Permalänk
Medlem

Xion Hyfsat eller Skit

Xion AXP 630W PSU 120mm Cooling Fans ATX 2.2 undra om det e nått att ha jag har inte särskilt stor budget och jag har inga krav på att det ska va tyst sånt bryr jag mig inte om . någon som har erfarenhet av det jag ska köra 6750 och ett 8800gt så det 420w agget som sitter i mitt chassi som jag fick gratis från jobb klarar nog inte sig så jag tänkte köpa ett annat billigt. tack på förhand

såg att det redan fanns en post om xion omg va jag e pantad men iafall hehe någon som vet om 420w agget i mitt Apevia X-infity (som jag fick gratis hadde inte köpt ett själv) pallar med det lilla tryck jag tänker utsätta den för isåfall? och just det jag håller inte på med OC.

Permalänk
Medlem

420W borde räcka gott och väl, så länge som det är ett någorlunda hyffsat nätagg. 6750 + 8800GT borde väl dra runt 200-250W ungefär.

Permalänk
Medlem

hmm annars finns det nått biligt och bra nätagg att rekomendera? asså 600kr e max för mig iafall jag behöver inget bättre känner jag ^^ kanske inte finns nått i den prisklassen ens =P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrMumZ
hmm annars finns det nått biligt och bra nätagg att rekomendera? asså 600kr e max för mig iafall jag behöver inget bättre känner jag ^^ kanske inte finns nått i den prisklassen ens =P

Du får nog pröva med det där du har, räcker inte det så får du nog ta ett corsair 450W eller liknande.

Visa signatur

|| Surface GO 4 ||

|| NR200P MAX, 12600K, Z690M-ITX, Arc B580 Challenger, SKC2500 500GB, Fury 16GB||

|| TerraMaster F4-424 Pro, TrueNAS ||