Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knasterband
Nu har jag varit och hämtat Dwemer puzzle box till den där killen i fighters guild, men när jag går tillbaka till Caius (han man bor hos) så säger han fortfarande att jag ska hämta raporten. Är det något mer man ska göra, eller är det en bug?

du måste prata med killen i fighters guild om Neverina och allt annat tills du får lite notes i ditt Inventory...sen är det bara att gå till Caius.

Permalänk
Medlem

Jag har precis packat upp mitt ur kartongen och installerat det, nu ska vi se om det är så häftigt som alla säger

Permalänk
Medlem

Finns det något ställe där man kan hitta mysiga vapen typ: glass/ebony/deadric mfl.....

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 9800X3D | Gigabyte X870 Aorus Elite Wifi7 ICE | NZXT Kraken Elite RGB V2 240mm | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte GeForce RTX 5080 16GB Aero OC | Fractal Design North Chalk White TG | LG C4 42" | Razer Naga Pro | Logitech G915 TKL | Razer Nommo Chroma | Astro A50 | MSI GS65 Stealth Thin GTX 1070 MQ

Permalänk
Avstängd

Funkar det på en p4 1,7ghz 256mbram och ett geforce3 ti200???

Visa signatur

MSI MS-6391 | Intel P4 1700MHz | 256 mb ram | GeForce 3 Ti200 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shadowx
Funkar det på en p4 1,7ghz 256mbram och ett geforce3 ti200???

funkar nog fin fint...eller det kommer gå lite segt i städerna men det gör det oavsett dator.

Permalänk
Avstängd

ok *Yeeeeeeeesssssssssss*

Visa signatur

MSI MS-6391 | Intel P4 1700MHz | 256 mb ram | GeForce 3 Ti200 |

Permalänk
Avstängd

Var hittar jag Andrano Ancestral Tomb?

Visa signatur

[size="1"]Open the gate and let me follow the uncarven path.
System: EPoX 8K3A - Duron 1000mhz - Alpha PAL8045T - 512DDR Samsung - Geforce2 MX-400 med sexig zalmanfläns.[/size]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chaos

du måste prata med killen i fighters guild om Neverina och allt annat tills du får lite notes i ditt Inventory...sen är det bara att gå till Caius.

Jag har redan pratat med honom om allt som går, men jag får fortfarande ingenting av honom

Permalänk
Citat:

Jag har redan pratat med honom om allt som går, men jag får fortfarande ingenting av honom

Låter som om du behöver muta honom då du inte har tillräckligt hög Speechcraft.

Visa signatur

Bloggen för dig med sjuk/egendomlig humor:
http://www.colinzeal.se

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ColinZeal

Låter som om du behöver muta honom då du inte har tillräckligt hög Speechcraft.

Har redan gjort det

Permalänk
Avstängd

han i fighterguild säger inget om Neverina utan du måste gå till han snubben du bor hos och be om en till order så ger han dig ett quest där du ska snacka med en orcen i mageguild, orcen ska ge dig info om Neverina, är på det questet själv

Visa signatur

System: EPoX 8K3A - Duron 1000mhz - Alpha PAL8045T - 512DDR Samsung - Geforce2 MX-400 med sexig zalmanfläns.[/size]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nicke-man
han i fighterguild säger inget om Neverina utan du måste gå till han snubben du bor hos och be om en till order så ger han dig ett quest där du ska snacka med en orcen i mageguild, orcen ska ge dig info om Neverina, är på det questet själv

En till order? Han jag bor hos säger ju att jag inte ens har slutfört hans första

Permalänk
Avstängd
Citat:

En till order? Han jag bor hos säger ju att jag inte ens har slutfört hans första

bug? hehe

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

bug? hehe

det är egentligen inte nån bug utan man måste bara gå och prata om allt i listan för att få hans anteckningar så att man kan ge de till killen man arbetar för.

men en bug var juh när jag inte kunde prata om "uppdraget" med orc-tjejen som finns i mage guild.

Visa signatur

<<Speldator>>| Athlon XP 2400+@2GHz| EPoX EP-8RDA+ nForce2 | 2x 256 och 1x 512 TwinMos DDR400| 290 Gb 7200 rpm | Creative Geforce 3 Ti 200 @ 240/440 | Creative Soundblaster Live! 5.1 | Logitech Cordless Keybord | Logitech MX 700 |

<<Bärbar>> AMD Turion 64 ML-43 | ATI Mobility Radeon X700 /128 mb vram | 1 GB DDR Ram | 100 GB HDD |

Permalänk
VR-fantast

:(

Jag vet inte om mitt buggat sig eller vad som är problemet

Jag håller på med första uppdraget i House Redoran, uppdraget är att döda krabbor längs en strand, ´för dom håller på o döda hennes Guars (hon har en guar farm)

Jag har gått genom strandfan med kilometersmarginal, jag har letat bakom varenda buske även utanför sjön och runt hennes farm men FORTFARANDE ber hon mig bara döda krabbjävlarna varenda gång jag pratar med henne!! :annoyed:

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arsenal

det är egentligen inte nån bug utan man måste bara gå och prata om allt i listan för att få hans anteckningar så att man kan ge de till killen man arbetar för.

men en bug var juh när jag inte kunde prata om "uppdraget" med orc-tjejen som finns i mage guild.

Jag har ju pratat om ALLT i listan, men det händer fortfarande inget :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag har ju pratat om ALLT i listan, men det händer fortfarande inget :/

fan va skumt....det ända du kan göra nu då är att starta upp editorn och leta upp vad Notes:en heter och köra en player->AddItem "itemnamn" 1

Permalänk
Gäst

Men NEJ!!
Så lätt får det inte vara att klara spelet/huvuduppdraget

Hade nyss uhjäl Dagoth Ur.......

Nu är jag helt förtvivlad........

Jag kan fortfarande springa runt & göra små-quests, men hur kul är Morrowind egentligen utan något viktigt quest?

Permalänk
Gäst
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arsenal

Titta!
Farre har blivit swecare!......för det är väl du?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ABTMUK
Men NEJ!!
Så lätt får det inte vara att klara spelet/huvuduppdraget

Hade nyss uhjäl Dagoth Ur.......

Nu är jag helt förtvivlad........

Jag kan fortfarande springa runt & göra små-quests, men hur kul är Morrowind egentligen utan något viktigt quest?

Stackars lilla Johan:D
Om några veckor vill du säkert köra om spelet med en helt ny gubb, sansa dig.:)
Jag måste installera Office nu...Dikter tills imorrn ju:(

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Avstängd

Nån som har vågat/klarat att döda Umbra?
Han är ju mäktig som fan! dödade mig innan jag ens dragit fram ett vapen.
Skitfett svärd verkar han ju ha!
han e öst om Suran!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Startade en ny gubbe idag, ska göra lite quests
Men ska få tag på den där lille tjuven "Fagghot"´s gömställe, där han gömmer stöldgodset.... (elr. nåt sånt)
MEN. han vägrar att säga vart han har sitt ställe?! Och mätaren var då på 70... Måste man ha 100 för att han ska säga vart det är? Jag har nämligen letat + att ha stått o glott på honom i 20 min utan att han gjort nåt.... typ

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robhed08
Startade en ny gubbe idag, ska göra lite quests
Men ska få tag på den där lille tjuven "Fagghot"´s gömställe, där han gömmer stöldgodset.... (elr. nåt sånt)
MEN. han vägrar att säga vart han har sitt ställe?! Och mätaren var då på 70... Måste man ha 100 för att han ska säga vart det är? Jag har nämligen letat + att ha stått o glott på honom i 20 min utan att han gjort nåt.... typ

hehe, gjorde likadant första gången.
men du ska gå upp i fyren när det är natt, helt mörkt alltså, sen kollar du på honom var han går, resten får du ta redan på själv.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jippie... har suttit och spelat hur länge som helst(lvl23), nu kraschade spelet(ovanligt..) och nu kan jag inte ladda mina sparade spel. Kul!
Känns riktigt stabilt.

Väntar nog till första patchen kommer innan det får en chans till... som det var nu så kraschade det ungefär en gång i timmen för mig och det känns som om det är lite för ofta. Trist på en så bra spel.

Visa signatur

nope

Permalänk
Medlem
Citat:

hehe, gjorde likadant första gången.
men du ska gå upp i fyren när det är natt, helt mörkt alltså, sen kollar du på honom var han går, resten får du ta redan på själv.

Jasså, då ska jag testa det
Edit: Tack för hjälpen!

Permalänk
VR-fantast
Citat:

Nån som har vågat/klarat att döda Umbra?
Han är ju mäktig som fan! dödade mig innan jag ens dragit fram ett vapen.
Skitfett svärd verkar han ju ha!
han e öst om Suran!

Jag skrev ju några sidor tillbaka att jag tog honom skittlätt ..

Hans svärd är tvåhandat, gör lite mindre skada än Daedric Dai-Katana och den har SoulTrap 120 secs, Cast when Used

Permalänk
Gäst
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nhalldin

Jag skrev ju några sidor tillbaka att jag tog honom skittlätt ..

Hans svärd är tvåhandat, gör lite mindre skada än Daedric Dai-Katana och den har SoulTrap 120 secs, Cast when Used

soultrapen verkar ju fin.....lite jobbigt att behöva försöka 4-5gånger innan man lyckas med magin (är halv-krigere)

Men jag har redan en super-enchantad deadric Dai-katana så.......

Ska ta en titt på det så fort jag får tid

ps. vilka är spelets bästa vapen? ngn som vet?

Permalänk
Medlem

NÅGON som vet vart jag kan få tag på en fin pilbåge elr. något annat vapen till en som satsar på marksman..?
Alltså, ett BRA vapen.. Finns det inte Daedric pilbåge?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robhed08
NÅGON som vet vart jag kan få tag på en fin pilbåge elr. något annat vapen till en som satsar på marksman..?
Alltså, ett BRA vapen.. Finns det inte Daedric pilbåge?

Ska finnas en Daedric Longbow eller Crossbow om jag inte mins fel...ska finnas i nån av dom många Shrines...man ska levitate nånstans sen ska den ligga vi nått skelett...nuff said...ut och leta

Permalänk
VR-fantast

Jorå det finns daedric bow.....