Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pauq
vecka 48 på toys r us

Är det nån som vet hur det blir med nya DVD-playbacken? Om jag köper en nu och väntar ett halvår, kommer min kunna ha DVD playback eller måste jag köpa en ny

Du måste köpa en ny

Visa signatur

Fractal Design Define R4 || Asrock Z77 Extreme4 || Corsair HW 650W || Antec Kuhler H2O 620 || Intel i5-2500K @4GHz || 8GB Corsair Vengeance PC3-12800 || Sapphire HD7950 Vapor-X @ 1000/1400Mhz

Permalänk
Medlem
Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem

Trodde nog Zelda skulle få 10 av IGN eller Gamespot... Oväntat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pauq
vecka 48 på toys r us

Är det nån som vet hur det blir med nya DVD-playbacken? Om jag köper en nu och väntar ett halvår, kommer min kunna ha DVD playback eller måste jag köpa en ny

Jag är inte säker, men jag har för mig att DVD-playback bara skulle komma i Japan.

Permalänk
Medlem

IGN har lagt upp sin video review av Zelda: Twilight Princess.
http://media.wii.ign.com/media/748/748589/vids_1.html

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crull
Jag är inte säker, men jag har för mig att DVD-playback bara skulle komma i Japan.

Det var det som det ryktades om först, men det ska tydligen komma Wii med DVD-playback till resten av världen också.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hej980
Trodde nog Zelda skulle få 10 av IGN eller Gamespot... Oväntat.

Verkar som ljudet och grafiken drar ner på betygen. Hade nog lätt blivit 10/10 om grafiken var tänkt för wii och ljudet var mer påkostat.

Permalänk
Medlem

Att det Zelda inte hade orkester gjorde nog en del besvikna, jag bland annat ^^, men jag tvekar inte att Nintendo har bra musik ändå.

En sak som är roligt dock är att Zelda är en portning från GC och ändå är det snyggaste release-spelet till Wii

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem

Den musiken jag hört ur nya Zelda knäcker ju iallafall... Tror nog jag kommer ge det 11/10 ;).

Permalänk
Medlem

Jag tror inte jag kommer hinna ge det ett betyg, jag kommer få ett anfall och dö lycklig.

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk

Hmm... Zelda verkar vara det enda bra spelet till Wii och det släpps till gamecube om några veckor. Ett gamecube får man för ett par hundralappar. Jag lär köpa ett gamecube och ett gäng spel + nya Zelda för en tusenlapp.

Hur kan dom släppa wii spel utan widescreen eller 480p stöd. Xbox och ps2 spel utan 480p ser ju riktigt eländiga ut på en lcd. Nya rayman verkar ju coolt men det saknar helt stöd för ovan och inga spel över internet. Jag hoppas någon annan stjäl nintendos gamepad idé och genomför den på en vettig konsol.

Jag tror xbox360 kommer att sälja som smör nu. PS3 presterar sämre på alla gemensamma spel och har endast resistence som hit.

Jepp, gamecube är det som gäller.

Visa signatur

dualsata2| A64 3500+ 2,7 ghz | Cruical ballistix 2 gig DDR 4000 | jag hatar Nvidia 8800GTS 100% buggar (nu 5% och gudomligt 660/1044)|Windows XP Pro | Proff deluxe - kungen av vattenkylning| 480 W Hiper typeR nätagg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mud
Kolla in gamespot, dom gav zelda 8.8 and 10 möjliga, hela forumet översvämmas nu av fanboys som vill döda jeff som gjorde testet, eller i allafall kalla honom fetto.

jag tror i vilket fall att det är ett finfint spel!

hehehehehehheheeheheheh
jag är bland de fanboys hehehhe fast jag har inte skrivit något elakt till honom men jag hoppades att han skulle ge Zelda 10..

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av drjens
hehehehehehheheeheheheh
jag är bland de fanboys hehehhe fast jag har inte skrivit något elakt till honom men jag hoppades att han skulle ge Zelda 10..

Alla verkar blivit galna av den där recentionen
http://gstp.ytmnd.com/

Visa signatur

Fractal Design Define R4 || Asrock Z77 Extreme4 || Corsair HW 650W || Antec Kuhler H2O 620 || Intel i5-2500K @4GHz || 8GB Corsair Vengeance PC3-12800 || Sapphire HD7950 Vapor-X @ 1000/1400Mhz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Var det en fråga eller bara lite allmänt skrytkonstaterande?

nee, om du läser mitt tidigare inlägg, där jag frågade om, om det var "safe" att köpa en Wii från staterna, och så var det nån som frågade varför skulle jag göra det för då den släpps i Sverige nästan samtidigt

Visa signatur

Asus Maximus x38, Q6600@3200mhz(1.3v),HD4870x2, 4gb OCZ reaper PC6400, Antec P182+Corsair HX620, velociraptor 150gb

Permalänk
Medlem

ps förstår att många på ett sätt har blivit lite upprörda eftersom väntandet på detta Zelda spel har varit lång och de flesta förväntar sig ett fantastigt spel (inräknat mig själv)
Men man kan tyvärr inte tracka jeff heller eftersom man inte har spelat det själv än heheh

ansåg att denna artikel var ett värdigt betyg
http://wii.ign.com/articles/746/746691p3.html

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii

Permalänk
Permalänk

Någon som var på webhallenköret nu i veckan och kan säga hur den nya kontrollen fungerar?

Visa signatur

xbox 360

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anonymanvändare
Någon som var på webhallenköret nu i veckan och kan säga hur den nya kontrollen fungerar?

jag testade nunchucken bara, orkade inte stå i kö. Den var otroligt skön.

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chrille_22
De enda kontrollportar som finns är för 4st gc kontroller. classic controllen pluggas liksom nuntchuken in i wiimoten som sänder trådlöst via bluetooth till ditt wii.

Ok, tack för infon

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=35733550

YES köpte mig en wii tröja.

jag vet onödiga pengar.. men vad gör inte en fanboy!?

han har visst några andra till i andra färger.. AHAH!

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem

Usch vilken ful grå färg på t-shirten annars var den rätt häfftig!

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Doodle
Usch vilken ful grå färg på t-shirten annars var den rätt häfftig!

kanske gör sig bra på mig

bild med tröjan på mig kanske eventuellt kan komma upp

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem

Nu börjas det!

Sports Pack
http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=59009&lan...

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk

ohhh, Nice!

Visa signatur

xbox 360

Permalänk
Medlem

Haha vad coolt inte något jag skulle köpa, men säkert något för de äldre/prylbögar

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nyarlathotep
Hmm... Zelda verkar vara det enda bra spelet till Wii och det släpps till gamecube om några veckor. Ett gamecube får man för ett par hundralappar. Jag lär köpa ett gamecube och ett gäng spel + nya Zelda för en tusenlapp.

Hur kan dom släppa wii spel utan widescreen eller 480p stöd. Xbox och ps2 spel utan 480p ser ju riktigt eländiga ut på en lcd. Nya rayman verkar ju coolt men det saknar helt stöd för ovan och inga spel över internet. Jag hoppas någon annan stjäl nintendos gamepad idé och genomför den på en vettig konsol.

Jag tror xbox360 kommer att sälja som smör nu. PS3 presterar sämre på alla gemensamma spel och har endast resistence som hit.

Jepp, gamecube är det som gäller.

Vad jag vet har den både widescreen och 480p stöd, dessutom är GCn i princip död och det lär inte släppas många nya spel till den. Det finns ju iofs många bra spel sen tidigare så det kan nog vara värt ett köp om man gillar dom.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raxor
Vad jag vet har den både widescreen och 480p stöd, dessutom är GCn i princip död och det lär inte släppas många nya spel till den. Det finns ju iofs många bra spel sen tidigare så det kan nog vara värt ett köp om man gillar dom.

Men de går att spela på Wiin också

Och ja, de flesta spel har widescreen och 480p stöd, bland annat Rayman.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lord Moses
Men de går att spela på Wiin också

Och ja, de flesta spel har widescreen och 480p stöd, bland annat Rayman.

Och Zelda med tror jag

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raxor
Och Zelda med tror jag

Ja givetvis. Det enda jag kommer på som inte har 480p-stöd är trauma center

Permalänk

Rayman Raving Rabbids8.3
The lack of progressive-scan support is puzzling, which is why our graphics score took a hit. Still, the game features beautiful art and superb bunny character design.

Visa signatur

dualsata2| A64 3500+ 2,7 ghz | Cruical ballistix 2 gig DDR 4000 | jag hatar Nvidia 8800GTS 100% buggar (nu 5% och gudomligt 660/1044)|Windows XP Pro | Proff deluxe - kungen av vattenkylning| 480 W Hiper typeR nätagg