Permalänk
Avstängd

Tycks om min videoredigering?

Hejsan, slänge ihopp en semesterfilm:
http://videos.streetfire.net/video/da9ac38f-7daa-43e3-ac8f-f0...
Vad tycks?? hahaha....

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Medlem

"Ailien" delen var klart go iaf

Överlag var det väl ganskal välgjort... Men inte väldigt intressant... Aningen mycket stillbilder kanske...

Visa signatur

Detta är min tjusiga signatur. <<<<<<<

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andykidden
"Ailien" delen var klart go iaf

Överlag var det väl ganskal välgjort... Men inte väldigt intressant... Aningen mycket stillbilder kanske...

Tackar och bockar. Har inte hållt på med videoredigering så mycket. Visst, kanske inte helt intressant film men.

Hade gött!

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Medlem

Klippen var lite för långa. Vackra stillbilder, men även de visades för länge. Det lilla jag har fått lära mig är att betraktaren tappar intresse efter ungefär fyra sekunder om det inte händer något i scenen. Det kände jag redan i första scenen, inifrån bilen ... det gick 1.30 utan att det hände något alls. Samma sak med stillbilderna .. 3-4 sek per bild tror jag skulle bli mer lagom.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dataper
Klippen var lite för långa. Vackra stillbilder, men även de visades för länge. Det lilla jag har fått lära mig är att betraktaren tappar intresse efter ungefär fyra sekunder om det inte händer något i scenen. Det kände jag redan i första scenen, inifrån bilen ... det gick 1.30 utan att det hände något alls. Samma sak med stillbilderna .. 3-4 sek per bild tror jag skulle bli mer lagom.

Tack så mkt, d ska jag tänka på i fortsättningen.

Hade gött!

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri