Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Frågor om spel...

1. Är WoW krävande

2.Fins det nå bra mmog..eller mmorpg spel som man kan spela gratis?(och e bra)

3. Bra flashplayerspel som man kan köpa...som motherload...

Rösta tack

Visa signatur

Sugen på nått spännande?

Permalänk

wow är inte så krävande. Kan spelas utan lagg på pappas dator (min bror spelar) och den är en 3000+ 1024mb ram och något värdelköst grafikkort. Vet inte om det är inbyggt eller inte, men han spelar inget, så han ville inte ha något bra grafikkort iaf. Men då är självklart allt på lägsta.

Min bror spelar även på sin dator. Den har ett radeomn 9800pro 512mb ram och en 2500+, där flyter det bättre.

Visa signatur

| i5 10600k@4,7 Ghz | AMD 6800 | 4Ghz RAM | 1 TB m.2 |

Permalänk
Medlem

ahha tack

Visa signatur

Sugen på nått spännande?

Permalänk

hej! Är du en nervis!

Permalänk
Medlem

öhh...va? har det nått med frågorna elr? xD

Visa signatur

Sugen på nått spännande?

Permalänk

Guild Wars räknas inte som ett mmorpg

Och lite dåligt med alternativ i den där omröstningen, finns mycket bättre spel än WoW och GW

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk
Medlem

Vart är alternativet för EVE? Lite onödigt att göra en omröstning om du bara har ett MMORPG med i listan.

Visa signatur

· Gigabyte GA-965P-DS4 · Core 2 Duo E6300 · OCZ SOE Urban 4gb DDR2 PC6400 Kit · 2x Samsung F1 1TB SATA2 · Geforce 8800GT · Antec NINE HUNDRED · bZerk 500W Modular · Samsung 226BW 22" Wide TFT ·

Permalänk
Medlem

1. Inte direkt, kan kräva mycket minna ibland dock.
2. Guild Wars har ingen månadskostnad men kostar att köpa.
3. Vet ej.

Angående omröstningen så var jag tvungen att rösta på WoW, då det är det enda av alternativen som är ett mmorpg.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

(har med 2 mmorpg) asså guild wars är massivst

Visa signatur

Sugen på nått spännande?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0s0
(har med 2 mmorpg) asså guild wars är massivst

Det är lika mycket ett mmorpg som diablo 2, det är ett multiplayer RPG med glorifierat chatrum. Kolla på deras FAQ så står det klart och tydligt att det inte är ett mmorpg.

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk
Medlem

varför tog du bara 2 olika spel? hatar båda ^^ tacka vet jag Tibia, KalOnline och Turf Battles.. 3 riktigt roliga MMORPG

Edit: alla spelen är gratis och går att ladda ner från respektive hemsida; www.tibia.com | www.turfbattles.com | www.kalonline.com

Permalänk

Go tibia!

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CharlaN
varför tog du bara 2 olika spel? hatar båda ^^ tacka vet jag Tibia, KalOnline och Turf Battles.. 3 riktigt roliga MMORPG

Edit: alla spelen är gratis och går att ladda ner från respektive hemsida; www.tibia.com | www.turfbattles.com | www.kalonline.com

Tibia? sämre och tråkigare spel får man leta efter!

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

asså turfbattle.com? låtter lite sköldpadds aktigt men ... okej

(fresten nään inte tibia en gång till)

Visa signatur

Sugen på nått spännande?

Permalänk

Tibia e helskoj. Speciellt med knight/pally som gör en hel del skada.

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem

Guildwars är roligare lättare också.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Finlandssvensken
Tibia e helskoj. Speciellt med knight/pally som gör en hel del skada.

Ja, väldigt.

Permalänk

Wurmis

www.wurmonline.com

Sidan är dock nere nu

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

jag rösta på wow eftersom det är ett morpg.

gw är dock ett roligare spel.

Visa signatur

"The United States of America is engaged in a war against an extremist group of women and children civilians." -George Bush

Permalänk
Medlem

Go GW!!! satt den på 100 dar röstningen vi kan fortfarande vinna :D:)

Visa signatur

Sugen på nått spännande?

Permalänk
Medlem

Tibia - skönare spel får man leta efter, och turfbattles handlar inte om sköldpaddor utan det är ungefär som olika öar man kan ta över om man har en "Tribe" (clan) på öarna finns monster man kan döda för att få olika "gems" o dyl för att uppgradera vapen, skills osv... duktigt lätt att expa i början men väll uppe vid lvl 180 är det lätt att man slutar spela för det finns bara en sak att göra.. forsätta expa! man gör ingen nytta på någon av öarna i lvl 180...

Permalänk
Medlem

Tycker att Knight online är det roligaste MMORPG spelet som jag har lirat. Bäst PvP mm. Gratis är gott.

http://www.knightonlineworld.com/

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem

WoW är inte krävande någonstans. Funkar på dom mest värdelösa maskinerna.
Rekomenderar ett Mmo som du betalar för då servicen är bäst då.

Visa signatur

Tiden är alltid 17.00 någonstans i världen.

Permalänk

Att fråga "Vilket av GW och WoW är bäst?" är som att fråga "Vilken frukt är godast av Äpple och Päron?"

De kan verkas vara lika, men är helt olika spel...
skillnader osv har nog tagits upp i alla trådar där GW nämnts, för att det alltid är någon som säger "WoW är bäst, köp det ist"... gör en sökning och ta en titt i de större trådarna så bör du hitta.

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

Jag skulle snarare jämföra det som "Vilka äpplen är godast ? Röda eller bananer ?"

Guild Wars är inte ett MMORPG, WoW är det, och detta är nog den sämsta omröstningen jag nånsin sett, du kunde ha lagt till minst 5 alternativ till.

Visa signatur

PC:

| i5 2500K @4.8GHz + Corsair H70 + 2x Scythe GT 1450rpm |
| ASUS P8P67 Pro B3 | 2x GTX580 3GB SLI @900/1800/2004 |
|2x 4GB Corsair Dominator GT @2133MHz | Corsair AX1200 |
| CM HAF 932 | Dell U2711 | 120GB Corsair Force 3 |

Permalänk
Medlem

nej!

Visa signatur

Sugen på nått spännande?