Permalänk
Medlem

Leksand värvar Ed Belfour

Jag är ju inte så insatt i hockey direkt men vad jag kommer ihåg från när jag var lite yngre och höll på med hockeybilder så var väl han riktigt bra? Någon som har lite mer koll på vad han duger till idag?

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/allsvenskan/arti...

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Han är ju ett uråldrigt fyllo! Varför inte värva Pelle Lindbergh istället, om man nu bara går på namnet?

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk

Jag tycker att det är kul för Leksand Go Leksand Stars!

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem

Ilja >> Eller så kan det ju vara så att han är en av de allra största målvakterna genom tiderna. Självklart är han inte lika bra som han en gång var, men att de skulle värva hnm för miljonbelopp enbart pga namnet är väl inte så troligt va.

Sen att du säger att Belfour är ett fyllo så kanske du ska kolla upp fakta innan du nämner Pelle Lindbergh i sammanhanget. Så vitt jag vet så har inte Ed Belfour avlidit i en bilolycka där han kört berusad.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av impera
Ilja >> Eller så kan det ju vara så att han är en av de allra största målvakterna genom tiderna. Självklart är han inte lika bra som han en gång var, men att de skulle värva hnm för miljonbelopp enbart pga namnet är väl inte så troligt va.

Sen att du säger att Belfour är ett fyllo så kanske du ska kolla upp fakta innan du nämner Pelle Lindbergh i sammanhanget. Så vitt jag vet så har inte Ed Belfour avlidit i en bilolycka där han kört berusad.

Det är nog du som behöver kolla upp fakta. Leksand har värvat Ed Belfour och INTE Pelle Lindbergh. Pelle Lindbergh kan inte spela. Han är död.

Visa signatur

Coola låtar i massor!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ilja
Det är nog du som behöver kolla upp fakta. Leksand har värvat Ed Belfour och INTE Pelle Lindbergh. Pelle Lindbergh kan inte spela. Han är död.

Vad snackar du om, det e klart att de har värvat Ed Belfour, jag menade bara på att han är en av de största målvakterna genom tiderna, samt att om någon är ett fyllo så är det väl i sådana fall Pelle Lindbergh.

Permalänk
Medlem
Citat:

Vad snackar du om, det e klart att de har värvat Ed Belfour, jag menade bara på att han är en av de största målvakterna genom tiderna, samt att om någon är ett fyllo så är det väl i sådana fall Pelle Lindbergh.

Men vad du tjatar om Pelle Lindbergh. Det spelar ingen roll hur stort namn det är, hur bra han var en gång i tiden eller hur mycket sprit han tålde. Varför skulle nån vilja värva honom nu när han är död?

Visa signatur

Coola låtar i massor!

Permalänk
Medlem
Citat:

Varför skulle nån vilja värva honom nu när han är död?

Citat:

Varför inte värva Pelle Lindbergh istället

Visa signatur

Intel Core i5 4690k | ASUS Z97I-PLUS mITX | PowerColor Radeon HD 7970 3GB OC | Corsair Vengeance LP 8 GB 1600MHz | Corsair Force GT 120GB | Crucial v4 256GB | Corsair CX 600W v2 | Fractal Design Node 304 Svart

Permalänk
Medlem

Va, värvar Leksand Pelle Lindbergh?

Visa signatur

Navigare necesse est, vivere non est necesse.

Permalänk
Medlem

Ilja skojar du med mig eller?

Ed Belfour värvas av Leksand
Ed Belfour är en av de största målvakterna genom tiderna

Pelle Lindbergh är ett fyllo om någon

Antingen är du full eller så anstränger du dig helt enkelt för att "tyda" fel

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag fattar inte heller vad han pratar om.

Visa signatur

Intel Core i5 4690k | ASUS Z97I-PLUS mITX | PowerColor Radeon HD 7970 3GB OC | Corsair Vengeance LP 8 GB 1600MHz | Corsair Force GT 120GB | Crucial v4 256GB | Corsair CX 600W v2 | Fractal Design Node 304 Svart

Permalänk

Ilja misslyckades med att vara rolig, för ovanlighetens skull, lägg det till handlingarna nu.

Jag tycker det är lite ballt att de fått honom hit. Kanske inte för att han är så himla rapp längre, men det är bra marknadsföring, vilket Leksand behöver.

Permalänk
Medlem
Citat:

Förlåt, jag trodde helt klart att du larvade dig och bara spelade mer än lovligt trögfattad, så jag tänkte spela med. Inte kunde jag någonsin föreställa mig att du var allvarlig. Lite pinsamt för min del.

Visa signatur

Coola låtar i massor!

Permalänk
Medlem

Mja en spännande värvning måste jag säga, har inte hört så mycket eller vet nada om vad han gjort dom senaste åren men en gammal barndoms idol var han