Permalänk
Medlem

Datorhandel.com

Hej!

Det har vart stormigt runt Datorhandel.com och PriceRunner!

Råkade själv ut för tråkiga saker som hot om polisanmälan mm.
Pga. felaktig faktura.
PriceRunner visste inte hur de skulle göra!

Men för att det ska bli så rättvisst som möjligt, då jag kommer hänvisa till att söka på Sweclockers forum om dem så vore det bra att:

BÅDE BRA OCH DÅLIGA erfarheter skrivs.

Så skriv gärna era erfarenheter här så hjälper vi PriceRunner och andra
som Buggy mfl att kunna ta ställning! Det är det bästa för oss som handlar mycket Dataprodukter.

Skriv gärna sakligt! Nöjda som missnöjda!

Tack på Förhand!

Billy

Visa signatur

4800X2, 65w, NF570 SLI, Asus P
2x1024mb XMX6400CL5
Msi 8600GT @650@1700, Stockkyl.

Permalänk
Medlem

Åsikter om Datorhandel finns det ju gott om på olika forum.
De är det minst seriösa företag som jag stött på. De tycks anse att de får bete sig hur som helst bara för att de har bra priser på vissa varor.

Visa signatur

JMFS

Permalänk
Medlem

Beställde Min IXUS60 + 2*512Mb kingston SD minnen utan problem. Snabb leverans och väl inpackat. En kompis tyckte detta var bra och beställde själv ett minne och hämtade det på plats i Malmö.

Visa signatur

Nuclear Winter

Permalänk
Medlem

Mitt grafikkort pajjade ungefär 2 månader innan min garanti gick ut, så jag kontaktade Datorhandeln och lämnade in en felanmälan eller vad det kallas. Det går en månad och inget händer. Ringer men får bara telefonsvarare, lämnar 3-4 meddelanden under 2 veckor tid.

Mailar dem och får svar 2 veckor senare, de säger att de sökt efter ett ersättningskort men inte hittat ngt. Så slutar mailet, ingen vidare information om vad de kan tänkas göra om de inte får tag i ett. Nu har det gått en månad till och inte ett knyst. Ska ringa dem i veckan och kräva pengarna tillbaka eller ett annat kort av dem.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Lägst pris är inte alltid bäst, borde väl ge en bra indikation på det mesta

Permalänk

OK produkter och priser; sfsg.

Bossen dessvärre okunnig och bufflig; gömmande sig bakom epostboxen vägrandes telefonkontakter.

Struken från inköpslistan!