Test Drive: Unlimited - Tråden

Permalänk
Medlem

Bästa grupp-G bilen är?

Visa signatur

Amd 64 3500+ winchester, MSI k8neo 2 platinum, Leadtek GeForce 6800 Gt **** Asus G2S, Core2duo T7500 santa rosa, 2 gb ram, GeForce 8600 gt 256 mb ddr3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flraer
Bästa grupp-G bilen är?

Shelby racern, AC 428 och aston martin db5

in that order

Visa signatur

[Asus P8H67] - [Intel i2500k] - [Corsair 4gb pc10600] - [Asus 560ti 1gb]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kappy
Mer som måste joina klubben! Alla som är sugna skriv här eller i vårt forum (http://scsracers.egetforum.se/).

Här hittar ni bilder som tagits i klubben än så länge! Mycket fina grejer!

http://scsracers.egetforum.se/viewtopic.php?t=11

Hur långa wheelies kan ni göra? Jag kan få till hyfsat långa ibland fastän jag kör med tangentbord.

Visa signatur

W2000 på 108" ramspänd, VF1000SWA, Corsair RM750x, Ryzen 5 1600 @ 3,85 GHz, ASUS Prime B350M-A, CORSAIR RGB 16GB @ 2933 MHz, SSD 850 EVO 250GB, Crucial MX500 M.2 500GB, 290x Matrix

Permalänk

^^ precis som in real life*s* Korta men dock så häftigt!

Visa signatur

1975 - Slutar aldrig spela -

Permalänk
Medlem

Jag har inte kommit in på servern på hela eftermiddagen, är det så för nån mer? :/

Permalänk
Medlem

Samma här har inte kommit in heller på servern:S

Visa signatur

[AsusP7P55D[i5-760@4.00Ghz[Kingtiger2x2Gb@9-9-9-24-1600Mhz[6870@ CF]

Permalänk
Medlem

Nu kom jag in, och då är alla car delivery och fotomodell-missions återställda så jag kan göra dom igen + att min karaktär har andra kläder och rakat huvud :S
Stabilt

Permalänk

Har lite tråkigt nu men kom och tänka på hur TDU kunde blivit med DX10 grafik. Då hade man allt blivit stel som en pinne om man drog upp inställningarna på sitt high-end kort.

Blir så sugen att ja måste spela nu.

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk
Medlem

fan man väntar bara på att ens acc ska bli fuckat

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk

Bra en del ser posotivt på att spelet blir "nollat" på många sätt*s* får köra om massor av vägar besöka flertalet bilaffärer etc etc. Vet inte hur deras servrar funkar men nog borde dom ha backup på allt. Bläääää!
Men kul spel iaf!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av swesoldier
Bra en del ser posotivt på att spelet blir "nollat" på många sätt*s* får köra om massor av vägar besöka flertalet bilaffärer etc etc. Vet inte hur deras servrar funkar men nog borde dom ha backup på allt. Bläääää!
Men kul spel iaf!

Dina onlineprofiler lagras i din egen dator, bara rekorden som lagras online. Så du kan lätt göra backup varje dag på
mina dokument\Test Drive Unlimited\savegame
Så sabbas profilen är det bara att ta den senaste backupen och slänga in. Är också lätt när du ominstallerar att bara ta med mappen till nya installationen. Varje profil är dock bunden till din CDkey.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600x+Noctua NH-D15 chromax , Asus Rog Strix B650E-E, Samsung 980 Pro 1TB m.2, Kingston Fury Renegade 2TB m.2, G.Skill Trident Z5 Neo Svart 2x16GB CL32 6000, Asus TUF 7900 XT

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av swesoldier
^^ precis som in real life*s* Korta men dock så häftigt!

He, he! OK Finns det något program man kan använda så att man kan "filma" när man kör? Det hade varit rätt kul att producera en liten rulle och lägga upp på Youtube.

Jag har sett att folk gjort MotoGP- filmer tex. Då borde väl funka lika bra att göra filmer från detta spel?

Visa signatur

W2000 på 108" ramspänd, VF1000SWA, Corsair RM750x, Ryzen 5 1600 @ 3,85 GHz, ASUS Prime B350M-A, CORSAIR RGB 16GB @ 2933 MHz, SSD 850 EVO 250GB, Crucial MX500 M.2 500GB, 290x Matrix

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElWeed
He, he! OK Finns det något program man kan använda så att man kan "filma" när man kör? Det hade varit rätt kul att producera en liten rulle och lägga upp på Youtube.

Jag har sett att folk gjort MotoGP- filmer tex. Då borde väl funka lika bra att göra filmer från detta spel?

en sak som jag funderat över är när jag håller inne "C" så efter ca 3 sekunder så kommer det upp en filmkamera ikon uppe i vänstra hörnet men som samtidigt blir överkryssad, tänkte om det kanske är ngt som bara ACE kan använda eller om det är något annat?`hade var coolt om det fanns ngt inbyggt filmprogram.

Visa signatur

| MSI P55-GD65 | | Intel i5 750 @ 3Ghz | | 8GB Corsair Vengence 1600Mhz CL9 | | XFX Radeon 7970 Black Edition @ 1Ghz |
| Corsair 620W | | Antec P182 GunMetal |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElWeed

Fraps funkar väl hyggligt bra, finns demo version och fullversion.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag blir så FÖR.... på mig själv :/

Formatera burken och glömmer givetvis sparfilerna...

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB3000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
Jag blir så FÖR.... på mig själv :/

Formatera burken och glömmer givetvis sparfilerna...

Ajsing =/

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Doom
Nu kom jag in, och då är alla car delivery och fotomodell-missions återställda så jag kan göra dom igen + att min karaktär har andra kläder och rakat huvud :S
Stabilt

Kolla Game Progress. Jag satsar min GR-1 på att allt i multiplayer är avklarat...

Permalänk
Avstängd

Kan någon köpa ut VW Cab-prototypen åt mig? Jag orkar inte skjutsa alla supermodeller för att låsa upp den.

Kan köpa den för 9.999.999$ alternativ så byter vi mot Chrysler Crossfire-prototypen som jag har tillgång till.

Visa signatur

WOW SYYYGER HAR SPELAT TILL LVL 22

Permalänk

Kan man få en ny gratis sen om man säljer den? Kan tänka mig att sälja för några mille isf

Visa signatur

Rebelution Stick Figure

Permalänk
Medlem

Några nyheter om den kommande patchen? Borde den inte komma snart?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasermannen
Kan man få en ny gratis sen om man säljer den? Kan tänka mig att sälja för några mille isf

Ja du kan kvittera ut hur många som helst. Jag orkar bara inte skjutsa 40 fula modeller.

Så kan du sälja en? Skriv här då på direkten/skicka PM

Visa signatur

Permalänk

zaver, man kan bara "köpa" upplåsta bilar en gång. Men jag e villig att sälja om priset är det rätta

Sålde min ME FOUR-TWELVE och Firepower idag för 9 999 000 respektive 5 500 000

Spenderade lite av pengarna på ett fint hus för 1.9 mille också

Visa signatur

Rebelution Stick Figure

Permalänk
Avstängd
Citat:

zaver, man kan bara "köpa" upplåsta bilar en gång. Men jag e villig att sälja om priset är det rätta

Sålde min ME FOUR-TWELVE och Crossfire idag för 9 999 000 respektive 5 500 000

Skitsnack. Jag har sålt otaliga Crossfire som jag själv låst upp. Ägde som mest 3st samtidigt. Bara att åka dit och hämta en.

Visa signatur

Permalänk

Ja, men man kan inte köpa från Chrysleraffärn. Bara genom trade.

Aja, blir det nåt köp?

Visa signatur

Rebelution Stick Figure

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ja, men man kan inte köpa från Chrysleraffärn. Bara genom trade.

Kan man visst. Så jag skaffat mina 129.000.000$
Åker dit. Köper 3st Crossfire för 0$.
Lägger upp på trade för 9.999.999$

Dåligt utbud på VW Roadstern därför jag frågar efter den här.

Ja jag vill köpa. Lägg upp den nu för 9.999.999 så köper jag direkt

Visa signatur

Permalänk

Ok, lägger upp den om några min!

Edit: Till salu nu!

ahahah, såg nån idiot som sålde den för 160 000 Köpte den och tjänade storkovan

Visa signatur

Rebelution Stick Figure

Permalänk
Avstängd

Efter närmare efterforskningar ska det inte vara så att man kan köpa bilar flera gånger man vinner genom att utföra uppdrag. Att jag kan bero på att min sparfil blev korrupt, står tex att jag sålt -3499229 bilar och massa annan konstig data.

edit: bevis på att jag kan köpa flera st. http://img516.imageshack.us/img516/2918/tdunb0.jpg
Såklart heter den Firepower inte Crossfire som jag skrev flera ggr tidigare.

Visa signatur

Permalänk

Vilket är igentligen det bästa sättet att f ihop pengar ??
Har hört om nått race när man blir Pro där man kan få 100000 på några sekunder. Stämmer det ??

Visa signatur

Hello my friend. Stay awhile and listen...

Permalänk
Medlem

några sekunder är väl lite att ta i.

Permalänk
Medlem

Så här ser spelet ut för mig ibland när jag startar det:
http://i15.tinypic.com/63igk1i.jpg
Efter en reboot är allt som vanligt igen, har inte haft samma problem i nåt annat spel jag testat.
Är det spelet som är buggigt,knasig drivrutin eller mitt sprillans nya grafikkort som är kass?