Permalänk
Medlem

Synd, det är ju bara den som man kan köpa och fortfarande ha hedern i behåll =/

Var och kollade på den blå och den hade en vit insida med inslag av glitter...

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem

rosa och svart säljs endast med/av 3 i sverige
alla andra får hålla sig till blå

Edit: Någon som köpt den från 3? Är det några fysiska 3-loggor på den? (räknar ej mjukvaran)

Visa signatur

Vatten kyler bäst

Permalänk
Medlem

Kan någon som har denna lur svara på om man kan ha klockan lysande i den yttre displayen hela tiden eller om den alltid släcks när man inte rört den på ett tag.

Alltså, jag vill kunna kolla klockan genom att dra upp mobilen ur fickan utan att behöva trycka på något eller öppna den.

Visa signatur

"The Marlboro man died of cancer, and he wasn't a rocket scientist when he was healthy" //Harvey Danger
Det finns 10 sorters människor - de som förstår det binära talsystemet och de som inte gör det

Permalänk
Medlem

Jag kände på en blå idag, riktigt härlig.

Visa signatur

Antec SLK3000B ·|· MSI K8N Neo Platinum ·|· AMD Athlon 64 3200+ ·|· 1024 MB DDR ·|· nVidia Quadro2 ·|· FSP 400W ·|· 690 GB disk ·|· Logitech UltraX flat ·|· Gentoo linux

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CeeL
Kan någon som har denna lur svara på om man kan ha klockan lysande i den yttre displayen hela tiden eller om den alltid släcks när man inte rört den på ett tag.

Alltså, jag vill kunna kolla klockan genom att dra upp mobilen ur fickan utan att behöva trycka på något eller öppna den.

Den yttre skärmen lyser tyvärr endast ett tag, i alla fall med de inställningar jag provat. Det är lite trist, skulle vilja ha så man ser om man fått något meddelande eller så. Men förhoppningsvis så kommer det någon uppdatering av fw så man kan ändra detta.

Annars är jag jättenöjd med telefonen, lite dålig kamera, men det behöver jag inte tack vare digitalkamera.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gyppo
Annars är jag jättenöjd med telefonen, lite dålig kamera, men det behöver jag inte tack vare digitalkamera.

instämmer - kameran är helt duglig utomhus men inomhus så blir det inge bra bilder alls.

Permalänk
Medlem

ingen med en z610 låst till 3?

Visa signatur

Vatten kyler bäst

Permalänk
Medlem

fakta från en som säljer den:
3 har ensam rätt på den rosa, ENDAST den rosa.. övriga operatörer har den i svart.. och vissa har den i turkos..

den är released i sverige för fullt.... säljer som smör i solsken.. ..

Visa signatur

-elm-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av elmacoo
fakta från en som säljer den:
3 har ensam rätt på den rosa, ENDAST den rosa.. övriga operatörer har den i svart.. och vissa har den i turkos..

den är released i sverige för fullt.... säljer som smör i solsken.. ..

de phonehouse butiker jag varit inne i har alla sagt att svart och rosa är för 3. flera forum rapporterar samma sak.

Visa signatur

Vatten kyler bäst

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gyppo
Den yttre skärmen lyser tyvärr endast ett tag, i alla fall med de inställningar jag provat. Det är lite trist, skulle vilja ha så man ser om man fått något meddelande eller så. Men förhoppningsvis så kommer det någon uppdatering av fw så man kan ändra detta.

Annars är jag jättenöjd med telefonen, lite dålig kamera, men det behöver jag inte tack vare digitalkamera.

Ok, surt.
W710 kan man ju ställa in yttre skärmen i ett "alltid på"-läge, men det kan man allstå inte på z610 då. Dumt att ta bort sådan funktionalitet.

Visa signatur

"The Marlboro man died of cancer, and he wasn't a rocket scientist when he was healthy" //Harvey Danger
Det finns 10 sorters människor - de som förstår det binära talsystemet och de som inte gör det

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xtrem
de phonehouse butiker jag varit inne i har alla sagt att svart och rosa är för 3. flera forum rapporterar samma sak.

på tre's hemsida finns endast den blå och rosa att köpa... av vad jag kan se iaf..

Permalänk
Medlem

svart finns inte i någon affär ännu, men enligt de på phonehouse så är den bara för 3 när den kommer

Visa signatur

Vatten kyler bäst

Permalänk
Medlem

Någon som har en z610 kanske kan hjälpa mig med detta. Köpte en för 2-3 veckor sedan, men igår när jag skulle ta kort så upptäckte jag att det inte finns någon zoom på kameran.

Testade runt lite med olika inställningar, och med panorama, ramar och sekvenstagningsfunktionen på så kan jag zooma. Men jag kan inte zooma när jag har den i "normal"läge. Någon som vet omd et ska vara så?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xtrem
de phonehouse butiker jag varit inne i har alla sagt att svart och rosa är för 3. flera forum rapporterar samma sak.

Arbetade som säljare på Tre för inte så länge sedan...
Vi hade enbart den rosa då, jag fick ingen information om den svarta. Men jag tror onekligen inte att dem även har beslag på den svarta modellen.

3 har en logga på den nedre delen utav skalet, ingenting annat. Synd bara att den är sönder-brandad som alla andra telefoner dem släpper...

Visa signatur

❤️ Aruba, EdgeRouter, HPE, macOS & Armbian

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cj
Arbetade som säljare på Tre för inte så länge sedan...
Vi hade enbart den rosa då, jag fick ingen information om den svarta. Men jag tror onekligen inte att dem även har beslag på den svarta modellen.

3 har en logga på den nedre delen utav skalet, ingenting annat. Synd bara att den är sönder-brandad som alla andra telefoner dem släpper...

Alla tre färgerna bör komma ut. Varför skulle SE annars göra en telefon i tre olika färger. Tror inte 3 har råd att be SE att göra telefonen i två färger som enbart är för 3. Möjligtvis kan 3 ha monopol på den rosa tillsvidare. Vad vet jag?

Permalänk
Medlem

det är ju inte i hela världen som rosa och svart inte säljs. kanske bara är i sverige.
den röda K750i hade ju någon återförsäljare/operatör (phonehouse/telenor?) ensamrätt på.
V800i hade Vodafone 6mån ensamrätt på innan Z800 fick släppas.

Visa signatur

Vatten kyler bäst

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gyppo
Någon som har en z610 kanske kan hjälpa mig med detta. Köpte en för 2-3 veckor sedan, men igår när jag skulle ta kort så upptäckte jag att det inte finns någon zoom på kameran.

Testade runt lite med olika inställningar, och med panorama, ramar och sekvenstagningsfunktionen på så kan jag zooma. Men jag kan inte zooma när jag har den i "normal"läge. Någon som vet omd et ska vara så?

det går endast att zooma i 640x480

Permalänk

Köpte min idag, 1990:- olåst, priskrig mellan elgiganten och media markt

Rätt prisvärt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nergyconny
Köpte min idag, 1990:- olåst, priskrig mellan elgiganten och media markt

Rätt prisvärt

Intressant...Köpte du den hos EG eller Mediamarkt? Var det fast pris eller fick du prata till dig priset?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nergyconny
Köpte min idag, 1990:- olåst, priskrig mellan elgiganten och media markt

Rätt prisvärt

Skaplig förlust de gör på varje lur. Skulle tro de köper in dem för 2000 kr ex moms cirkus.

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [!]
Intressant...Köpte du den hos EG eller Mediamarkt? Var det fast pris eller fick du prata till dig priset?

Fast pris, tror dock att det bara va idag och igår dom hade så billiga priser, men åk in och kolla ni som vill ha.

Köpte på EG.

Permalänk

Den svarta finns att köpa nu, köpte min från 3 i förra veckan, fick den i måndags.

Visa signatur

/R
"I plan to live forever, or die trying"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aresseitch
Den svarta finns att köpa nu, köpte min från 3 i förra veckan, fick den i måndags.

kan man köpa den löst? alltså utan kontantkort eller abonnemang? ifall man måste köpa med kontantkort är den låst till 3 ?

Visa signatur

i9 9900k - Asus 1070 Strix - 32 GB RAM - 1TB Samsung SSD m.2 + 500gb WD m.2

Permalänk

Nej, finns inte att köpa löst och ja, den är låst till 3. Fast det borde väl gå att låsa upp den?

Visa signatur

/R
"I plan to live forever, or die trying"

Permalänk
Medlem

har köpt från 3 nu, om nån vet om det går o låsa upp en z610i, pls skriv ^^

Visa signatur

i9 9900k - Asus 1070 Strix - 32 GB RAM - 1TB Samsung SSD m.2 + 500gb WD m.2

Permalänk

Skulle vilja köpa en sån här mobil. Någon som vet var man hittar ett exemplar? Har en gammal, men den bråkar vid laddningen. Spelar ingen roll om man köper nytt batteri

Permalänk

Du får nog kolla begagnat på tradera, blocket, ebay osv.

Tror inte det kommer va lätthittat dock.

Sen är den väl så pass gammal så den kommer väl inte gå att använda om något år eller nått?.

Tveksam till att den kör annat än 2g samtal och 3g data.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows