Permalänk
Medlem

Funderar på att göra en ny gubbe ikväll när jag kommer hem från jobb.

Vet dock inte riktigt vad man ska spela... ngn som har ett par tips ?

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Gäst
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Torethemidge
jag har samma uppdrag ABTMUK o jag hittar inte heller den där...

längst ned i Forreign Quarters.......(canalworks)
hittade det nyss - är lvl 15 nu!!! (yay)

Tack till den snälla personen som skrev svaret tidigare.......

JA!!
Nu har jag hittat ett deadric longsword som jag enchantat för en saftig summa pengar (wow..det röjer)

+ Ebony Cuirass ... Armour Rating 140 ngnting (har bara 70 i heavy)

+ "Wroom" masque 180 a.r. (bättre än ebony) - Ger också + 30personality!

Permalänk

fan vad svårt det är att ta kål på andra snubbar när man är marksman/thief,
springer runt med min steel longbow och pumpar 20-30 pilar i folk innan dom dör, är iofs bara lvl5, men ska det vara så förbannat svårt? Och några grottor eller så vågar jag mig inte ner i, där blir man bara mosad med en gång, verkar som om man måste vara feta fightern för att överleva där, för att smyga går ju inte...

Permalänk
Medlem
Citat:

http://www.autumnsbreeze.com/users/aonline/
Gå in på "Mods/Plugins" och titta längst ner...

fanns ju ett par coola mods där.

Permalänk
VR-fantast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mellqvist
fan vad svårt det är att ta kål på andra snubbar när man är marksman/thief,
springer runt med min steel longbow och pumpar 20-30 pilar i folk innan dom dör, är iofs bara lvl5, men ska det vara så förbannat svårt? Och några grottor eller så vågar jag mig inte ner i, där blir man bara mosad med en gång, verkar som om man måste vara feta fightern för att överleva där, för att smyga går ju inte...

Skillen du söker kallas Sneaking

Permalänk
Medlem

har hittat ett ställe där du kan sälja armor och vapen och samtidigt få bra betalt, om du går "åker" till Ald-ruhn och går in i templet "Dunmer Temple" är och snackar med Veso Drath så har hon över 8800 gold på sig

vet någon vart man kan få tag på Daedirc armorn skulle vilja ha den just nu har jag Daedirc Tower Shield, Daedric Katana, Daedric Tanto, Daedric Dai-katana & Daedric Dagger

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

Ohhh...8800kr...sweeeet...slipper man hålla på och sälja till creepern....Dunmer Temple here i cum.

Permalänk
Medlem

Men hur ofta fylls gubbens resurser på?? för jag har massa glass grejer och lite ebony att sälja..

ehh chaos... du har inte kollat hur du stavar come i ditt fall cum
eller det kanske var ett skämt... isåfall, lol

Permalänk
Avstängd

creepern e dööööööööööd

Har inte vågar spela det med mit TNT......får vänta massa dagar till på mit GF2Ti, jävla skit att dom inte skulle ha några utbyteskort inne....

Permalänk
Medlem

ahhh nu har jag iaf hittat Daedric hanskarna

Greken: jag vet inte hur ofta pengarna fylls på har bara varit it en gång än, men jag ska dit snart igen så då får vi se

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nhalldin

Skillen du söker kallas Sneaking

jojo, men dom upptäcker ju en ändå, skitsvårt.
ash, det är ju iofs det som är det roliga, tråkigt att bara rusa in och bonka ner allt man ser.

Permalänk
Medlem

Greken det var ett skämt

Har läst att alla försäljare får nya pengar vajre 24h i spelet.

Permalänk

Pengarna fylls på var 24:e timme.

Visa signatur

Bloggen för dig med sjuk/egendomlig humor:
http://www.colinzeal.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chaos
Greken det var ett skämt

Har läst att alla försäljare får nya pengar vajre 24h i spelet.

Tänkte la det

Ahh gott här ska det säljas, synd bara att man inte kan sälja ebony grejerna i delbetalningar

Permalänk
Medlem

Fan vad avis jag blir på dina IBM handtag Greken ! (Appropå ingenting...)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fryking
Fan vad avis jag blir på dina IBM handtag Greken ! (Appropå ingenting...)

LOL, det borde du vara när jag har skaffat/lånat/stulit en digital kamera ska jag lägga upp bilder på hela skönheten, då fasiken kommer hela swec rulla runt i avundsjuka

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av {SWEC}Rool82
har hittat ett ställe där du kan sälja armor och vapen och samtidigt få bra betalt, om du går "åker" till Ald-ruhn och går in i templet "Dunmer Temple" är och snackar med Veso Drath så har hon över 8800 gold på sig

Jag besökte henne men hon hade ju bara 2600 gold på sig....!!

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 9800X3D | Gigabyte X870 Aorus Elite Wifi7 ICE | NZXT Kraken Elite RGB V2 240mm | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte GeForce RTX 5080 16GB Aero OC | Fractal Design North Chalk White TG | LG C4 42" | Razer Naga Pro | Logitech G915 TKL | Razer Nommo Chroma | Astro A50 | MSI GS65 Stealth Thin GTX 1070 MQ

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WSL]Cequence

Gorde jag med, dessutom så var det efter en ca: 100 timmar vilande bara 1400 kulor i hennes kulpåse, med andra ord stämmer det inte riktigt med att det kommer nytt guld

Permalänk
Medlem

Hmm hittar inte Arkngthand.
Nåt mission där jag ska hämta nån Dwemer puzzle box.
Nån ide vart denna plats är?

Visa signatur

Winchester 3500+, Sapphire X850XT,2x512 Kingston hyperX,2x200Gb Diamondmax10,DFI Lanparty Nf4-sli dr
(23:42:26) <@Garland|Greene> peGGy: du är inget annat än en attentionwhore, så dig skiter jag fullkomlit i

Permalänk

the_wiz21 (byt namn om du inte hittar dit )
precis som det står i instruktionerna, gå öst från södra balmora, förbi fort moonmoth, över bron o till höger har du en massa ruiner.
där inne har du den

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Heh thx ColinZeal.
Bara ett litet fel.
På bron stod det ett miffo sist jag var där.
Som åkallade massa elaka demoner som woppa mitt ass

Visa signatur

Winchester 3500+, Sapphire X850XT,2x512 Kingston hyperX,2x200Gb Diamondmax10,DFI Lanparty Nf4-sli dr
(23:42:26) <@Garland|Greene> peGGy: du är inget annat än en attentionwhore, så dig skiter jag fullkomlit i

Permalänk

Du kan ju gå runt.

Har ni läst boken "ABC for Barbarians"???
LÄS Den för guds skull!!

Visa signatur

Permalänk

Håller på skapar en ny, PERFEKT Snubbe.
*ta i trä*

och har en fråga, Vad innebär det i Starsign "The Artonach" att man har "stunded magicka"???
Stunted = dvärglig, hämmad i växten??
alltså att.. vadå?

Visa signatur

Permalänk

Ok, I get it. Man kan inte regenerera magicka. ok. Om man har nån enchanted sak som gör det åt en?? det borde väl funka? Eller hur?!? Svara snabbt, pausar min creation under tiden så jag får veta.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KaY
Orkade inte kolla igen hela tråden så detta kanske redan står.
Precis utanför borgen i Ebonhart under vattnet (i vallgraven typ ). Finns en grott ingång. I den finns en väldigt elak f.d legionär ( dryg som fan att ta död på men jag är iof bara lvl 16, han attackerar dig när du möter honom ). Iaf han har en magisk platemail som är värd 190000 och ett demon svärd värt 10000.

VART är den dära ingången...sprungit runt hela borgen..(i vattten kanten har ja gått...)
men ja hittar ingen ingång...

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 9800X3D | Gigabyte X870 Aorus Elite Wifi7 ICE | NZXT Kraken Elite RGB V2 240mm | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte GeForce RTX 5080 16GB Aero OC | Fractal Design North Chalk White TG | LG C4 42" | Razer Naga Pro | Logitech G915 TKL | Razer Nommo Chroma | Astro A50 | MSI GS65 Stealth Thin GTX 1070 MQ

Permalänk

HAHA!!! jag har den...... men min dator suge så att jag kan inte köra den =(

Visa signatur

-=THE TALIBAN=-

Permalänk
Medlem
Citat:

???hon hade det när jag var där???

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem
Citat:

VART är den dära ingången...sprungit runt hela borgen..(i vattten kanten har ja gått...)
men ja hittar ingen ingång...

den är vid nord-västra hörnet av borgen alldeles ute vid kusten

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

är det någon här som har varit ner till Dagoth Ur än, var till han för ett par timmar sedan men åkte på rå spö ska nog ta och göra "lite" fler uppdrag innan jag går dit igen
slutar spelet efter han eller kan man fortsätta spela efter han är död?

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem
Citat:

Har ni läst boken "ABC for Barbarians"???
LÄS Den för guds skull!!

den e bra den

btw...SWECRool82...såg att du bodde i ÖSD...vart bor du då?