Permalänk
Robot

MacBook 13.3" 1.8 Ghz CD 512Ram

Min underbara vita MacBook som kom i september.

Den var helt över förväntan....!

Har också lagt till bilder på min Samsung 32" plus mina Harman Kardon Sound Sticks II som jag har kopplat till min macbook

Besök albumet: MacBook 13.3" 1.8 Ghz CD 512Ram av Snook

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Dom är så söta <3

Visa signatur

GA-Z97X-GAMING 3 | Core i7 4790K 4,0GHz | BallistiX Sport 16GB |
Asus Rog Strix 1080 TI OC 12GB | Crucial MX100 256GB+512GB SSD | Fractal Design Define R5 | EVGA SuperNova G2 850W |

Permalänk
Medlem

521 mb ram?

Visa signatur

Jag har en dator.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ExoduZ
521 mb ram?

Peter Meter?

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gr1ng0
Peter Meter?

521 mb ram?

Visa signatur

Jag har en dator.

Permalänk
Medlem

Alltså dessa datorer är så grymt snygga och layouten på skrivbordet plus dess funktion är riktigt snyggt. Men har jag fel när jag tror att Mac inte presterar lika bra i spel osv som Windows? För övrigt skulle jag också vilja ha en Mac som surf- och chatt dator. Men jag får nöja mig med min tills ekonomin är god nog för det!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knife
Alltså dessa datorer är så grymt snygga och layouten på skrivbordet plus dess funktion är riktigt snyggt. Men har jag fel när jag tror att Mac inte presterar lika bra i spel osv som Windows? För övrigt skulle jag också vilja ha en Mac som surf- och chatt dator. Men jag får nöja mig med min tills ekonomin är god nog för det!

Mac är bättre i prestandan då dom inte "dippar" lika mkt som en pc... Finns ingen bättre maskin till att redigera bilder och producera musik!

Visa signatur

Jag har en dator.

Permalänk
Medlem

Okej. Jo, man kanske kan ha två datorer då... En pc för att spela spel med och lite annat som lagringsmedia och en mac för att surfa och behandla musik etc.

Permalänk
Medlem

Om man ändå bara ska surfa och chatta, varför inte köpa en billig PC-laptop för halva priset av en MacBook?

Visa signatur

. . : : [HeAsE] : : . .
3DMark06: 12199 poäng
C2D Q6600 @ 3,0 GHz, ASUS P5KR, 4096 MB PC6400, ASUS 8800GT 512 MB, 500 GB+500 GB(ext), Antec Sonata III

Permalänk

..för man kanske söker en framtidssäkerhet+kvalitet+säkerhet+design som en mac faktiskt ger.

och man kanske inte vill hjälpa MS att utöka sin makt..

Visa signatur

TRöTT På iNGET TRöTT På ALLT

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FjäskarN
..för man kanske söker en framtidssäkerhet+kvalitet+säkerhet+design som en mac faktiskt ger.

och man kanske inte vill hjälpa MS att utöka sin makt..

Även om jag inte gör det, så kan jag faktiskt surfa och chatta med min gamla P3 600 MHz också... Nu är jag på jobbet och här sitter jag med en P2:a. Chatta och surfa är nog på gränsen, dock... Men det hade nog en Mac av samma årsmodell känt av. Framtidssäkerheten kan nog inte användas som argument då.

Kvar finns alltså säkerhet (menar du mot virus och intrång?) och design. Kvaliteten kan du nog hitta för en billig peng ändå. Men jag förstår hur du tänker.

5000 för inbyggt virusskydd och snygg design... Kan vara värt det, faktiskt. Men inte om man bara surfar.

Visa signatur

. . : : [HeAsE] : : . .
3DMark06: 12199 poäng
C2D Q6600 @ 3,0 GHz, ASUS P5KR, 4096 MB PC6400, ASUS 8800GT 512 MB, 500 GB+500 GB(ext), Antec Sonata III

Permalänk
Medlem

din lilla ponny sluta gnäll! Vill också ha en sån! Grymt snygg o stilren. Den kanske är lite dyr, men jag betalar gärna lite extra för snygg design o kvalite. Ska jag ha en bärbar dator så ska jag ha en från Apple. 10p från mej!

Visa signatur

♣ASUS Rampage III Gene♣Intel Core i7 930♣Corsair 4GB 1600MHz DOMINATOR DHX♣Corsair SSD 64GB♣2 8800GTX SLI♣Tt 850W♣1TB lagring♣CPU EK Supreme HF♣GPU EK FC88 GTX♣Radiator XSPC RS360♣Tank Swiftech MCRES-Micro♣Pump - Swiftech MCP655 (Laing D5)♣Chassi Lian Li V1000♣

Permalänk
Medlem

Har tänkt att köpa en macbook länge nu, tror att jag skall skaffa den till sommaren.

Såg att du hade ett par soundsticks. Har själv tre par sådana till datorerna hemma. Älskar ljudet, helt underbart bra!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kaleim
Dom är så söta <3

Permalänk
Medlem

Gillar skarpt att du tog ett kort på skärmen när det är snooker på eurosport hehe!

Visa signatur