kommer råda bot på det, verkar uppenbarligen som att de lagt till vissa inslag för att få det att kännas mer "nytt".

hitman contracts var enligt mig en riktigt skamlös uppföljare utan något egentligt syfte, men ändå rätt kul... och så kommer det förmodligen bli med detta också - kul, även om det blir halvmisslyckat.

går ju inte att misslyckas helt med ett spel där man kan kväva folk i bastustugor

Permalänk
Permalänk
Medlem

Hahaha helt suveränt!! Det är så här ett sånt här ska spel ska vara... RUSKIGT BRUTALT.

Jag är inget stort fan av spel som ger sig ut för att vara trevliga men som smyger in väldigt brutala eller stötande moment. Men det här är ett spel som handlar om att lönnmörda folk, då ska det fan vara sjukt och brutalt och stötande, det är ju hela meningen med spelet Förvånad dock att de ens vågade släppa den sista bilden... Den kan ju misstolkas ganska lätt om man säger så.... inte för att jag tror utvecklarna tänkte så men om nån tidning ser bilden vet man ju vad som kommer hända..

Men gillar att se sån här reklam.. betyder att "health & safety" inte tagit över alla delar av våra liv än iallafall!!

Permalänk

Måste säga att det där är bland den bästa reklam jag någonsin sett för ett spel. Det enda jag direkt kommer på slår det är väl nya trailers till nya zeldaspel.

Permalänk

Härligt, men vad menas med dom där klisterlapparna ('PCGAMER APR 2006'), kommer spelet nu i april eller vad? För jag har annars läst att det kommer i maj.

Visa signatur

Hej. Ge mig pengar

Permalänk
Medlem

Grymma reklam bilder!

Hur ballt som helst.. men så ska moraltanterna komma och hacka. Typiskt.

Visa signatur

AMD XP 3200+, Radeon x850 XT, 1024 mb Kingston pc3200

Permalänk
Visa signatur

|MacBook 1.83 | 60 gb | 1024 ram| iPod Shuffle G2 | Iphone
Medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare. För att gå med, lägg till detta i din signatur.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axel Barbaren
Ny trailer http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=13102

31 MAJ?! Vafan! Vad hände med 2006-05-26 då?! Med tanke på att det ursprungligen skulle släppas runt jul förra året så borde det inte vara så många buggar kvar. Fin video, gillar inte att han knapp smög nånting, kommer det här bli ett till Hitman-spel där man bara kan storma in och skjuta allt och alla och ändå vinna? Isf, blä! Ser framemot spelet nonetheless, får se hur demot och tpb-"demot" är
Kanske vinner det här spelet det ultimata Johan-priset (jag heter Johan om ni inte förstod det); att jag köper det

Visa signatur

Hej. Ge mig pengar

Permalänk

Oj, ser bra ut.
Enda banan jag klarat utan att döda någon utom målet är första banan i andra spelet. Efter det lyckades jag inte igen. Contracts sög =/

Permalänk
Medlem

Woaah, blev direkt sugen att lira Splinter Cell. Dags att installera efter att man förbokat detta spel!

Permalänk
Medlem

detta spel kan bli sjukt bra, och blir det inte det så kommer det iallafall vara god underhållning, JAG LÄNGTAR!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DenBlåaTomburken
31 MAJ?! Vafan! Vad hände med 2006-05-26 då?! Med tanke på att det ursprungligen skulle släppas runt jul förra året så borde det inte vara så många buggar kvar. Fin video, gillar inte att han knapp smög nånting, kommer det här bli ett till Hitman-spel där man bara kan storma in och skjuta allt och alla och ändå vinna? Isf, blä! Ser framemot spelet nonetheless, får se hur demot och tpb-"demot" är

Att döda fienden på ett smart sätt är väldigt viktigt i Hitman BM. Det blir väldigt otrevligt om larmet går. Är man snabb kan man hinna klä ut sig till tex en kock så kommer säkerhetspolisen bara springa förbi en eftersom de letar efter någon annan.

/A

Permalänk

Några intressanta screens:

Visa signatur

Den som spar han har

Permalänk
Medlem

Hmm, länkarna verkar inte vilja funka?

Permalänk

http://ps2media.ign.com/ps2/image/article/700/700623/hitman-b...

Han kan ju döda folk med sin spetsiga armbåge.

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Medlem

undra om det kommer något pc demo innan release:n?

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk
Medlem

En sak som är väldigt utbytt mot tidigare Hitman är just hur många sätt man kan lösa banorna på. Det är verkligen byggt för att man ska köra om banorna för att testa olika underliga saker. Hoppas bara folk tar sig tid att experimentera.

/A

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av f97ao
En sak som är väldigt utbytt mot tidigare Hitman är just hur många sätt man kan lösa banorna på. Det är verkligen byggt för att man ska köra om banorna för att testa olika underliga saker. Hoppas bara folk tar sig tid att experimentera.

/A

Yep, 1 å 2:an var helt suveräna men 3:an sög så hårt bara för att det fanns knappt någon annat sätt än att bara slakta

första spelen körde jag säkert om 20-30 per bana bara för att exprementera mig fram, hotell banan tyckte jag var bäst

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Yep, 1 å 2:an var helt suveräna men 3:an sög så hårt bara för att det fanns knappt någon annat sätt än att bara slakta

första spelen körde jag säkert om 20-30 per bana bara för att exprementera mig fram, hotell banan tyckte jag var bäst

Det som jag tycker gör nästan mest skillnad i nya spelet är just hur fritt man kan interagera med personer i sin omgivning. Står målet och lallar på balkongen, rusa fram och knuffa honom över räcket. Vänder han ryggen till, knuffa in honom hårt i betongväggen så han tuppar av, eller nerför trappan. Man kan också knuffa in dem i vintunnor eller sopbilar (aj). Kommer polisen på dig, slit åt dig en gisslan och håll honom framför dig när du går ut. Den grejen som nog känns coolast är om tex en fbi agent upptäcker en och man griper tag i honom och bryter pistolen ur händerna på honom och *bam*.
Kul också att man kan släcka lampor i rum för att dölja vad man håller på med. Ser de vad man gör så tänder de lyset och svär åt en. "Why the f* did you turn off the light?"

/A

Permalänk
Citat:

Det som jag tycker gör nästan mest skillnad i nya spelet är just hur fritt man kan interagera med personer i sin omgivning. Står målet och lallar på balkongen, rusa fram och knuffa honom över räcket. Vänder han ryggen till, knuffa in honom hårt i betongväggen så han tuppar av, eller nerför trappan. Man kan också knuffa in dem i vintunnor eller sopbilar (aj). Kommer polisen på dig, slit åt dig en gisslan och håll honom framför dig när du går ut. Den grejen som nog känns coolast är om tex en fbi agent upptäcker en och man griper tag i honom och bryter pistolen ur händerna på honom och *bam*.
Kul också att man kan släcka lampor i rum för att dölja vad man håller på med. Ser de vad man gör så tänder de lyset och svär åt en. "Why the f* did you turn off the light?"

/A

Haha, låter ju asbra ivf. Källa?

Visa signatur

Hej. Ge mig pengar

Permalänk
Citat:

/A

Ja detta låter ju asbra och om man kollar på dom olika filmerna som har släppts så ser det ju ut att stämma iaf

Visa signatur

|MacBook 1.83 | 60 gb | 1024 ram| iPod Shuffle G2 | Iphone
Medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare. För att gå med, lägg till detta i din signatur.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DenBlåaTomburken
Haha, låter ju asbra ivf. Källa?

Källa=Jag har spelat ungefär halva spelet själv

/A

Permalänk
Medlem

hur laddade du ner det?

Visa signatur

[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk
Citat:

/A

För att hålla sig till reglerna så har du PM

Visa signatur

Hej. Ge mig pengar

Permalänk
Medlem
Citat:

/A

Verkar som lite skitsnack det där....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thewall
Verkar som lite skitsnack det där....

Jag jobbar för IO Interactive och utvecklar deras grafikverktyg, level editorer osv. Jag var bara med i absolut sista fasen av Hitman4 utvecklingen, men har kört igenom det mesta av banorna för mitt eget nöjes skull.

/A

Permalänk
Medlem

ska dom lägga ut ett demo till det snart vet du det?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag jobbar för IO Interactive och utvecklar deras grafikverktyg, level editorer osv. Jag var bara med i absolut sista fasen av Hitman4 utvecklingen, men har kört igenom det mesta av banorna för mitt eget nöjes skull.

/A

Då ber jag om ursäkt, trodde som vanligt att det handlade om någon nerladdad alphaversion eller något i den stilen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thewall
Då ber jag om ursäkt, trodde som vanligt att det handlade om någon nerladdad alphaversion eller något i den stilen.

Ingen fara.

Demo vet jag inte exakt när det kommer men det ska inte behöva dröja länge.
De lägger ju mycket krut på PS2 och Xbox/Xbox360 versionerna så jag har inte hört så mycket om just pc versionen (det är dock den jag spelar).

/Andreas