Permalänk
Medlem

Häftigaste staden ?

Vilken är den häftigaste staden ni har varit i ?
Själv så tycker jag Buenos aires var rätt så cool.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Chicago.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Nuuk - Grönland, är nog den mest intressanta staden jag varit i.

Visa signatur

rm -rf *.blog

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

hm tough one (not:p), mest underbara är nog noordwijk/ noordwijkerhout faktiskt ligger i zuidholland - nederländerna :p... hur jävla fint somhelst:D

annars hm sthlm / spånga och salem

Permalänk
Medlem

Svårt val.

Kan nog inte bestämma mig.

Kan iaf ta en cool stad, Los Angeles.

Permalänk

Häftigaste?

hmm barcelona kanske.. Dock svenska staden är nog såklart Ljungby i småland.. skön liten stad, mycket kvälls liv mm.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Får nog lägga min vote på Tokyo med ganska god marginal, extremt stor med allt man kan tänka sig och lite till Av samma anledning är jag där just nu hehe.

Permalänk
Medlem

Montreal.
Där det bästa från Europa möter det bästa från Nordamerika.

Tänk Paris med amerikansk touch

Visa signatur

i9 9900k | bequiet! Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 | MSI Z390 Gaming Pro Carbon | 32" Philips IPS 4k Monitor | EVGA 850W G2 Supernova | Fractal Design ARC XL | 4 x Corsair ML140 | NZXT Sentry 3 Fläktcontroller|

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Värnamo är jävligt ballt.

Permalänk
Medlem

Ayia napa på Cypern, ganska så häftig stad med många goa restauranger.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Hedersmedlem

Beror ju lite på vad man är ute efter. En tekniknörd som jag uppskattade Tokyo otroligt mycket. Häftigaste jag har gjort. Sen uppskattar jag även god mat och dryck, då var min "roadtrip" i östeuropa jäkligt grymt det med, bestökte Krakow i Polen, Prag, Bratislava, Wien (rekommenderas starkt!)...

Beror på som sagt. Ett resmål som jag absolut måste utföra är att dra till Hong Kong.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

Rich, du åkte till Bratislava på sommaren va? På vintern kan det bli väääldigt deprimerande

Jag blev enormt fascinerad av St: Petersburg när jag var där. Amman i Jordanien är ganska häftig också, precis som flera andra mellanösternstäder (Jerusalem, Betlehem, Tel-Aviv osv.)

Permalänk
Medlem

Bangkok var en sjukt stor stad... Ganska häftigt att det bor mer folk i en stad än i hela Sverige (inte direkt boende då.. men inofficiella officiella siffror ;D)

Andra städer som sätt sig på minnet är Prag - helt underbar stad. Kanske inte alls häftig på samma sätt men.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hmm, svårt att säga, är det staden i sig vi pratar om eller en upplevelse som en stad kan förmedla?

Visa signatur

qw q b

Permalänk
Testpilot

Jag skulle vilja åka till San Francisco, tycker den verkar häftig med alla backar och så. Sen är den skapligt stor med

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FLAGEL
Hmm, svårt att säga, är det staden i sig vi pratar om eller en upplevelse som en stad kan förmedla?

Tja både och kanske.
Montevideo i uruguay va också rätt kul trevliga människor och gott käk.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Paris är nog den najsigaste staden jag varit i. Tyvärr kan jag inte säga Kappadokien, eftersom det inte är någon stad, och jag kommer inte ihåg vad byn där hette, men ska ni till turkiet så ta en tur dit. Mycket sten att titta på, stekhet sol och inte en tillstymmelse till vatten

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The_Fatrix
Bangkok var en sjukt stor stad... Ganska häftigt att det bor mer folk i en stad än i hela Sverige (inte direkt boende då.. men inofficiella officiella siffror ;D)

Håller med, Bangkok är en jävligt fräck stad. Så är allt så jävla billigt också

Måste bara berätta, när vi var där med familjen och åkte en båttur i en sån liten liten båt med en påmonterad V8'a :D, så helt plötsligt ser vi ett stort jävla tygtäcke mitt i slummen av Bangkok, där det är reklam för "Perssons tunna skivor"

Känner flera kompisar som även sett det där

Permalänk

Malmö, alternativt Lomma.
På andra plats kommer Skurup.

Permalänk
Medlem

Tokyo.. Efter allt jag läst och sett därifrån.. Jag har inte varit där än, men det kommer vartefter Ska dit å titta på tjejer i kanindräkt

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Häftigaste?

hmm barcelona kanske.. Dock svenska staden är nog såklart Ljungby i småland.. skön liten stad, mycket kvälls liv mm.

Är uppvuxen i Ljungby och vet inte riktigt vad du talar om... har du varit i någon annan stad (både inom och utomlands)?

Jag har inte besökt så många städer men av de europeiska jag har besökt så får nog London högst betyg på grund av att det finns ganska mycket att både se och göra där.

Permalänk
Medlem

New York City

Permalänk
Medlem

Berlin

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Moskva är det häftigaste staden jag varit i, visserrligen ganska deppig stad men det finns massor att titta på.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem

Orlando och disneyworld;)(disneyworld ligger i närheten av orlando)

Visa signatur

Jamen hejsan!

Permalänk
Medlem

Sydney är ju rätt fräck. Bangkok är ju ett rätt speciellt plejs. Singapore har också en viss charm trots den brutala värmen och fukten.

Permalänk
Medlem

Pattaya var kul, väldigt speciell stad.
Bangkok var jag inte i så mycket, men inte dumt heller.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem

Franchistown i Botswana, aldrig sett så många kakerlackor på ett och samma ställe...

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.