Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Jag väntade bara tills han kom nära, sen sprang jag bort till andra änden där det finns en machine gun fast. Tog den och så dog han på några sekunder...

Körde du på Hardcore då?
För när man gör på detta sätt om jag minns rätt så kommer de där som kretsar runt Generalen Krumm mot en, men det är klart är värt att testa det igen hehe

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii

Permalänk
Medlem

Körde på näst svåraste, vad det nu hette...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av drjens
Körde du på Hardcore då?
För när man gör på detta sätt om jag minns rätt så kommer de där som kretsar runt Generalen Krumm mot en, men det är klart är värt att testa det igen hehe

Det jag skrev är min taktik för General Raam på Insane, på Hardcore var ungefär lika lätt som Casual för mig, men Insane var en annan femma.

Raam har ju Krylls runt omkring sig som skydd, dessa är rädda för ljus och ta skydd bakom en stenkloss där den sidan är belyst.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

folk som är intresserade av ett par race på forzamotorsport 2 kan ju adda min msn vid intresse, kimmla88@hotmail.com .

Permalänk
Medlem

Finns det några vettiga sätt att tysta ner ens 360 ientligen?

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Finns det några vettiga sätt att tysta ner ens 360 ientligen?

Spela med hörlurar

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Finns det några vettiga sätt att tysta ner ens 360 ientligen?

Flasha den, då slipper man ljudet från DVD-läsaren iaf. Fläktarna kan man inte göra så mycket åt.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem

tjo! sitter här och utför lite beräkningar just nu, men det ser ut som om det blir en 360 och en ny tv denna veckan

Har inte spelat 360 nånting typ och skulle vilja veta om det är några spel man bör införskaffa?
Spelade löjligt mkt def jam till första xboxen, men hörde att icon skulle vara rätt dåligt, stämmer det?
Saints row är ett annat spel som verkar fett kul och som troligen skaffas så fort jag fått boxen.

Nån som har lite fler tips på lite action/beat em up-aktiga lir? Är inte så förtjust i fps, de enda jag hittills pallat med på konsol är re4 till ps2

Kom förresten på en fråga till, kan man uppdatera sitt dashboard över nätet även om man inte har Live gold?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iDEOT
tjo! sitter här och utför lite beräkningar just nu, men det ser ut som om det blir en 360 och en ny tv denna veckan

Har inte spelat 360 nånting typ och skulle vilja veta om det är några spel man bör införskaffa?
Spelade löjligt mkt def jam till första xboxen, men hörde att icon skulle vara rätt dåligt, stämmer det?
Saints row är ett annat spel som verkar fett kul och som troligen skaffas så fort jag fått boxen.

Nån som har lite fler tips på lite action/beat em up-aktiga lir? Är inte så förtjust i fps, de enda jag hittills pallat med på konsol är re4 till ps2

Kom förresten på en fråga till, kan man uppdatera sitt dashboard över nätet även om man inte har Live gold?

Def jam:icon e givet köp om du gillade ettan.

Sen kan man ju säga att måste spelen för mig på 360n är GoW,skate,CoD4,VF5,Assasins creed(verkar vara hur bra som helst)

sen har du att göra ett tag.

Vill även propsa för Test Drive Unlimited om du gillar bilspel.

Halo 3 kan du hoppa över, sjukt överskattat.

Saints row tyckte jag var uselt, men som med allt annat smaken är som baken.

Och man måste inte ha gold för att göra allt utom att spela live

EDIT: glömde BioShock, grymt spel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iDEOT
tjo! sitter här och utför lite beräkningar just nu, men det ser ut som om det blir en 360 och en ny tv denna veckan

Har inte spelat 360 nånting typ och skulle vilja veta om det är några spel man bör införskaffa?
Spelade löjligt mkt def jam till första xboxen, men hörde att icon skulle vara rätt dåligt, stämmer det?
Saints row är ett annat spel som verkar fett kul och som troligen skaffas så fort jag fått boxen.

Nån som har lite fler tips på lite action/beat em up-aktiga lir? Är inte så förtjust i fps, de enda jag hittills pallat med på konsol är re4 till ps2

Kom förresten på en fråga till, kan man uppdatera sitt dashboard över nätet även om man inte har Live gold?

Jo, med silver kan du ladda ner demon, teman, ikoner och även uppdateringar till dashboard.

Def Jam har jag inte spelat, men Saints Row är ett riktigt kul spel! Bättre än GTA: San Andreas tycker jag. Du kan nog hitta det riktigt billigt nu. Sen kommer det en hel del fina spel den närmaste tiden. Assasins Creed kommer på fredag och Mass Effect 20.11. Dessutom kom CoD4 ut för ett par dar sen. Spelutbudet är nog inget problem på 360

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

Någon som vet om Mass Effect kommer att vara som Oblivion med att när mna klarat main questen kan man fortsätta spela eller kommer det ta slut när man har klarat den?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Spela med hörlurar

Heh knappast, vill höra ljudet och musiken från mina 5.1 högtalare.
Samt det är rätt jobbigt att köra med hörlurar när man spelar 2-spelar spel.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Jo, med silver kan du ladda ner demon, teman, ikoner och även uppdateringar till dashboard.

Def Jam har jag inte spelat, men Saints Row är ett riktigt kul spel! Bättre än GTA: San Andreas tycker jag. Du kan nog hitta det riktigt billigt nu. Sen kommer det en hel del fina spel den närmaste tiden. Assasins Creed kommer på fredag och Mass Effect 20.11. Dessutom kom CoD4 ut för ett par dar sen. Spelutbudet är nog inget problem på 360

Assasins Creed kommer inte det ut på torsdag dvs den 15:e hmm måste kolla det med Game lol hehe viktigt

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av drjens
Assasins Creed kommer inte det ut på torsdag dvs den 15:e hmm måste kolla det med Game lol hehe viktigt

Enligt t ex. Elgiganten och Webhallen så kommer det ut på Torsdag (15), men enligt Game så kommer det ut på fredag (16).

Jag kommer iaf. befinna mig på elgiganten på torsdag

//Gorian

Visa signatur

---

Permalänk

Game i helsingborg sa torsdag.

Visa signatur

AMD64 4000+ A8N32-SLI Deluxe 7800GT A-data 2GB Raptor 74Gb Seagate 250Gb
MyBook 320gb Lacie 300gb Lian Li PC-6070B-SE HIPER 580W Zalman CNPS7700-Cu Zalman VF900

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SmugglarN
Game i helsingborg sa torsdag.

Hmm, mysko... på Game i Västerås står det 16/11 på alla deras reklam-papper som hänger lite här o var i butiken

Visa signatur

---

Permalänk

Hmm, ja de är väl bara att hoppas på det bästa

Visa signatur

AMD64 4000+ A8N32-SLI Deluxe 7800GT A-data 2GB Raptor 74Gb Seagate 250Gb
MyBook 320gb Lacie 300gb Lian Li PC-6070B-SE HIPER 580W Zalman CNPS7700-Cu Zalman VF900

Permalänk
Avstängd

Lite goda nyheter för 360 ägare.
http://kotaku.com/gaming/fall-update/fall-update-announced-do...

Xbox1 nerladdningsbara spel, ex Fable,Halo1,Crimsons.
Det står även att Video market kommer hit den 4:E December (Bra för dom med 360 Elite

Vilket Xbox1 spel skulle ni helst vilja se som DL?
Fable
Ninja Gaiden är nog mina 2.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av definition
Lite goda nyheter för 360 ägare.
http://kotaku.com/gaming/fall-update/fall-update-announced-do...

Xbox1 nerladdningsbara spel, ex Fable,Halo1,Crimsons.
Det står även att Video market kommer hit den 4:E December (Bra för dom med 360 Elite

Vilket Xbox1 spel skulle ni helst vilja se som DL?
Fable
Ninja Gaiden är nog mina 2.

Nice
Halo 1 + 2
Forza
Splinter Cell

Typ..

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

KotOR och dess uppföljare typ.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

Lite väl dyrt bara.. 15 dollar=15 euro.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av definition
Lite goda nyheter för 360 ägare.
http://kotaku.com/gaming/fall-update/fall-update-announced-do...

Xbox1 nerladdningsbara spel, ex Fable,Halo1,Crimsons.
Det står även att Video market kommer hit den 4:E December (Bra för dom med 360 Elite

Vilket Xbox1 spel skulle ni helst vilja se som DL?
Fable
Ninja Gaiden är nog mina 2.

Morrowind GOTY... Går fan inte att få tag på längre.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk

Nu har den dött för mig, antagligen bara tur att jag klarat mig såpass länge, fryser till ute i Dashborden/Spel eller vid start. Fina ränder över hela tvn och sprakljud...

Ringde supporten förut och de sa att jag skulle lämna in den.
Så hur pass smärtfritt är det att få den inlämnad på reparation?

Jag som ville spela Assasins Creed när det dimper ner i brevlådan på Torsdag :'(

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

3 dagar innan Assassin's Creed release så dör min Xbox 360.
Trogen tjänare sen 2005-12-08.

15-20 arbetsdagar får man vänta på reperation.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Moranic
3 dagar innan Assassin's Creed release så dör min Xbox 360.
Trogen tjänare sen 2005-12-08.

15-20 arbetsdagar får man vänta på reperation.

Samma sak för mig, Spooky!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Avstängd

bra timing för båda er
Lite "coolt" båda dör och båda väntar på AC dock

Permalänk
Medlem

Japp på torsdag kommer AC ut vilket är riktigt gott. Tycker verkligen synd om er som måste lämmna in er x360 på lagning, jag kan trösta er med att jag även har gjort detta en gång och då tog det ca 2 veckor sedan fick jag 1 mån guld för besväret

Hehee var inne på Game idag för att kolla säkert att spelet kommer ut på torsdag och då besvarade de mig genom att visa AC som de redan fått levererat
heh hehe segt att de inte får sälja det innan relase date
men regler är regler =( heheh

Någon som lirar Naruto Rise of a ninja har inte testa online läget där än eftersom min guld har gått ut men när jag lirade lite GW såg jag att jag hade 48h guld LOL , kommer köra det som fan i natt o plocka poäng

Vet inte hur det är med er men jag är helt poäng galen hehh

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii

Permalänk
Medlem

argh! Jag blir galen min xbox(nya verisonen!) dog for ANDRA GANGEN INOM EN MANAD!

Min respekt for MS ar i botten nu! Jag som precis hade kommit in i Mass Effect... s**t!

Men folk sager att MS ar snabba pa att byta ut xbox i USA :D, forsta gangen gick det pa en vecka bara...*hoppas*

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xans
argh! Jag blir galen min xbox(nya verisonen!) dog for ANDRA GANGEN INOM EN MANAD!

Min respekt for MS ar i botten nu! Jag som precis hade kommit in i Mass Effect... s**t!

Men folk sager att MS ar snabba pa att byta ut xbox i USA :D, forsta gangen gick det pa en vecka bara...*hoppas*

varför tar ni inte bort X-clampsen så ni slipper få problemen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pazu
varför tar ni inte bort X-clampsen så ni slipper få problemen?

Det är inte 100% säkert att man slipper det problemet även om man tar bort det.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass