Permalänk
Avstängd

t3 söker members

t3 söker members vill du joina ?

Visa signatur

DualCore AMD Athlon 64 FX-62 @ 3ghz | Radeon X1950Pro | 2048
MB DDR2-667 | 160GB hårddisk |

Permalänk
Medlem

Dålig topic, dåligt skrevit, man ska inte behöva klicka på en länk för att förstå vilket spel det va, vet dock fortfarande inte vilket spel det handlar om.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
dåligt skrevit

Ah, how I love irony.

Visa signatur

Please place the Weighted Storage Cube on the Fifteen Hundred Megawatt Aperture Science Heavy Duty Super-Colliding Super Button.

Permalänk
Avstängd

Det är en Call of duty 2 klan

Visa signatur

DualCore AMD Athlon 64 FX-62 @ 3ghz | Radeon X1950Pro | 2048
MB DDR2-667 | 160GB hårddisk |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonathan_s
Ah, how I love irony.

Haha, årets inlägg.

ta en titt på våran klan, i sign.

Visa signatur

dfi lanparty ultra-d ::: amd 3700+ ::: ocz pc4000 2x1024mb (2gb) ::: xfx geforce 7800gt @ 474/1400 ::: 2x samsung spinpont 250gb (500gb) ::: hiper type-r 580w

Permalänk
Medlem

"Scren-shoots" oO

Permalänk
Medlem

jonathan_s: Well en felstavning är inte hela världen men att man inte ens ska förstå vilket spel det handlar om då är det illa.

Sen så klagade jag ju knappast på felstavningar heller för den delen.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
Dålig topic, dåligt skrevit, man ska inte behöva klicka på en länk för att förstå vilket spel det va, vet dock fortfarande inte vilket spel det handlar om.

Är man tillräckligt intresserad av att gå med i en klan orkar man nog klicka på en länk. Oj, råkade det inte vara spelet man är intresserad av? Tråkigt att man då råkat slösa bort hela 3-4s av sitt liv. Förutsatt att man inte sitter på 56k. Då kan du lägga till ett antal sekunder. Inte ens då är det något att bry sig om.

Kan man säga åt folk att söka och googla innan man frågar något så är det inte för mycket begärt att någon ska klicka på en länk. Visst, jag tycker också att man bör "googla" först. Men om personen inte gjort det är det knappast jag något jag irriterar mig på.
Nu har jag inte sagt att du brukar skrika "googla!!" åt folk eller så.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Squachen
"Scren-shoots" oO

Kan du inte utveckla det där? Ska du klaga, eller bara påpeka något, så kan du väl förklara vad du menar? Jag måste säga att jag inte förstår vad "oO" betyder. Men "scren-shoots" å andra sidan, det kan jag gissa mig till. Vilket man knappast behöver...

Sluta gnäll. Ska man gnälla kan man göra det ordentligt. Konstruktiv kritik är inte en venerisk sjukdom. Det är något man kan ge utan att känna sig elak.

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk
Medlem

Q'aman: Kollat sidan typ 3 gånger nu och fortfarande inte hittat vilket spel det gäller. Vad ska jag söka efter på google då? Antar att krigsspel inte skulle gett mig svaret jag söker iallafall.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
Q'aman: Kollat sidan typ 3 gånger nu och fortfarande inte hittat vilket spel det gäller. Vad ska jag söka efter på google då? Antar att krigsspel inte skulle gett mig svaret jag söker iallafall.

Nu tror jag att du har missuppfatat mig lite. Jag menade inte att du skulle googla dig fram till vilket spel det var.

Testade du att klicka på länken "forum" i menyn? Där ser man att det finns en forumdel som heter "Call of duty 2". Det fick i alla fall mig att förstå vilket spel det handlade om. Men där fick man visst klicka sig fram lite till.
_MEN_, vet man vad CoD2 är, och är intresserad av att gå med i en klan, så ser man det nog hyffsat fort på sidan. Jag tror knappast att folk som inte ens spelar ett spel vill joina en klan som spelar det.

Men jag kan hålla med om att det borde ha stått med i första inlägget. Men stör man sig så mycket på att något är fel så är det bättre att inte skriva i tråden och då låta den dö. Förmodligen gör den det snabbare om ingen skriver i den.

Sorry för allt off topic-snack Malteman.

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk

Hm fin sida, bara jag som tycker den ser lite "stulen" ut ? Alltså att man tagit från en free template site? Det är iofs. helt okej men ser inte att det står någonstans?

Sen en liten fråga, när man klickar till ert forum finns det en del som heter "write her too chaleng T3" Är ni seriösa med stavningen eller driver ni ?

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

haha loggan va ju riktigt fin sen är ju url'en trevlig www.klant3.tk

Permalänk
Hedersmedlem

Låser tråden. Kass topic m.m.

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X