Permalänk
Medlem
Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av karpo
Jali, har du några problem med lagg med controllern? Några har whinat om det verkar det som.

nej jag har inte upplevt nat storre lagg eller liknande, bra reaktion mellan spelen. Fast nu har jag ju bara GT Pro och Wii sports, kanske att nat mer kravande spel skulle lagga. Aterkommer om jag marker nat, men an sa lange ar allt fint

Visa signatur

1. MacBook Pro | Dual 2.53 Ghz | 250 GB | 4 GB ram |
2. Asus Eee PC | 0.9 Ghz | 4 GB | 1 GB ram |

Permalänk
Medlem

skönt att höra

Visa signatur

"When i was a kid i had an imaginary friend and i used to think that he went everywhere with me.
And that i could talk to him, and he could hear me, and that he could grant me wishes and stuff.
Then i grew up, and i stopped going to church." - Jimmy Carr

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jali
nej jag har inte upplevt nat storre lagg eller liknande, bra reaktion mellan spelen. Fast nu har jag ju bara GT Pro och Wii sports, kanske att nat mer kravande spel skulle lagga. Aterkommer om jag marker nat, men an sa lange ar allt fint

Hur är Gt Pro?

Ge oss lite förstahands information skulle du vara snäll. Är det kul? Plus och minus?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NAD
Finfint

Här är en kille som retas lite...
http://www.youtube.com/watch?v=c6s6UOSIlzw

usch vilken sanslöst jobbig snubbe, direkt när han visar wiimoten så får han ett sånt äckligt smil så man bara fattar att han måste älska att få uppmärksamhet. brrrrr... jag är inte den som slåss, men direkt när jag såg honom ville jag bara skada fanskapet.

tolka nu inte det här som att jag är avundsjuk för att han har wiin . kommer ändå inte att köpa den förrän jag flyttat och fixat en större tv (spela wii på 20" är slöseri imho)

Permalänk
Medlem
Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sl0w
http://www.webhallen.com/list_group.php?avd=1&group=717

när tror ni man måste börja köa?

Skulle gärna köa om det inte var så att jag hade en massa tentor just då

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk

Vet någon om man kan importera wiimotes för att användas med en svenskköpt Wii? De är ju ganska mycket billigare utomlands.

Visa signatur

Om man tänker en tanke, så är den tanken inte den tanke man tror att man tänker. Utan det är den tanke som får en att tro att man tror den tanke man tror att man tänker.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iDEOT
usch vilken sanslöst jobbig snubbe, direkt när han visar wiimoten så får han ett sånt äckligt smil så man bara fattar att han måste älska att få uppmärksamhet. brrrrr... jag är inte den som slåss, men direkt när jag såg honom ville jag bara skada fanskapet.

tolka nu inte det här som att jag är avundsjuk för att han har wiin . kommer ändå inte att köpa den förrän jag flyttat och fixat en större tv (spela wii på 20" är slöseri imho)

heh, jag hade varit rätt kaxig om jag skaffat ett Wii + Z:TP två dagar före releasedagen

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem

När kommer andra skeppningen i USA? Någon som vet?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sl0w
http://www.webhallen.com/list_group.php?avd=1&group=717

när tror ni man måste börja köa?

nu

Visa signatur

ubuntu 16.04

Permalänk
Medlem

Såå, nu har i.a.f. en pajat sin tv genom att råka kasta kontrollen på den.
http://forums.somethingawful.com/showthread.php?s=&threadid=2...

Permalänk

Vad är remmen gjord av?, garnystan eller något annat klent material.

Permalänk
Medlem

jävlar vad han måste ha tagit i

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mud
Hur är Gt Pro?

Ge oss lite förstahands information skulle du vara snäll. Är det kul? Plus och minus?

Gt pro ar ratt skoj, har klarat beginner mode nu. Det roligaste ar att kora med "ratten" den ger en bra kansla och direkt respons. Det finns iallafall mycket bilar och banor, samt uppgraderingar. Spelkanslan ar dock inte battre an andra nya bilspel, och grafiken ar lite samre an andra spel for wii'n.

Visa signatur

1. MacBook Pro | Dual 2.53 Ghz | 250 GB | 4 GB ram |
2. Asus Eee PC | 0.9 Ghz | 4 GB | 1 GB ram |

Permalänk
Medlem

hehehe:D

Permalänk
Medlem

Woo har en förbokning typ 4:e plats i den butik jag bokade i, kommer sitta dag1 och lira som en galning. Måste bara få tag på komponentsladdar dock, verkar som att bilden ser förjävlig ut med composit på plasma/lcd.

Visa signatur

"When i was a kid i had an imaginary friend and i used to think that he went everywhere with me.
And that i could talk to him, and he could hear me, and that he could grant me wishes and stuff.
Then i grew up, and i stopped going to church." - Jimmy Carr

Permalänk
Medlem

min wii nerpackad redo att skickas

Visa signatur

Ryzen 7800X3D
32GB DDR5
RX 7900XT

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SectionX2
min wii nerpackad redo att skickas

Snygga Spiderman lakan

Visa signatur

PSN: nickeswe
XBL: Jixel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sl0w
http://www.webhallen.com/list_group.php?avd=1&group=717

när tror ni man måste börja köa?

Jag kommer nog att börja ~kl 18:00. Alla eutiaster har ju redan bokat för månader sedan i andra butiker. Alltså tror jag det kommer vara relativt lågt tryck på webbhallen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av radical2000
Snygga Spiderman lakan

haha killen i USA måste vara värsta geeken, men hjälpe rmig gör han

Visa signatur

Ryzen 7800X3D
32GB DDR5
RX 7900XT

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Jag kommer nog att börja ~kl 18:00. Alla eutiaster har ju redan bokat för månader sedan i andra butiker. Alltså tror jag det kommer vara relativt lågt tryck på webbhallen.

Jo och dessutom är det Sverige vi snackar om, finns inte så mycket folk som vill stå i kö att det blir flera dagars väntan

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blahhzt
Såå, nu har i.a.f. en pajat sin tv genom att råka kasta kontrollen på den.
http://forums.somethingawful.com/showthread.php?s=&threadid=2...

en avprickad på listan då.

http://www.1up.com/do/feature?cId=3155292

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Jag sitter på helspänn och väntar på första cancer-fallet

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem

Jali: Hur upplever du wii sports, tänkte på bl.a när man slår med slagträet i baseboll. Har sett på filmer att det ser ut som att det släpar efter lite när man slår snabbt, är det så eller ser det bara ut så?

En annan grej, i bowling... vad händer om du svingar armen jättefort och släpper knappen försent, åker klotet upp i taket då? Troligen inte, men kul å veta

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Jag kommer nog att börja ~kl 18:00. Alla eutiaster har ju redan bokat för månader sedan i andra butiker. Alltså tror jag det kommer vara relativt lågt tryck på webbhallen.

Jag kommer nog börja köa på onsdagkväll eller torsdag morgon, tror det är många entusiaster som missat bokningen

Permalänk
Medlem

någon som vet om Siba eller Elgiganten får in Wii på premiärdagen?

Visa signatur

4790K@4.5ghz, 16GB DDR3, GTX 1060 6GB.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NAD
Jali: Hur upplever du wii sports, tänkte på bl.a när man slår med slagträet i baseboll. Har sett på filmer att det ser ut som att det släpar efter lite när man slår snabbt, är det så eller ser det bara ut så?

En annan grej, i bowling... vad händer om du svingar armen jättefort och släpper knappen försent, åker klotet upp i taket då? Troligen inte, men kul å veta

jo slagtraet kan va lite efter ibland faktiskt har jag markt, daremot ar det battre pa dom andra spelen, tex bowling flyter pa perfekt.

Pa bowling kan man tappa klotet bakom sig och sa, men har inte provat nagra extrema moves an, ska testa nar jag kommer hem fran jobbet. vill hem och spela nu.

Visa signatur

1. MacBook Pro | Dual 2.53 Ghz | 250 GB | 4 GB ram |
2. Asus Eee PC | 0.9 Ghz | 4 GB | 1 GB ram |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sl0w
Jag kommer nog börja köa på onsdagkväll eller torsdag morgon, tror det är många entusiaster som missat bokningen

Får väl kila över någon rast och titta hur läget ser ut, tar ju bara 2 minuter med tåget :S
Alternativt ringer du mig och ger statusreport (=

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SectionX2
min wii nerpackad redo att skickas

det är inga regioner på spelen längre eller?

och ström-adaptern, klarar den 230v / 50hz?