Permalänk
Robot

Datorhörnan

Några bilder från min datorhörna i mitt rum. Om ni ger under 5 i betyg vill jag gärna höra motivering vrf! Vad tkr ni annars?

Info på Scaleo X datorn:

Intel pentium 4 3.4 ghz
Radeon X850
Soundblaster audigy 2 sz
460gb hd

Gamla datorn:

Intel pentium 2 300mhz
7gb hd

Sen vet jag inget mer om den, men den duger för ftp-server iaf!

Besök albumet: Datorhörnan av sparlund

Permalänk

Hmm.. varför har du satt dina 7.1 högtalare så att dom knappt blir mono?

Visa signatur

Vår ande då den djupnar är livets breda älv.
Den väg du går allena för bort ifrån dig själv.

Permalänk
Medlem

Har inte orkat sätta upp dom på väggen än..:P

Visa signatur

roflcopter

Permalänk

Det drog ned betyget till en fyra från mig, så nu har du anledningen.

Permalänk
Medlem

hur kan man investera i ett 7.1 system och sen inte ORKA sätta upp dem på väggen??

det ser ju bara riktigt dumt ut när du har dem står så där?
det kan ju inte låta bra...

Permalänk
Medlem

förfan ge mig 7.1 ljudsystemet om du ändå inte utnyttjar det. Sen ställ din baslåda i ett hörn istället för bara under datorbordet. Jag märkte ganska bra skillnad ...så sprid utt dina högtalare som dom ska vara och in med bashögtalaren i ett hörn och njut av musik =)..Sen varöfr ska du få högt betyg?..Du har ju inte gjort nått speciellt inte ens orkat fixa ditt 7.1 ljudsystem

Visa signatur
Permalänk
Medlem

okej jag fick det precis, har inte riktigt haft tiden att sätta upp det än, jeez.

Det ser väl prydligt och fint ut, tycker du inte det mr mad?

Visa signatur

roflcopter

Permalänk
Medlem

ska man få höga poäng pga prydligt och fint?

Visa signatur
Permalänk

Ser riktigt bra ut tycker jag, Skulle själv trivas att sitta där...

10 P från mig.

Visa signatur

MacBook Pro 13,3 M1 - 2020
iMac 21,5 4K - 2017
iPad Pro 10,5 Wi-Fi 32 GB - 2017
iPhone 13 128 GB

Permalänk
Avstängd

Hur länge har du ägt högtalarna om man får fråga?

Visa signatur

Alienware Area-51 7500

Permalänk
Avstängd

haha, håller på att modda just en sådan som "Gamla datorn" just nu:P

ta av "chassisidan" och ta ett kort, är den orginal är det ett fint chassi + nice kabeldragning:D

Visa signatur

[ Gigabyte GA-M57SLI-S4 ][ AMD Athlon 64 X2 6000+ ][ 4096 MB ][ 160 GB seagate + 2 * 250 GB spinpoint + 250 GB mybook pro ][ 22inch wide lcd, Benq ][ Creative 2.1 ][ Sennheiser HD 270 ][ steelkeys 6G ][ Razer Copperhead / intelli 3.0 (orginal) ][ Razer eXactmat + eXactrest ][ Zalman 600W HP ]
[Lånat grafikkort XD]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sparlund
okej jag fick det precis, har inte riktigt haft tiden att sätta upp det än, jeez.

Det ser väl prydligt och fint ut, tycker du inte det mr mad?

hm. Vad är det som ser prydligt ut? Kabeldragningen under skrivbordet?

Visa signatur

AMD x399M | TR 1950x | 64GB 3200Mhz | 2 x Zotac 3090

Permalänk
Avstängd

Varför jag gav 2 i poäng:

Du vet inte specen på din ena dator, du har inte byggt dem själv, din hörna är riktigt stökig men framför allt så måste du lära dig skriva.

Sen så ser det förfärligt ut på det sättet du har satt ut dina högtalare.

Permalänk
Medlem

Såhär var det angående högtalarna: Vi köper datorn genom farsans jobb, och för runt 1 spänn om dagen får man även med dessa högtalare. De har legat uppe på vinden i några år då jag inte känt behovet att använda dom, men satte ändå inte dom häromdagen. Har inte riktigt fattar hur jag ska sätta upp dom på väggen för fästena är lite knasiga. Jo ljudet är facktist helt okej om man bara lyssnar på musik och spelar spel vilket är det enda jag gör.

Helt ärligt, är det inte lite mysigt?

Visa signatur

roflcopter

Permalänk

Sånna som du gör att man hatar Hempc-systemet

Permalänk
Medlem

vrf då? Bara för att vi köpte ett högtalarsystem vi inte behövde eller använder?

Visa signatur

roflcopter

Permalänk

Jepp, folk köper in massa saker som de inte använder och det fianseras av skattepengar.

Permalänk
Medlem

Investera? Ingen fantastisk investering i min mening... Creatives högtalare får PISK av t.ex Logitech x-530 (ifs bara 5.1 men bara 699 på Computer City......)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av _simis_
hur kan man investera i ett 7.1 system och sen inte ORKA sätta upp dem på väggen??

det ser ju bara riktigt dumt ut när du har dem står så där?
det kan ju inte låta bra...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P373R
Investera? Ingen fantastisk investering i min mening... Creatives högtalare får PISK av t.ex Logitech x-530 (ifs bara 5.1 men bara 699 på Computer City......)

men strunt samma vad det kostar, just själva grejen att inte sätta upp dem och använda dem som man ska tycker jag är oklokt...
men givetvis, funkar det och sparlund är nöjd så är jag nöjd

Permalänk
Medlem

Palla bry sig om hur andra har det med sin dator. man ska väll ha det som man vill själv? och att någon är mindre smart är ganska normalt. men just därför finns det sådana här forum som hjälper en!

Visa signatur

DFI INFINITY NF Ultra M2, A64 X2 4600+ 65W, 4x1024Gb Kingston 533Mhz, NVidia GeForce 8800Ultra, 200+250Gb SATA Seagate

Permalänk
Medlem

du har verkligen fattat dedär med sorround system ..