Permalänk
Medlem

tangentbordet la bara av...

satt där i ubuntu och skrev lite koder i terminalen och så helt plötsligt så slytar den skriva och alla lampor på tangentbordet slutar lysa så ba happ testar annat tangentbord funkar inte. Testat både med usb och ps/2. En polare säger att jag ska chansa och starta om den men vad om det inte hjälper, då kan jag ju inte ens logga in och starta allt

Permalänk

"ey, what's the worst thing that could happen?"

Visa signatur

ASUS 8800GTS 640mb || Intel e6320 1,86Ghz @ 3,2Ghz|| Scythe Infinity || 4gb OCZ Platinum 800mhz || PSU - Hiper R 580W || Antec P182 || P5B-Deluxe || SuperPi 1MB - 14,8s || 3dMark06 -10761p

//CruZadeR

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GeneralCrusader
"ey, what's the worst thing that could happen?"

Permalänk
Medlem

det värsta som kan hända är att jag inte kan logga in och på den datorn har jag två hemsidor, en ventrilo server och en cs server. Skön känsla om man inte kan logga in då ;P

Permalänk
Medlem

Men hur skriver du detta?!

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk

nej men seriöst, varför skulle den helt random sluta fungera?

och även OM den nu har gjort det, du kan väl alltid ta ut disken och hämta dina hemsidor och alla filer du vill spara?

Visa signatur

ASUS 8800GTS 640mb || Intel e6320 1,86Ghz @ 3,2Ghz|| Scythe Infinity || 4gb OCZ Platinum 800mhz || PSU - Hiper R 580W || Antec P182 || P5B-Deluxe || SuperPi 1MB - 14,8s || 3dMark06 -10761p

//CruZadeR

Permalänk
Medlem

jag skriver detta på "familjens" dator och som tur var fungerade det när jag startade om

Permalänk

usb = rycka ut kabeln och stoppa in igen

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv