Permalänk
Medlem

Robscorner.net i ny form

Visa signatur

robinsjodin.se

Permalänk
Medlem

det blåa utrymmet tar lite mycket plats om man kollar på blogg & arkiv delen tycker jag.

Visa signatur
Permalänk
Musikälskare

Menyn ligger till höger, känns bättre om den e till vänster

Tycker iaf jag

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X

💾 Min retrodator
📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Den är rent fantastiskt... innehållslös?

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk
Medlem

Okej, ska försöka göra nå nyttigt av den kritik jag fått... Nått mer jag kan göra,

Jonasc: Innehållet kommer, mer bilder osv.

Visa signatur

robinsjodin.se

Permalänk
Medlem

Fint, dock lite stavfel i din presentation bland annat. Men det kanske du har koll på!

Permalänk
Medlem

Har inte kollat igenom det än, ska lösa det då jag orkar fixa sånt. Håller mer på med design osv nu...

Visa signatur

robinsjodin.se

Permalänk
Medlem

Det första jag tänker på, är att nästen 50% av sidan upptas av din header. Vad vill du ska komma fram, headern med loggan eller innehållet? Här har innehållet fått ta stryk för design, hitta ett mellanting istället.

Permalänk
Medlem

Vet inte vad jag ska säga... fin... men jag vet inte om jag känner att den har någon karaktär direkt.

Permalänk
Medlem

Vet inte riktigt hur jag ska hitta detdär mellantinget, för gör jag det smalare blir det inte lika fint heller... :/

Visa signatur

robinsjodin.se

Permalänk
Medlem

Känns som man behöver scrolla jättemycket. Du borde "flytta upp" innehållet och contentboxen på något sätt.

Permalänk
Medlem

Okejokej, ska försöka lösa det. Har uppdaterat lite på sidan i bloggen osv...

Visa signatur

robinsjodin.se

Permalänk
Medlem

Bara jag som tror det skulle bli bättre med menyn på vänster sidan, och sen ha texten centrerad. Annars så är sidan helt okej.

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Medlem

Njae, om jag har menyn till vänster så blir de så "tungt" där, och centrera texten vill jag inte göra.

Visa signatur

robinsjodin.se

Permalänk
Medlem

Skitfin!

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Medlem

Antar att det inte ska vara såhär:

Safari som browser.

Visa signatur

qw q b

Permalänk
Medlem

Om du bara fixar input-fälten så kan jag vara din vän.

Ramen passade inte in, trots att du försöker återkoppla till sidhuvudet.
Deras bakgrundsfärg passar inte riktigt in tycker jag - även om den fungerar.
Texten i fälten är på tok för mörk med tanke på bakgrundsfärgen. Jag kan nästan inte läsa vad jag skriver där i, alldeles för dålig kontrast. Text- eller bakgrundsfärg lär verkligen bytas ut.

Permalänk
Medlem

Jag löser det imorgon, PNG felet i molnen måste lösas oxå! Återkommer!

Visa signatur

robinsjodin.se

Permalänk
Medlem

Det kan hända att detta har sagts redan, isf här kommer det igen.
Gör "Senaste Blogginlägget" på startsidan till en länk till bloggen och "Senaste bilden" skulle kunna ändras till "Senast i Portfolio" och gör det till en länk också.
Det blåa grejset tar för stor plats på vissa sidor.

Permalänk
Medlem

Snyggt

Men kan man inte försöka rama in själva innehållet på något sätt? Det känns lite "utslängt".

Permalänk
Medlem

Har nu ramat in Content innehållet med hjälp av en border till höger men hur får jag den att gå till botten av sidan på dom sidor där det inte är scroll?

EDIT: Har gjort så allt innehåll är i mitten istället. KOMMENTERA!

Visa signatur

robinsjodin.se

Permalänk
Medlem

jag tycker den va nice. jag håller inte med de andra om menyns positionering utan den passar där som en käftsmäll. det blåa fältet kanske är lite för stort men inget farligt.

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

jag tycker du skall ta tillbaka molnen...

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Medlem

Molnen kommer tillbaka, har bara fixat övertoningen i de blåa fältet men inte hunnit fixa med molnen, dom kommer!

EDIT: Molnen är tillbaka!

Visa signatur

robinsjodin.se