Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Du skulle ju kunna kolla på datorbutiken.com
Är säker på att det är billigare där. shg.biz brukar också hålla bra priser.
Du borde välja CL5-minnen istället då låga timings inte ger nån nämnvärd prestandaökning på Core2 Duo. Varför har du valt en svart och en vit brännare? Corsair's 520W-agg skulle du kunna överväga att ta. Fast Hiper 530W skulle klara jobbet också. Men om du ändå ska lägga 900 på nätagg så kan du lika gärna ta Corsairs för det är lite bättre. Vad kör du på för upplösning? 320MB-varianten kanske är värd att ta om du typ kör på under 1600x1200.

Visa signatur

Phenom II X4 @ 3,1Ghz | 4 GB | MSI GTX 580 Twin Frozr | Corsair VX 450W

Permalänk
Medlem

Ja råka lägga till en extra dvd brännare ska bara he den svarta. jag kör plattskärm så de e väl 1280x1024 kanske lite mer när man spelar nåt spel. När har man användning för de större minnet på graffekortet igentligen har fått för mig att de e klockfrekvensen som spelar rmest roll. lutar åt att köpa ett corsair 520w. Räcker det med 520w eller måste man gå på ett 620w.

Permalänk
Medlem

520W räcker absolut!

Känns som jag skickar denna länk i varje tråd jag skriver i men folk tror ofta att allt drar jättemycket

Ultimate Overclocked PC only needs 500W power supply

Mycket grafikminne behöver du om du t ex kör på höga upplösningar och/eller kör hög kantutjämning. För dagens spel räcker 320MB gott och väl i 1280x1024 och 1600x1200 för det mesta också, men man vet ju aldrig hur det blir med dom nya spelen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

länken funkar inte, tack för hjälpen

Permalänk
Medlem

Hela theinquirer.net verkar ligga nere just nu. Kolla igen lite senare.

EDIT: Nu funkar lännken igen. Sidan var nere förut.

Visa signatur