världens minsta o kraftfullaste dator.

Permalänk
Medlem

Ja, du skriver på MSN till Asrocks VD att du har ett par miljoner att ge honom om de bygger ett moderkort med ett superbra inbyggt grafikkort, för att sedan sätta in skiten i en DVD-spelare av ett b-märke och sedan lägga upp din bygglogg här på sweclockers.

Det låter kanon, lycka till.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jeeq
Ja, du skriver på MSN till Asrocks VD att du har ett par miljoner att ge honom om de bygger ett moderkort med ett superbra inbyggt grafikkort, för att sedan sätta in skiten i en DVD-spelare av ett b-märke och sedan lägga upp din bygglogg här på sweclockers.

Det låter kanon, lycka till.

tack, skönt att nån fattar..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kapten0
Jag vet att jag inte tillför något till tråden, men... *djup suck*
"världens minsta o kraftfullaste dator." <-- Någon har iallafall välldigt bra fantasi.

Kapten0 bara namnet säger en hel del om dig. 0

Och sen har vi idioten stek87 som inte fattar att du kan hålla käft om du inte har nåt smart att komma med,jag vet att det förmodligen inte kommer att gå inte av mig men kanske nån läser tråden och bygger nåt annat coolt med inspiration från tråden.

t.ex killen som vill bygga datorn i en möbel fyfan vad coolt det har jag alldrig tänkt på. och dessutom börjar allting från sjuka ider och omöjliga drömmar. t.ex flygplanet så dö själv.

"veerpal: kan du inte bara vara tyst? hela tråden e ju värdelös. Alla strävar efter liten, tystgående och snabb dator. Fakta är att man måste kompromissa. Det går inte att bygga "världens minsta snabbaste och mest tystgående" dator."

nån dator i världen måste ju ta hem utmärkelsen som världens minsta,snabbaste och mest tysta dator. eller?även om den inte är min dröm prestand men nån måste ju få den utmärkelsen.

och det är inte omöjligt attt bygga en helikopter av en bläckpenna ta en metall/magnetisk penna en bur av elektromagneter så aktiverar du olika delar av buren och får pennan på sätt att sväva och styra den. det tog mig en 1 minut att komma på detta och tänk dig då nån som har mer kunskap,utbildning,ett helt företag med världens främsta inom ämnet som anställda då blir det ju inte så svårt eller hur?