Command and Conquer 3: Tiberium Wars

Permalänk

Jo det kan blandas mechs och tanks men jag tycker det verkar mycket konstigt att vad som blev mech skulle gå tillbaka till tank. Futuristiskt --> mindre futuristik == konstigt. :S Det du tänker på är svävarfordon med missiler. Inte tank direkt men svävare vilket är en fin sak. Mammutvangnar fanns dock inte direkt vilket är synd eftersom mammuten är en så speciel enhet för cnc spelet att den måste finnas med.

vad är R&D? :S Det verkar finnas en del pengar med tanke på nods teknologi. Emp-känsliga saker känns som att det inkluderar stealth-teknologi och avatar-mechs.

Visst vi har inte sett alla enheter ännu men det känns som om dom flesta har avslöjats för nod & gdi. Mammut, predator tank, pitbull buggy, zontrupp, orcagrej, commandosoldat, raketsoldat, juggernought, apc, båtar.

Visa signatur
Permalänk
Entusiast

Vad ni än säger så är jag inte det minsta orolig för att C&C3 kommer bli ett grymt multiplayer spel.

Och en del av kritiken ovan är väldigt svag, t.ex så har NOD laser turrets, och det hade varit tråkigt med bara mechs. Det finns även Stealth generatorer osv

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

@Firkraag
Jo visst men var är alla tiberium varelser tex? Vad hände med Cabal och alla hans cyborgs?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vi har inte sett allt ur spelet än om ni skulle tro det.

Permalänk

Jag ser fram emot detta spel hoppas att dom släpper hårdvarukraven snart... och att dom inte är allt för höga!

Någon som vet när demon kommer? det är ju snart mars

*/Karl

Permalänk

Tripods aka annihil8or.

Visa signatur

AMD X2 4000+, 4096 MB Corsair Value, Leadtek 8800GT 512MB, GIGABYTE GA-MA770 DS3, ANTEC P180

Permalänk
Medlem

Hmm, inga rykten om va som kommer å krävas av burken? =/

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Entusiast

Har väl postat det tidigare,

[i]- Minimum PC specs are 1.8 GHz, 512MB RAM and a GeForce 3 64mb video card. [/i]

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag
Har väl postat det tidigare,

[i]- Minimum PC specs are 1.8 GHz, 512MB RAM and a GeForce 3 64mb video card. [/i]

Ja, och det är för att spelet ens ska gå igång.. Vad krävs för att kunna spela helvetet?

Permalänk
Inaktiv

Fan va på game förut på rasten, och till min stora förvåning låg command and conquer på topplistan låg först tillochmed, spelet har väll inte kommit ut än :S?

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yorgo_
Ja, och det är för att spelet ens ska gå igång.. Vad krävs för att kunna spela helvetet?

ah om vi ska vara realistiska detta borde få låga inställningar att flyta på.

jag gissar på 2,5ghz 1g ram, 128mb dx9 kort(bättre än gf3 )

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tlx06
Fan va på game förut på rasten, och till min stora förvåning låg command and conquer på topplistan låg först tillochmed, spelet har väll inte kommit ut än :S?

Vanliga person: Frågar en som jobbar på game.
Sweclockersforumräv: Springer snabbt hem till datorn och frågar på internet.

Nej, det har inte kommit ut ännu.

Visa signatur

CPU: i7-4790K MB: Asus Z-97AR RAM: 16GB 1866MHz GPU: Gigabyte GTX 970 G1 Gaming PSU: Evga G2 850W SSD: Samsung 850 EVO 500GB, Crucial MX100 256GB Skärmar: Benq XL2420Z 144Hz, Benq GW2470H IPS Tangentbord: CM Quickfire Rapid-I Brown Mus: Zowie ZA11 Musmatta: Zowie P-SR

Battlelog BF4: http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Manmore/stats/92...

Permalänk
Inaktiv

Flygplan

Stressad person som är sen till samhällslektionen och som inte orkar stå i en kö på 5 personer går istället till lektionen för att inte komma ännu mer för sent...

Förlåt för jag fråga då...

Permalänk
Entusiast

demot släpps den 26:e. Äntligen får man pröva vad man längtat efter

Visa signatur

Permalänk
Medlem

26:e februari?

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem

demo?!?!

Edit: Nice! Det verkar stämma
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=17890

Perfekt när man har sportlov då

Permalänk
Medlem

Damn vad nice!

Helt klart laddas ned och spelas tills ögonen blöder, och sen lite till!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zAjben
Damn vad nice!

Helt klart laddas ned och spelas tills ögonen blöder, och sen lite till!

Oh ja jag hoppas man får köra minst 1 mission från båda lagen (helst alla 3). Kane återuppstår på måndag GDI scum!!!

Visa signatur

MSI MPG X870E Carbon WiFi| AMD Ryzen 9 9800X3D@5,4 GHz locked| MSI MAG Coreliquid A15 360| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-37-37-50| MSI RTX 4090 Suprim X| Asus ROG PG32UCDM QD-OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Entusiast

Demot ska tydligen innehålla 3 missions, en från varje lag

Hade nog hellre sett en tutorial+skirmish demo däremot, som de gjorde med BFME2.

Och, NOD forever!!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag
Demot ska tydligen innehålla 3 missions, en från varje lag

Hade nog hellre sett en tutorial+skirmish demo däremot, som de gjorde med BFME2.

Och, NOD forever!!

Glada nyheter! Aaah ett skirmish hade sett fint ut men helst inte möjlighet att få spela alla enheter. Lite av en överraskning måste man ju få.

Visa signatur

MSI MPG X870E Carbon WiFi| AMD Ryzen 9 9800X3D@5,4 GHz locked| MSI MAG Coreliquid A15 360| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-37-37-50| MSI RTX 4090 Suprim X| Asus ROG PG32UCDM QD-OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk

Stackars mig kan inte spela förräns min första egna dator anländer och den har blivit försenad och kommer inte förräns 10-16 dagar.

Visa signatur
Permalänk
Entusiast

Spelet är recenserat redan

PC gamer i USA har tydligen kunnat recensera på nått sätt

90/100

källa: http://www.gamereplays.org/community/index.php?showtopic=2002...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Uhh, såg precis den nya filmen. Det skriker generals över det hela. Alla orealistiska explosioner, massförstörelsevapen som förstör allt på skärmen osv.

Fan fan fan, fram tills att jag såg den hade jag hopp.

Visa signatur

CPU: i7-4790K MB: Asus Z-97AR RAM: 16GB 1866MHz GPU: Gigabyte GTX 970 G1 Gaming PSU: Evga G2 850W SSD: Samsung 850 EVO 500GB, Crucial MX100 256GB Skärmar: Benq XL2420Z 144Hz, Benq GW2470H IPS Tangentbord: CM Quickfire Rapid-I Brown Mus: Zowie ZA11 Musmatta: Zowie P-SR

Battlelog BF4: http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Manmore/stats/92...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flygplan
Uhh, såg precis den nya filmen. Det skriker generals över det hela. Alla orealistiska explosioner, massförstörelsevapen som förstör allt på skärmen osv.

Bara för att det grafiskt påminner om Generals behöver inte betyda att det är likadant spelmässigt och vi har inte ens sett massförstörelsevapen in-game än (iaf inte jag). C&C-serien har alltid innehållit massförstörelsevapen och blivit en grej man kännetecknar serien med, jag menar vad hade det första C&C-spelet varit utan Ion Cannon?

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flygplan

Vilken video menar du?

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skarm
Bara för att det grafiskt påminner om Generals behöver inte betyda att det är likadant spelmässigt och vi har inte ens sett massförstörelsevapen in-game än (iaf inte jag). C&C-serien har alltid innehållit massförstörelsevapen och blivit en grej man kännetecknar serien med, jag menar vad hade det första C&C-spelet varit utan Ion Cannon?

Vad hade första C&C spelet varit utan Atombomben menar du

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Bah, tydligen så var ryktena om demot falska.

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bam108
Bah, tydligen så var ryktena om demot falska.

nej.. demot kommer den 26:e

Visa signatur

Permalänk

Ion cannon? All rts spels mest skämtsamma supervapen. Räcker för att ta ut en obelisk. Knappt ett kraftverk. Har en enorm image i fiktionen men bara fånig i spelet.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Breadcrab
Ion cannon? All rts spels mest skämtsamma supervapen. Räcker för att ta ut en obelisk. Knappt ett kraftverk. Har en enorm image i fiktionen men bara fånig i spelet.

Kanske har förstärkts i spelet iofs.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM850X ATX 3.1 850W | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 5070 Ti Prime OC | 32GB 3200MHz CL16